Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1860
Hei, freaks!

Jeg installerte en beta versjon (eller noe sånt :P) av Windows 8. Når jeg starte opp komputeren trodde jeg at jeg skulle få Windows 7 opp også som et alternativ, men det skjedde ikke.

Jeg fant igjen Windows 7 i en mappe som het Windows.old, i C: disken.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake Windows 7. Altså at jeg kan velge om jeg vil starte opp med Windows 7 eller med Windows 8 (eller et av de andre operatisystemene jeg har)?

Tusen takk for at du leste dette.
Du tok nok en upgrade, så du har nok ikke noe dualboot med W7.

Du må nok formatere maskinen å legge alt inn på nytt, husk å ta backup før du starter å formatere.

Sjekk signaturen min om du trenger en W7 ISO.
Virker som du har overskrivd windows 7 partisjonen, så du må nokk reinstallere det, har du fortsatt disken?
Hvorfor beholder du ikke bare Windows 8? De fleste programmene som virker på W7 burde kunne kjøre på W8.
Sitat av jugax Vis innlegg
Hvorfor beholder du ikke bare Windows 8? De fleste programmene som virker på W7 burde kunne kjøre på W8.
Vis hele sitatet...
Fordi Win 8 suger.
Sitat av CatFix Vis innlegg
Fordi Win 8 suger.
Vis hele sitatet...

Win 8 suger ikke. Det er bare din mening og det betyr ikke en drit egentlig.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Win 8 suger ikke. Det er bare din mening og det betyr ikke en drit egentlig.
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør det når det mest sannsynelig er det TS mener også. Da er er det grunnen til at han angrer og vil ha tilbake W7.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Jo, det gjør det når det mest sannsynelig er det TS mener også. Da er er det grunnen til at han angrer og vil ha tilbake W7.
Vis hele sitatet...
Ikke sikkert TS vil sitte med BETA versjonen av Win 8 som han skrev da.
Win 8 er kanskje ikke enkelt for noen av dere å skjønne seg på, men prøv Win 8 en stund så er det ikke ille i det hele tatt.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ikke sikkert TS vil sitte med BETA versjonen av Win 8 som han skrev da.
Win 8 er kanskje ikke enkelt for noen av dere å skjønne seg på, men prøv Win 8 en stund så er det ikke ille i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Vel man får da kværka den der metro.shell greia nå men denne http://classicshell.sourceforge.net/

men metro UI er jo for mye rettet mot touch, har man ikke dette så kan faktisk det bli ganske tungvindt å bruke metro om man er vandt med W7 eller eldre.

Men nå har jo TS gjort opp sin mening, W8 skal bort, han vil ha tilbake W7, annet fjas om at TS bør prøve W8 litt til å gi det en mulighet er uintresant for TS sin del. Problemet hans som han vil ha løst er hvordan han får tilbake W7 ...
Sist endret av Mantuz; 25. august 2012 kl. 22:10.