Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 44932
Hei jeg har det sånn at jeg har alle bøker inne i et skap med en kode lås, men problemet er at jeg ikke har trengt en bok på 2uker så jeg har glemt kode :S

Noen som har en ide om hvordan jeg kan knekke koden?
det er 3 siffre totalt.

Den forje koden var: 000 og 123
Herregudmann!! (Sorry;p)

Det tar deg max 10 minutter å finne det ut.

001
002
003
....... 010 ... osv.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av rmth Vis innlegg
Herregudmann!! (Sorry;p)

Det tar deg max 10 minutter å finne det ut.

001
002
003
....... 010 ... osv.
Vis hele sitatet...
Du mener det seriøst kun tar 10 minutter?
Det er tråder om dette fra før av ja. Kanskje du finner noe der ?
ja du starter på 001 så 002, 003, 004 osv helt til du kommer på riktig kode.
Hva med å bare hente deg en hekkesaks å klippe over låsen? Koster deg 40kr for en ny kodelås på clas ohlson.
Sist endret av arcon; 21. september 2009 kl. 14:42.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
3 siffer tar nok ikke lang tid nei. Ta deg et storefri du og start på 000, 001, 002 osv.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Tar bare maks 10 min ja. Om du ikke klarer det er det en like dårlig forklaring som at "Hunden spiste leksene mine"!
Vis hele sitatet...
Da snakker vi hand speed. Sjekke over 3 kombinasjoner på 2 sekunder er ganske godt gjort. Slå av den du har, kjøp en vanlig hengelås og ha nøkkelen på nøkkelknippet.
hvilken lås er det?
Er det en hengelås, så kan du dra den ned mens du skrur på nederste siffer rulle til den spretter et hakk opp og gjør det samme på de to andre.

Funket på hele min klasse sine hengelåser
low-boy: Du sier noe der.
Husker vi gjorde det "før i tiden"

kosepaa: hehe, da har mann uflaks hvis man må gå gjennom alle;p
Sist endret av rmth; 21. september 2009 kl. 15:12.
Vel vel jeg klarte og finne fram koden

Brukte metoden der du skulle dra i den og så ville låsen falle litt ned når den lannet på det riktige tallet
Fikk skiftet til noe bedre og
Takker
Hvordan lås er det?
glemte selv koden på en slik lås med 3 sifre, leita meg igjennom og fant den til slutt. har du 20-30 min til overs, hvorfor ikke ? =p
Sitat av low-boy Vis innlegg
Er det en hengelås, så kan du dra den ned mens du skrur på nederste siffer rulle til den spretter et hakk opp og gjør det samme på de to andre.

Funket på hele min klasse sine hengelåser
Vis hele sitatet...
De på skolen vår klikker mongo hvis du prøver på det. Det funker ikke å rulle på noen av hjulene og så må du denge låsen inn i skapet/veggen/whatever for å få den til å funke igjen
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Du mener det seriøst kun tar 10 minutter?
Vis hele sitatet...
Maks 10 minutter, du får sjekka cirka 180 kombinasjoner i minuttet.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Maks 10 minutter, du får sjekka cirka 180 kombinasjoner i minuttet.
Vis hele sitatet...
3 kombinasjoner i sekundet? Da er du lettere psykotisk.
Sitat av Astron Vis innlegg
3 kombinasjoner i sekundet? Da er du lettere psykotisk.
Vis hele sitatet...
3 i sekundet er ikke så mye som du skal ha det til, jeg vil heller si at hvis du bare tar én i sekundet er du jævlig treig, nærmest en retard
Jeg har åpnet en kodelås ved å bruke den metoden, og når det er bare tre siffer er det enkelt.
Det er bare å finne snarveiene, f.eks når du går fra 79 til 80 gå fra 9 til 0 før du går fra 7 til 8, hvis ikke blir det en "ekstratur"
Tilslutt ble det til at jeg med vilje satte koder på låsen uten å se, for så å åpne det. Du blir jævlig kjapp i fingrene etterhvert
▼ ... noen uker senere ... ▼
1000 muligheter
0.5-1 løsning i sekundet
1000-2000 sekunder
ca 15-30 minutt, etter hvor kjapp du er