Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 8395
yo, sitter her og røyker noe tjall med noen kompiser, men tror ene kompisen min har tatt overdose?? han ligger bare der og sier ingenting, ser bare helt fjern ut, han har røyka ca. 3gram alene på bong, han har vært fjern i sånn 20 minutter... hva må vi gjøre for at han ikke skal dø osv orker ikke kontakte ambulanse om vi ikke virkelig må?
Såvidt jeg vet skal det en del til for å faktisk klare å dø av å få i seg for mye cannabis, så ville anbefalt dere å ikke gjøre noe spesielt annet enn å vente samt finne et glass med kaldt vann eller noe lignende til personen.
Våt/kald klut åver pannen, friskt luft vill vell hjelpe litt på
Sitat av mrcat Vis innlegg
yo, sitter her og røyker noe tjall med noen kompiser, men tror ene kompisen min har tatt overdose?? han ligger bare der og sier ingenting, ser bare helt fjern ut, han har røyka ca. 3gram alene på bong, han har vært fjern i sånn 20 minutter... hva må vi gjøre for at han ikke skal dø osv orker ikke kontakte ambulanse om vi ikke virkelig må?
Vis hele sitatet...
Er ikke mulig og dø av 3 gram. Hvis han har røyka 3g på 20 min er det ikke unaturlig at han ligger der og er møkkfjern. Få i han en brødskive og litt melk/vann så går det nok fint
ingen panikk, vann og frisk luft. det går over ettervert. Han røyker sikkert litt mindre neste gang.
Tror ikke det er praktisk mulig å røyke så mye at man dør av det.
Hadde det vært meg hadde jeg ihvertfall satt pris på at folk rundt ikke stresser, han er bare fjern og det vil muligens bare gjøre det enda verre å styre og stelle med han.
Han er fjærn, og dør lite sansynlig av hasjen, han kan føle mye ubehag.

Beste alternativ er å vente. Ikke la han røyke mere.
Ikke mye annet og gjøre enn og vente til det går over.
Det kan hjelpe og få i han noe søtt, det demper rusen litt når det står på som værst. Men det krever jo at han er såpass "tilstede" at han får det i seg uten hjelp.

Jeg får epilepsi anfall noen ganger når jeg røyker mye, spesiellt hvis jeg ikke har røyka på en stund. Blir da liggende på gulvet en god stund før jeg klarer og ta meg sammen nok til og stå på beina igjen. Ikke spesiellt hyggelig når det skjer, og ettereffektene henger igjen i noen timer.
Sist endret av nZaal; 8. juli 2010 kl. 04:35.
Jeg vil i hvert fall påpeke at freak.no ikke er kvalifisert helsepersonell, og at det er mye som presenteres som fakta selv om det er ren gjetting.

Kameraten din dør ikke. Det er umulig, hvis det kun er hasj som er inntatt.
La han få litt luft, litt vann og bare la han komme til seg selv. Ved røyking av Cannabis vil den kraftigste virkningen gå bort etter ca. 2 timer.

I tillegg håper jeg dere til en senere anledning kanskje tar dette som en lærdom. Unødvendig å røyke så store mengder. Cannabis er i mine øyne ikke egnet til å "slå deg ut". Tenk litt over hva dere vil i livet Hvis dere ønsker å ligge på sofaen med potetgull, cola og godis mens dere er balle fjerne og gulpe opp setninger som "hva må vi gjøre for at han ikke skal dø osv orker ikke kontakte ambulanse om vi ikke virkelig må?" så er det greit, men hvis du bruker mine skattepenger på det kommer jeg og tar deg
Fingern i halsen så er han god som ny.
Sitat av fetter Vis innlegg
Fingern i halsen så er han god som ny.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal det hjelpe?
Sitat av fetter Vis innlegg
Fingern i halsen så er han god som ny.
Vis hele sitatet...
Lurte litt på det jeg au. Hvordan skal det gå til ?
Å nei..håper dette er trolling, trodde folk flest var begynt å forstå at hasj ikke krever liv som rusmiddel.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvordan skal det hjelpe?
Vis hele sitatet...
Fysisk? Aner ikke. Men det virker. Har grønna ørten ganger i mitt liv, og hver gang har jeg kasta opp, og blitt revet tilbake til virkeligheten med en gang. Mye mulig det er psykisk, men det funker.
Sist endret av fetter; 8. juli 2010 kl. 10:53.
At han dør skjer ikke... I værstefall får han en heftig svettetokt eller spyr. Få i han litt vann og noe som inneholder en del sukker. Har hørt at insulinet (som stiger ved sukker-tilførsel) "dreper fjernheten". Gi han en time, så er han nok oppe og går igjen, med et helvettes morgentryne og stakkarslig stemme
Sitat av fetter Vis innlegg
Fysisk? Aner ikke. Men det virker. Har grønna ørten ganger i mitt liv, og hver gang har jeg kasta opp, og blitt revet tilbake til virkeligheten med en gang. Mye mulig det er psykisk, men det funker.
Vis hele sitatet...
Min erfaring fra de få gangene jeg faktisk har spydd pga grønning har jeg bare blitt mye fjernere
er sikkert noe sånt som dette han opplever xD
Bare ta det med ro, har vert like loka før selv. Det eneste er at han føler stort ubehag.
Men litt off topic, når jeg startet å gå til BUP så snakket vi mye om hasj bruk og skader osv.
Jeg blå nektet på at det har noen form for skadevirkning på bruker , psykologen min sa at hun skulle finne info til meg til neste time.
Når jeg kom til timen min så hadde hun en saftig bunke med papir som jeg skulle få i "lekse" å lese, hun hadde tydeligvis googla mesteparten og nevnte faktisk at hun hadde fått en del treff som ledet til freakforum :P .
I de fleste av sakene så handlet det om folk som hadde fått div psykiske lidelser som schizofreni, psykoser ol. Men ene artikkelen var ganske interesang , der stod det om en mann som var blitt funnet død . Det viste seg at mannen døde av overdose . Men all testing viste at mannen alldri hadde brukt noe annet stoff en hasj . Så konklusjonen ble at mannen hadde død av overdose på hasj. Det er en stund siden jeg leste dette så jeg husker ikke alle detaljene , men skal se om jeg finner arkene igjen . Der stod det link til artikkelen , den var heller ikke en sånn skremme artikkel der de prøver å skremme folk til døde. Personlig så er jeg litt skeptisk til hele greia , men utelukker ikke at det faktisk kan forekomme . Men isåfall så må fyren ha røyket seg tilbake til tiden da pyramidene ble laget. Kan også legge til at det ikke ble funnet noen form for hjerte eller lunge sykdommer eller noe annet som skulle tilsi at dette skulle forekomme. Men som sakt skal se om jeg finner igjen artikkelen når jeg kommer hjem igjen fra ferie , intill da så får jeg heller få litt flamming vist det er noen som mener jeg har åpnet meg for all propaganda skvipet :P

MvH
Painmaster
Sist endret av jorhys; 8. juli 2010 kl. 11:46.
Sitat av painmaster Vis innlegg
er sikkert noe sånt som dette han opplever xD
Bare ta det med ro, har vert like loka før selv. Det eneste er at han føler stort ubehag.
Men litt off topic, når jeg startet å gå til BUP så snakket vi mye om hasj bruk og skader osv.
Jeg blå nektet på at det har noen form for skadevirkning på bruker , psykologen min sa at hun skulle finne info til meg til neste time.
Når jeg kom til timen min så hadde hun en saftig bunke med papir som jeg skulle få i "lekse" å lese, hun hadde tydeligvis googla mesteparten og nevnte faktisk at hun hadde fått en del treff som ledet til freakforum :P .
I de fleste av sakene så handlet det om folk som hadde fått div psykiske lidelser som schizofreni, psykoser ol. Men ene artikkelen var ganske interesang , der stod det om en mann som var blitt funnet død . Det viste seg at mannen døde av overdose . Men all testing viste at mannen alldri hadde brukt noe annet stoff en hasj . Så konklusjonen ble at mannen hadde død av overdose på hasj. Det er en stund siden jeg leste dette så jeg husker ikke alle detaljene , men skal se om jeg finner arkene igjen . Der stod det link til artikkelen , den var heller ikke en sånn skremme artikkel der de prøver å skremme folk til døde. Personlig så er jeg litt skeptisk til hele greia , men utelukker ikke at det faktisk kan forekomme . Men isåfall så må fyren ha røyket seg tilbake til tiden da pyramidene ble laget. Kan også legge til at det ikke ble funnet noen form for hjerte eller lunge sykdommer eller noe annet som skulle tilsi at dette skulle forekomme. Men som sakt skal se om jeg finner igjen artikkelen når jeg kommer hjem igjen fra ferie , intill da så får jeg heller få litt flamming vist det er noen som mener jeg har åpnet meg for all propaganda skvipet :P

MvH
Painmaster
Vis hele sitatet...
De må jo ha noe å skylde på, så hvorfor ikke dødsdopet som kommer rett ifra helvete.. HASJ!
Sist endret av Aaatcho; 8. juli 2010 kl. 11:55.
Sitat av iste2008 Vis innlegg
De må jo ha noe å skylde på, så hvorfor ikke dødsdopet som kommer rett ifra helvete.. HASJ!
Vis hele sitatet...
Sant nokk , syntest det høres litt sprøtt ut . Men mener at det var noe med teksten som gjorde den ekstremt overbevisende. Men som sakt , skal se om jeg finner den og skal linke opp her

Kan legge til denne linken :P

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/01/20/388914.html

Var jævlig drøyt da for å si det mildt men det beviser iallefall at det kan skje , artikkelen jeg er ute etter er iallefall langt ifra så drøy :P
Vil også si at jeg ikke er en anti hasj person , har røyka endel og er for avkriminalisering/legalisering
Sist endret av jorhys; 8. juli 2010 kl. 12:03.
Hvis noen er bevisstløse kan det være greit å ringe ambulansen, uansett om vedkommende har inntatt hasj eller ikke. Selv om tilstanden antakelig skyldes inntaket av en idiotisk stor dose cannabis på kort tid, kan man ikke utelukke at han tilfeldigvis lider av noe helt annet, som slo til samtidig.

Hvis puls og pust er som det skal, og han reagerer på smertestimuli, ville jeg nok ikke personlig ringt ambulanse, men om dere ikke får kontakt med ham i dete hele tatt, er det like greit å ringe. Better safe than sorry.

Kanskje trådstarter vil fortelle hvordan det gikk?
Det samme skjedde med meg. Jeg hadde ikke røyket på flere mnd, og fikk i meg 0,5 g. Jeg trippet helt. Klarte ikke gå, falt sammen og slo huet mitt her og der. Alt gikk rundt for meg. Jeg hørte hva kompisen min sa, men jeg klarte rett og slett ikke svare. Han trodde han måtte ringe ambulanse og greier, men neh. Måtte konsentrere meg skikkelig for å kunne reise meg opp... Måtte også gå som en kylling, for hvis ikke så datt jeg sammen igjen. Skal også nevnes at det var gode saker.

Slapp av. Bare la han ligge der og trippe for seg selv.
Sist endret av Leah_1990; 8. juli 2010 kl. 17:09.
Sitat av painmaster Vis innlegg
Sant nokk , syntest det høres litt sprøtt ut . Men mener at det var noe med teksten som gjorde den ekstremt overbevisende. Men som sakt , skal se om jeg finner den og skal linke opp her

Kan legge til denne linken :P

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/01/20/388914.html

Var jævlig drøyt da for å si det mildt men det beviser iallefall at det kan skje , artikkelen jeg er ute etter er iallefall langt ifra så drøy :P
Vil også si at jeg ikke er en anti hasj person , har røyka endel og er for avkriminalisering/legalisering
Vis hele sitatet...
Selve hasjen er ikke spesielt skadelig bortsett fra at det kan utløse latente lidelser som ligger klar, det er bare hvordan du inntar det.
Som mange andre skriver så dør han ikke!
det beste som er når man er så fjærn er egentlig å sove det av seg, det pleier jeg og gjøre.

Har flere ganger røyket så mye at jeg ikke greier en dritt, da har jeg alltid sovnet lett og når jeg våkner igjen er jeg helt fin.
Om dere ikke føler for å stresse selv, så er det bare å la han ligge der og vente til han blir bra igjen Har røykt med folk som har blitt sånn før, og vi andre freaket helt når han ene såvitt klarte å bevege seg/snakke, men etter en stund så ble han helt fin igjen uten at det var noe vi hadde gjort for at det skulle skje
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Fritt sakset fra Wikipedia.

"The LD50 value for rats by inhalation of THC is 42 mg/kg of body weight. One estimate of THC's LD50 for humans indicates that about 1500 pounds (680 kilograms) of cannabis would have to be smoked within 14 minutes. This estimate is supported by studies which indicate that the effective dose of THC is at least 1000 times lower than the estimated lethal dose (a "safety ratio" of 1000:1)."

Vil tro han ligger rimelig greit innenfor sikkerhetsmargin.
Det er tilnærmet umulig og ta overdose på cannabis. Din kompis er mest sannsynlig på et veldig behagelig sted akkurat nå, som nevnt gi han frisk luft, kaldt vann og masse kjærlighet så skal nok dette gå veldig bra.


(mennesker som ikke vet om man kan ta OD på hasj er virkelig ikke egna seg til røyking)
Sitat av mrcat Vis innlegg
yo, sitter her og røyker noe tjall med noen kompiser, men tror ene kompisen min har tatt overdose?? han ligger bare der og sier ingenting, ser bare helt fjern ut, han har røyka ca. 3gram alene på bong, han har vært fjern i sånn 20 minutter... hva må vi gjøre for at han ikke skal dø osv orker ikke kontakte ambulanse om vi ikke virkelig må?
Vis hele sitatet...
flau post ass dette gjør jeg og mine kompiser stadig vekk tipper han har voknet til live igjen nå frisk som en fisk?
Sitat av Skummetmelk Vis innlegg
Det er tilnærmet umulig og ta overdose på cannabis. Din kompis er mest sannsynlig på et veldig behagelig sted akkurat nå, som nevnt gi han frisk luft, kaldt vann og masse kjærlighet så skal nok dette gå veldig bra.


(mennesker som ikke vet om man kan ta OD på hasj er virkelig ikke egna seg til røyking)
Vis hele sitatet...
Det er da fint mulig å ta overdose på hasj. Dødelig overdose er en annen ting. Overdose er bare at man har tatt for mye, slik at man for eksempel blir dårlig.

(Da er vel ikke du egnet til røyking da, siden du ikke vet det)
Har hørt en historie om en som har tatt overdose på hasj, vistnok den eneste i værden.
Han hadde røyket masse olje, tror jeg det var og ble kastet på glattsella av snuten når han ble fersket.
Han hadde kanskje overlevd hvis han fikk litt kaffe eller sukker av vaktene.
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Fritt sakset fra Wikipedia.

"The LD50 value for rats by inhalation of THC is 42 mg/kg of body weight. One estimate of THC's LD50 for humans indicates that about 1500 pounds (680 kilograms) of cannabis would have to be smoked within 14 minutes. This estimate is supported by studies which indicate that the effective dose of THC is at least 1000 times lower than the estimated lethal dose (a "safety ratio" of 1000:1)."

Vil tro han ligger rimelig greit innenfor sikkerhetsmargin.
Vis hele sitatet...
Er dette da 100% THC du skal ha 680 kilo av? Det er jo forskjellig THC nivå i alle forskjellige strains i verden.

Hva vil for eksempel skje om du drikker en liter med thc olje, eller spiser 1 kilo med shiva krystaller?
Sitat av eXtazeh Vis innlegg
Er dette da 100% THC du skal ha 680 kilo av? Det er jo forskjellig THC nivå i alle forskjellige strains i verden.

Hva vil for eksempel skje om du drikker en liter med thc olje, eller spiser 1 kilo med shiva krystaller?
Vis hele sitatet...
Det kan jo uansett ikke være mer enn 100% THC, så om han spiser 1 kilo med shive krystaller får han alltid mindre enn 1 kilo thc i seg, samme med olje

edit: og hvis det er å spise hasj/pot det er snakk om, må han vell spise 6800kilo, mente jeg leste her et sted at det er vanelig med mellom 5 og 10 prosent thc i hasjen vi har her i norge. lykke til med å spise 6,8 tonn hasj

Edit 2: Så nå at han du quotet snakket om å røyke tilsvarende 680 kg, det forandrer saken litt
Sist endret av olli408; 8. juli 2010 kl. 21:07.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av eXtazeh Vis innlegg
Er dette da 100% THC du skal ha 680 kilo av? Det er jo forskjellig THC nivå i alle forskjellige strains i verden.

Hva vil for eksempel skje om du drikker en liter med thc olje, eller spiser 1 kilo med shiva krystaller?
Vis hele sitatet...
Det er rimelig uvesentlig imho. Jeg kan ikke mye om feltet, da det ikke er min ting, men jeg kjenner til konseptet LD-50 og informasjonen Wikipedia kan tilby gir en god pekepinn på hvor utrolig mye som faktisk må til før det kan regnes som giftig.
"He's not dead, he's gonna wake up in thirty minutes hungry enough to eat everything in your house! "
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Fritt sakset fra Wikipedia.

"The LD50 value for rats by inhalation of THC is 42 mg/kg of body weight. One estimate of THC's LD50 for humans indicates that about 1500 pounds (680 kilograms) of cannabis would have to be smoked within 14 minutes. This estimate is supported by studies which indicate that the effective dose of THC is at least 1000 times lower than the estimated lethal dose (a "safety ratio" of 1000:1)."

Vil tro han ligger rimelig greit innenfor sikkerhetsmargin.
Vis hele sitatet...
Ikke for å gi dere noia...

...men hva med de mange andre cannabinoidene i planten?
Sitat av mrcat Vis innlegg
yo, sitter her og røyker noe tjall med noen kompiser, men tror ene kompisen min har tatt overdose?? han ligger bare der og sier ingenting, ser bare helt fjern ut, han har røyka ca. 3gram alene på bong, han har vært fjern i sånn 20 minutter... hva må vi gjøre for at han ikke skal dø osv orker ikke kontakte ambulanse om vi ikke virkelig må?
Vis hele sitatet...
Jeg opplevde det samme. Røykte 1,5g med pipe hos noen kompiser. Ble liggende på sofaen og kunne ikke prate. Skal si han ene som ikke røykte ble nervøs. Spurte meg hele tiden om det gikk bra, og jeg bare lå der og aldri hatt det bedre
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Det er rimelig uvesentlig imho. Jeg kan ikke mye om feltet, da det ikke er min ting, men jeg kjenner til konseptet LD-50 og informasjonen Wikipedia kan tilby gir en god pekepinn på hvor utrolig mye som faktisk må til før det kan regnes som giftig.
Vis hele sitatet...
Var mer eller mindre mitt eget spørsmål fordi jeg er nysgjerrig, burde nok ha kastet på en (OT) forran før jeg skrev det.
Sist endret av eXtazeh; 8. juli 2010 kl. 22:56.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Ikke for å gi dere noia...

...men hva med de mange andre cannabinoidene i planten?
Vis hele sitatet...
De er stort sett inaktive eller veldig svakt psykoaktiv i forhold til Delta-9-THC og metabolitten 11-hydroxy-THC.

Cannabidiol (CBD) er vel den mest kjente, som har vist seg å være mildt sedativ i dyrestudier men det er ikke psykoaktivt, det kan redusere symptomer hos schizofrene ifølge en studie: http://www.scielo.br/pdf/bjmbr/v39n4/6164.pdf
Det er teknisk umulig å ta en hasjoverdose. Man skal røyke 15000 joints på under en time for å dø av det og da har du allerede dødd av noe annet før det. Du vil også grønne/bade som en tulling lenge før du dør av noe som helst.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Som nevnt tidligere, det er forskjell på overdose og dødelig dose! Overdose er fint mulig.
Hehe, små gutter med sine søte spørsmål. Altså, det har blitt undersøkt om det er mulig å faktisk ta overdose av kiif. Det dem kom ut med er at man skal røyke over 2kg i strekk med 100% THC i strekk! Til og med da er det en veldig,veldig liten sjanse før at man kan ta OD.

Men, om han bare ligger å ikke sier en dritt så er han nok bare fjern :-)
Det er fult mulig å ta en overdose.
om man tar en dødelig overdose er heller tvilsomt. men at det er mulig, skal ingen av dere se bort ifra.

At weed/hasj ikke er det verste man kan ta er helt klart. Det at det ikke har en god virkning på kroppen sier seg selv. så kan det diskuteres hvor skadelig det er da. Selv er jeg mere avholds fra alkohol enn weed, jeg føler selv jeg har større kontroll over kroppen min når jeg intar weed fremfor alkohol. En vennegjeng som sitter inne og røyker weed skaper da mindre problemer enn dem som flyr ute sørpafull og hyler og skriker..
Sist endret av Since1866; 10. juli 2010 kl. 03:41. Grunn: skrive leifer her også.
Så en studie for ikke lenge siden, som sa at cannabis var litt farlig, alkohol var mye farligere, men værst var blandingen.
Så det tryggeste er vel å nyte diverse rusmiddler hver for seg.

Har selv vært så fjærn at jeg ikke kunne røre meg. Eneste jeg fikk til var å puste og røre på øyene.
Lå vel slik en halv time før jeg pluttselig fikk "tilbake" resten.
Frika i allefall ut dama og kompisen min.
Har selv tatt overdose på hasj. Måtte legge meg ned med en gang, lå rolig på senga i 40 min mens alt bare gikk rundt.
Var jævlig ubehagelig, men gikk over etterhvert.

En ting jeg husker fra den kvelden er at jeg lå på senga og tenkte på at jeg sykla og falt av sykkelen. Det føltes så sykt ekte da jeg falt av.
Sitat av mrcat Vis innlegg
yo, sitter her og røyker noe tjall med noen kompiser, men tror ene kompisen min har tatt overdose?? han ligger bare der og sier ingenting, ser bare helt fjern ut, han har røyka ca. 3gram alene på bong, han har vært fjern i sånn 20 minutter... hva må vi gjøre for at han ikke skal dø osv orker ikke kontakte ambulanse om vi ikke virkelig må?
Vis hele sitatet...
Dette er helt utrolig at ennå kan være en oppfatning å ha. Trodde det var gravlagt for lenge siden, myten om at hasj er fysiologisk skadelig. For å ta en overdose av hasj, har en forskningsrapport fremlagt ved Oxford University i England at diverse laboratoriedyr(rotter, hunder, aper etc) tålte over 1,000mg/kg med virkestoffet THC uten å få noen fysisk skade av det(det sier seg jo selv at disse dyrene derimot ble EKSTREMT fjerne :-P). Dette vil tilsvare at en person på 100 kg kan svelge 100g THC(ikke hasj), uten å ha vært borti stoffet før, og ikke merke noen forskjell etter at rusen har lagt seg. Det vil heller ikke skade kroppen på noen nevneverdig måte. Man jo også regne med det faktum at man kan bli "innrøkt" og dermed vil denne grensen være ennå høyere hos en person som jevnlig bruker stoffet.

Dette betyr altså at det er, nesten umulig og har aldri blitt påvist tross utallige forsøk, en overdose på hasj.

Det er dermed et av de stoffene, som uten noen rasjonell grunn, har blitt ulovliggjort. Det sier de, indirekte, i kilden min også: http://drugwarfacts.org/cms/?q=node/58

Og vi bruker dermed mange millioner norske skattekroner på å opprettholde forbudet, og straffe og kriminalisere en ganske uskyldig gruppe nordmenn.

Utrolig, og deprimerende........
Sitat av fetter Vis innlegg
Fingern i halsen så er han god som ny.
Vis hele sitatet...
Funker gull. Blir litt shaky, men er bedre enn å bæde.

Hasjoverdose kan lett føre litt at en skader seg. Vær forsiktig. Selv om en ikke kan dø direkte av hasjoverdose er det mange måter å dø eller skade seg indirekte.
Et spørsmål. Går det ann å få såpass noia med tanke på pust at man ikke greier å puste? At psyken tar deg såpass hardt. Har tatt meg selv i å tenke alt for mye på å puste hvis jeg har røyka for mye.

Jeg røyker ekstremt sjeldent btw.
Sitat av Source Vis innlegg
Et spørsmål. Går det ann å få såpass noia med tanke på pust at man ikke greier å puste? At psyken tar deg såpass hardt. Har tatt meg selv i å tenke alt for mye på å puste hvis jeg har røyka for mye.

Jeg røyker ekstremt sjeldent btw.
Vis hele sitatet...
Altså jeg får til tider noia for å få høyt blodtrykk og da blir jeg så gira at jeg faktisk får så høyt at jeg nesten går i bakken :P så at det er mulig er det sikkert men mest sannsynlig så ligger det bare i hodet ditt,men det kan jo føles ekte for deg og det er jo jævlig nok..
Sitat av Source Vis innlegg
Et spørsmål. Går det ann å få såpass noia med tanke på pust at man ikke greier å puste? At psyken tar deg såpass hardt. Har tatt meg selv i å tenke alt for mye på å puste hvis jeg har røyka for mye.

Jeg røyker ekstremt sjeldent btw.
Vis hele sitatet...
ja, angst/panikkanfall?
Sitat av Source Vis innlegg
Et spørsmål. Går det ann å få såpass noia med tanke på pust at man ikke greier å puste? At psyken tar deg såpass hardt. Har tatt meg selv i å tenke alt for mye på å puste hvis jeg har røyka for mye.

Jeg røyker ekstremt sjeldent btw.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe farlig vertfall, det verste som skjer er at du besvimer. Men det skjer ekstremt sjeldent ved panikk angst uansett, det kjennes bare sånn ut.