Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 805
Tenkte jeg måtte poste denne, i tilfelle det var noen som ikke hadde sett den.

Ny spillkonsoll

Av en eller annen grunn synes jeg ikke dette hørtes kult ut i det hele tatt?

hvorfor ikke bare spille dem på pcen da?
Opprinnelig postet av Magnus
hvorfor ikke bare spille dem på pcen da?
Vis hele sitatet...
...tja..en konsoll er som oftest endel billigere enn en spill-pc, vil tro at det kan være ett alternativ for de som ikke har råd til en pc. Dessuten tar den mindre plass.

Tror jeg holder meg til pc'ene mine
Tviler på jeg heller kjøper den. Tror ikke det er ett menneske i verden som med ærlig hjerte kan si de aldri har spillt et piratkopiert spill...
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
Opprinnelig postet av duxo
Tviler på jeg heller kjøper den. Tror ikke det er ett menneske i verden som med ærlig hjerte kan si de aldri har spillt et piratkopiert spill...
Vis hele sitatet...
det finnes sikkert mange som aldri har prøvd å spille no pcspill i det hele tatt

synes det er fett med en sånn spillmaskin jeg.. hiv på en mp3spiller elns, også har du en fin multimedia dingseboms til tv/stereo
Det er jo et genialt konsept da, men det er jo altfor seint.
Skulle vært laget før PS2 kom, xbox og ps2 knuser dette prosjektet nesten totalt.

bra ide men feil tidspunkt
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
My thoughts exactly...
kjøper man heller en modda xboks, selv om jeg egentlig ikke er så stor fan av den heller.
fått mer respekt for den etter at gta3 og vice city ble sluppet løs i en boks med begge spilla til den.
dobbelt boksen med spilla er jo allerede til ps2.

øhh... gikk jeg litt offtopic eller er alle glade for det jeg sier
Dette hørtes tvilsomt ut.
Skal den fungere HELT som en pc, der du kan progge, kjører windows, PS osvosv?
Om den KUN skal spille spill er det jo helt tragisk.
Jeg gjetter at dette ikke blir noe populært. Får sikkert mye mer for pengene om du kjøper en stor, god, stasjonær PC.
Noe som selvsagt kommer helt an på brukeren, men dette er fra min synsvinkel ;P
Opprinnelig postet av DezQuetoz
Det er jo et genialt konsept da, men det er jo altfor seint.
Skulle vært laget før PS2 kom, xbox og ps2 knuser dette prosjektet nesten totalt.

bra ide men feil tidspunkt
Vis hele sitatet...

Hvor er Nintendo Gamecube der? Du må ikke glemme den!!

Btw, hvis det ikke går ann å spille brente CD-er på den, så er det vel bare bullshit for min del.. Men om det går ann, så kanskje.
Men en ting som jeg tenkte på.. Takler den driten der f.eks. Doom 3, Half-Life 2 osv? For det er jo bare tull å ha en spillemaskin som varer i 1 år før den ikke takler en dritt av spillene som er ute da.
Når jeg leser SKIKKELIG etter:
200 Doller = ca 1400 NOK
Altså... Hvaslags PC er det?
450mhz
64mb ram
hardisk?
Aldri om jeg gidder å kjøpe noe tull som det.
Selv om X-Box er nesten identisk med en PC,så er det jo fint at den ikke er helt.
Går det an å oppgradere den ? hvis ikke er det ivertfall bare dumt