Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1208
hei, har prøvd warZ i en time nå. når jeg møter zombier prøver jeg og drepe dem med lommelykten jeg har fått men dem dør jo aldri.

etter mange forsøk fant jeg "endelig" andre folk som jeg trodde kunne hjelpe meg. men neida de bare drepte meg.


så hvordan skal jeg gjøre dette?


må bare si at det er et latterlig spill mtp grafikken og alle bugsa

men har lyst til og vite hvordan man spiller det!
Join noen freakere og spill med dem?
DayZ Freak-Server!
War-z, Spille?
Dayz med freaks!

Skal se om jeg skaffer meg DayZ senere, har flere venner som spiller det.
Turbolego, du kunne jo ha ventet til standalonen kom ut da
IKke vent til standalone det er jo helt til våren? ære at turbolego linket tråden min standalone er dyttet bakover litt forsinkelser så kommer senere verdt 200 for og spille dayZ modden nå! spill dayz så kan du sikkert spille med oss freaksa
Ingen som veit hvordan man spiller det dritt spillet?
har spillet spillte i 1 dag fant ut det sugde avinstallerte hadebra warZ
har lyst på dayZ men gidder ikke og betale 200 for det nå
Løp som faen og søk rundt i alle byene du er i.
Det du må gjøre er å ikke tiltrekke deg zombier, finne deg en pistol eller et annet slags skytevåpen etter det så er det bare å plaffe ned players!
War Z er bedre enn day Z imo.

Det at du ikke dreper zombiene er mest sannsynlig pga at du ikke slår de i hodet. Sikt ALLTID på hodet uansett hvilket våpen du har. Har du slagvåpen, så bare hold musetasten inne når du står inntill zombiene, da vil ikke de ha mulighet til å slå tilbake.

Sånn som spillet er nå, stol ALDRI på players som har noe som helst bedre enn flashlight! :-P, og ALDRI bruk flashlight på natta, du blir et lett mål.
Hva handler det om? bare dominere og overleve lengst?

takk for svar hittil da skal jeg prøve å finne gun
Sitat av Kailua Vis innlegg
War Z er bedre enn day Z imo.

Det at du ikke dreper zombiene er mest sannsynlig pga at du ikke slår de i hodet. Sikt ALLTID på hodet uansett hvilket våpen du har. Har du slagvåpen, så bare hold musetasten inne når du står inntill zombiene, da vil ikke de ha mulighet til å slå tilbake.

Sånn som spillet er nå, stol ALDRI på players som har noe som helst bedre enn flashlight! :-P, og ALDRI bruk flashlight på natta, du blir et lett mål.
Vis hele sitatet...


Pliiis ikke start en gang... WarZ er shit! bare små kiddos som syns det er bedre. elendig hoppe animasjon elendig animasjon av spillere. det er bare war inc med zombie elending spill. dont even start
Sikt på hodet. Tar 3 slag.
War Z og DayZ er 2 veldig forskjellige spill syns jeg. Begge er bra på sin egen måte. Men Day Z er desidert min favoritt. Men akkurat nå spiller jeg War Z imens jeg venter på Day Z stand alone.