Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 941
Så for en stund tilbake et program en kompis hadde på sin pc.
Det var typ lørdagsunderholdning, der vanlige mennesker kunne utfordre kjendiser.

Den spesielle gangen var det en som utfordret Øystein Sunde. Han mente at han var så rask å synge at han kunne synge kjappere enn Øystein Sunde kunne spille gitar. Så treffes de da i programmet for å måle krefter.

Klarer ikke huske hva programmet het eller hvilke kanal det gikk på. Vet heller ikke når dette programmet ble sendt ikke engang noe ca årstall. Men husker at jeg tenkte når jeg så programmet pga klærne de brukte og hårsveiser etc at det måtte være noen år siden dette ble sendt.

Er det noen som vet hvem program jeg snakker om? Et program der vanlige folk utfordrer en kjendis. Gjerne et helge-underholdningsprgram. Om noen husker noe slikt eller har sett noe slikt så styr meg på rett vei.
Har ikke så mye å hjelpe deg med, men kan du ikke bare spørre kompisen din da?
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Har ikke så mye å hjelpe deg med, men kan du ikke bare spørre kompisen din da?
Vis hele sitatet...
Gjort det men han husker ikke han heller, og han har sletta det fra pcen.

Sitat av FpsDog Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det var et morsomt tilbakeblikk på Eie og Tufte Johansen og noen gode strofer Øystein Sunde men det var ikke det klippet jeg tenkte på.