Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2503
Mannen som elsket Yngve er en norsk film som har premiere 15. februar. De fleste har sikkert sett traileren til den på TV allerede, men hvis ikke ligger den på siden under video.

Jeg og klassen min var på et slags foredrag med hovedrolleinnhaverne, Rolf Kristian Larsen og Ida Elise Broch, og regissøren Stian Kristiansen for noen uker siden, hvor de viste klipp og snakket om filmen osv. Det var skikkelig dårlig gjort, først og fremst trodde vi at vi skulle se hele filmen, og nå klarer jeg ikke vente til å se alt.

Det lille vi så ga meg en skikkelig good-feeling, stemningen i filmen virker veldig bra, får meg til å savne de litt i overkant to årene jeg levde av 80-tallet...

Når folk etter hvert får se den er jeg spente på å høre hva dere syns om den. I can't wait.
ut i fra det lille de viste av trailern så fikk ikke jeg sån feeling at jeg på død å liv ville se den!
men så har ikke jeg levd på 80-tallet eller set så mye av den som du da

har hørt fra flere av mine venner at boken skal være sinnsykt bra så blir vell til at jeg blir med de på kino
Ble hypp på og se den^^,
Skal titte på den...

Til trådstarter: Jeg har alltid lurt på hvorfor i huleste jeg selger så mye av akkurat den boka på jobben. En periode tror jeg at jeg solgte alene 15-20 stk på en dag. Er dette en "lands"oppgave, som alle 2kl har eller noe?
Leste boken når jeg gikk på VGS for noen år siden, og jeg må si at den er meget bra. Nå som filmen kommer, så er det vel bare naturlig at folk (da spesielt unge mennesker) leser den.

Skal se filmen når den kommer, håper den lever opp til boken, eller at den i det minste er like underholdende.
Jeg har også lest boken i sammenheng med skolegang, og tror lett det kan bli en god film.
Bare den ikke blir for sukkersøt og sånt. Feeeel good!

Skal iallefall se den.
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Sitat av max-mekka
Skal titte på den...

Til trådstarter: Jeg har alltid lurt på hvorfor i huleste jeg selger så mye av akkurat den boka på jobben. En periode tror jeg at jeg solgte alene 15-20 stk på en dag. Er dette en "lands"oppgave, som alle 2kl har eller noe?
Vis hele sitatet...
Utifra de to overstående svarene så virker det som at det kan være det ja.
Var og så filmen på søndag og jeg kan anbefale dere å se den. Selv om Broch ikke imponerte nevneverdig...
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Så den i går, og syns den innfridde til mine forventninger. Endelig fikk jeg vite slutten også, synes slutten nesten var det beste med bussen som kjørte osv. For øvrig blir jeg nesten sur på Jarle for at han er så dum, men lite å gjøre med det.

Ida Elise Broch var ikke superflink heller som sagt, men det fungerte.

Vil gi den en 4+
Nå er ikke jeg helt nøytral siden jeg kjenner flere av personene i filmen og flere som har jobbet på settet, men jeg synes rett og slett at denne filmen var utrolig bra! Det er ikke ofte ungdomstid blir skildret på en bra måte, uten at det bare blir klissete, teit og klisjefylt, men i denne filmen fungerte det bra. I tillegg var den morsom og skuespillerprestasjonene var gode, noe jeg egentlig ikke forventet. Det er godt mulig jeg er påvirket av at jeg kommer fra stavanger by, men filmen får terningkast 6 av meg.