Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1526
Hei, jeg leter etter en bra Krambit kniv, men opplever at det er veldig mye dritt ute å går. Skulle helst hat en i prisklassen 100 - 800kr. Noen anbefalinger?
Prøv noe slikt som ''karambit+cold steel'' på Ebay så finner du hvertfall ting av kvalitet.
Personlig har jeg aldri skjønt greia med slike merkelige knivdesign, for i praktisk bruk kommer du deg lett unna med en liten foldekniv. (unntaket er om du skal kutte ned folk på gata)
Ligner en buk kniv, men hva brukes karamba knivene til?
True Neutral
TheFatNorseman's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatboyjim Vis innlegg
Ligner en buk kniv, men hva brukes karamba knivene til?
Vis hele sitatet...
Krambit kniver er til kamp bruk, og brukes bla i kombinasjon med slag(boxe slag feks). Som boxer så synes jeg at konseptet er kult ^_^ (Nei, jeg skal ikke leke tøff og stikke folk på gata, slapp av freaks)

Sitat av Kolobok Vis innlegg
Prøv noe slikt som ''karambit+cold steel'' på Ebay så finner du hvertfall ting av kvalitet.
Personlig har jeg aldri skjønt greia med slike merkelige knivdesign, for i praktisk bruk kommer du deg lett unna med en liten foldekniv. (unntaket er om du skal kutte ned folk på gata)
Vis hele sitatet...
Kvalitet til $14.49? 0_o

NVM: Fant ut hvorfor den var så billig Takk for tipset, Kolobok.