Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2378
Jeg skal flytte fra en opprinnelig umøblert leilighet til en allerede møblert leilighet. Jeg har noen sofaer og litt annet møbelmang som jeg har problemer med å bli kvitt (jeg må jo ta med meg alt skrotet mitt når jeg flytter). Jeg kunne sikkert lagt det ut på Finn.no, men jeg vil helst tømme leiligheten så fort som mulig.

Er det noen som har råd til organisasjoner som kunne tenke seg å ta imot dette? Jeg tenker da på for eksempel en ungdomsklubb eller lignende som lever på skattebetalernes nåde.
Vet hvertfall at Fretex tar imot møbler Hør med dem ^^
Sjekk lokale korps eller andre foreninger. De har ofte loppemarkeder og kommer stort sett og henter møblene!

Ser at du er plassert i Bergen:

http://kleppe.org/loppemarked/
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
finn.no kan absolutt være et alternativ. Hørte bla.a. om en sofa som stod til hinder i en trappeoppgang i årevis, uten at den ble brukt i det hele tatt. Helt til eier fik somlet seg til å legge den ut gratis på finn. Ørtenogførti henvendelser på kort tid, og en fyr som henta den samme dag.