Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2847
Hei.
Har tidligere hatt stort hell med å bestille forskjellige ting fra USA og fått en privat person i USA til å få sendt pakken til meg som gift og verdien nedsatt, men har nå for første gang blitt stoppet!

Jeg bestilte nylig noen treningssupplementer, som ikke finnes i Norge, men som er lovlig å bruke, men som man ikke får gjennom tollen. Jack3d heter det.

Er det noen andre som har gode triks for å slippe unna tollen med pakker fra utlandet?
Bestill fra en engelsk side, i kommentarfeltet beskriver du greia og spør om de kan sette prisen til under 200kr.

Du kan også adde "Proteinshopen Strömstad" på FB. Han sender gledelig ting til Norge Han skal dog ha litt for frakt, husker ikke hvor mye.
http://www.jetcarrier.com/ kan sikkert være verdt et forsøk. har en venn som har brukt det og er fornøyd.
Trådstarter
94 4
Sitat av pamparius Vis innlegg
Bestill fra en engelsk side, i kommentarfeltet beskriver du greia og spør om de kan sette prisen til under 200kr.

Du kan også adde "Proteinshopen Strömstad" på FB. Han sender gledelig ting til Norge Han skal dog ha litt for frakt, husker ikke hvor mye.
Vis hele sitatet...
Ja, fra England er det enklere med sånt. Men er en god del billigere i USA.
Fikk gjennom min første bestilling for noen måneder siden. Da også fra USA og med jack3d. Men denne gangen vart det stoppet og jeg må vise til resept.

Men i forhold til klær ogsånt? Går det fint da? Vist jeg bestiller en del nye klær og får en fra USA til å sende det til meg som gave og sette ned verdien. Kan dem ta meg på noen måte da?

Det og sende til en svensk adresse(person) i nærheten av Norge som enkelt kan kjøre over grensa og sende det derfra funker jo også fint! Men kanskje litt vanskelig å finne en.
Tviler på at du vil få igjennom Jacked fra USA! Slike ting må bestilles fra EU land. Anbefaler predatornutrition.co.uk !
nei, du kan jo ikke noe for at noen sender deg lovlige kosttilskudd!

Står pakken som gift og eventuelt under 200 så går den nok glatt igjennom..
nei, du kan jo ikke noe for at noen sender deg lovlige kosttilskudd!

Står pakken som gift og eventuelt under 200 så går den nok glatt igjennom..