Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1618
Hva synes dere om Dirty electro dubstep ? har sittet her og hørt på en del og noe ligner det vi finner på radioen i dag. Må si at jeg synes at Electro og dubstep smelter godt sammen til timers lange headbumps
Kan du legge til ett par sanger? Regner med det finnes mye forskjellig der ute og det ville vært mye lettere om du kan legge til ett par linker
Vet ikke helt ass, det funket delvis til tider ^^
Hittil har jeg likt sjangeren, har da hørt et par minutter ut i den første linken. Selv liker jeg (Og jeg har blitt kalt fjortis for det før) litt mer Skrillex og Knife Party-esque musikk, med high pitches og alt det der. Når det er sagt, så er Dirty Electro Dubstep slett ikke verst
Fint at noen er enige :3
Noen som har noe mer av dette? Liker denne sjangeren godt.
Er bare og søke det, Dirty electro dubstep mix da finner du mye
La meg omformulere mitt forrige innlegg: Har du noen andre, konkrete, anbefalinger til sanger som ligner sangene som ble spilt i mixene du linket?
http://www.youtube.com/watch?v=yp3UeCguVVI
Dette er en jeg liker godt, men er ikke 100% sikker om den faller inn under rett kategori?
Sist endret av Aaatcho; 14. oktober 2011 kl. 18:59.
Ikke dumt!
Jeg har til nå hørt på det folk kaller hard/tung dubstep, så i denne sjangeren er jeg ikke veldig bevandret.
Sleng gjerne med noen konkrete navn på artister som har electro dubstep
Kunne gjerne tenkt meg å høre mer!
Er ikke superfan av sjangeren.. Noe går ganske bra da. Men jeg hører mest på den "gamle" dubsteppen. Mer som Loefah, Mala, Coki, Skream, Benga, Cluekid, Cotti etc.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Dette er da absolutt ikke dirty electro dubstep? Dette er electro house, det samme som Skrillex for det meste lager.
Vil da heller si at skrillex haller mye mot dubstep i en del sanger.... mange ser jo på skillex som en dubstep artist fordi han har mange element fra dubstep
Sist endret av Tombøtte; 14. oktober 2011 kl. 20:33.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Vil da heller si at skrillex haller mye mot dubstep i en del sanger.... mange ser jo på skillex som en dubstep artist fordi han har mange element fra dubstep
Vis hele sitatet...
Han har mange dubstepsanger ja, men mange av de populære sangene hans (Kill Everybody, Alejandro Skrillex Remix) er rein electro house. Sangene du linker til nå er ikke dubstep, men electro house. At det er dirty + en modulert synth vil ikke si at det er dubstep, det har egentlig ingenting med dubstep å gjøre
Dette er hardcore breaks og ikke dubstep. Hva som skjedde er at en haug med ellers talentfulle dj's fikk det for seg at dubstep var musikk sånn bush fikk for seg at det var wmd's i iraq. Men nå vender de tilbake. Dette er ikke dubstep, men breaks. Legg merke til at denne musikken har en sjangs til å a flyt..
ser ut som jeg er på grønne skoger jeg da, beklager

Har hørt på dubstep i sikkert 3 år nå og tordde jeg hørte mange deler i desse sangene som jeg katogoriserer som dubstep, men da liker jeg tydeligvis electro house veldig godt jeg da :P og hardcore breaks?
Sist endret av Tombøtte; 14. oktober 2011 kl. 20:41.
Elsker det! Spesielt mixen til GQ som ble linket til litt lenger opp. Har hørt den mange ganger.

GQ la ut en fin drumstep mix her om dagen også for de som er interessert i det. Den varer i 40 min og kan allerede telle på to hender hvor mange ganger jeg har hørt hele.
Nesten litt merkelig, er ikke mindre enn en uke siden jeg fant kanalen til goingQuantum på youtube og siden da har den stått på uavbrutt! Jeg har prøvd å søke på forskjellige ting som dirty dubstep og finner et par gode sanger men vender alltid tilbake til GQ. Jeg får prøve å søke på electro house litt neste gang.
Sitat av RubiksRune Vis innlegg
Nesten litt merkelig, er ikke mindre enn en uke siden jeg fant kanalen til goingQuantum på youtube og siden da har den stått på uavbrutt! Jeg har prøvd å søke på forskjellige ting som dirty dubstep og finner et par gode sanger men vender alltid tilbake til GQ. Jeg får prøve å søke på electro house litt neste gang.
Vis hele sitatet...
Going Quantum tar !
De som tåler litt tyngre dubstep! Har mer på lager hvis noen vil ha!

EDIT: Ja, er faktisk Going Quantum...
Sist endret av Kalender; 14. oktober 2011 kl. 21:06.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Going Quantum tar !
Vis hele sitatet...
Word! Pluss bildene på videoene, og noen av kommentarene under er rimelig hysteriske!
Må si meg enig, likte linken din :3 står på !

Sitat av Skateward Vis innlegg
Going Quantum tar !
Vis hele sitatet...