Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1103
Er på dag to av en fire-dagers mdma bender. Kjente smått på selvhat og skam tidligere på dagen, men ble bedre etter bare et par timer. Eneste jeg er bekjymret for er om magien vil forsvinne etter dette?
Sånn som du ruller vil det mest sannsynlig det ja
det kommer den definitivt til å gjøre ja. hadde en 6 måneders periode med mye bruk, etter det får jeg aldri den ordentlige gode følelsen selv når jeg ikke tar noe på over 1 år.
KN8
Trådstarter
6 0
Asså, har som regel en måneds mellomrom, men denne gangen fant jeg og noen venner ut at vi skulle ha det ekstra gøy hehe

Asså, poenget mitt er om magien blir borte etter denne bendern?
Sist endret av KN8; 1 uke siden kl. 05:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KN8 Vis innlegg
Asså, har som regel en måneds mellomrom, men denne gangen fant jeg og noen venner ut at vi skulle ha det ekstra gøy hehe

Asså, poenget mitt er om magien blir borte etter denne bendern?
Vis hele sitatet...


Hvis dette er noe du gjør fast er 1 mnd altfor lite pause. Du bør hvis du vil holde magien i gang. Aldri være på en molly bender. Og maks ta to ganger i året. Selv med 1 mnd pause vil du om noen år miste absolutt all magi av molly og du vil aldri ha så mye som en positiv tanke på molly igjen.
Du er på dag to av en firedagers? Slutt i dag og vent to år neste gang. Det er bare tull å ta mye mdma. Kjøp deg en pose speed eller cola om du må fullføre benderen
Du risikerer også å permanent ødelegge reseptorene som tar opp «lykke-hormoner.».

Du vet den nedturen man har etter en MDMA tur? Der alt er grått, tungt og kjipt?

Den tilstanden kan bli permanent med overdrevent bruk. Har selv snakket med folk som har fått det sånn. MDMA indusert kronisk depression.

Kjipt å ikke kunne føle lykke uten rus i ditt eget bryllup, når du ser ditt førstefødte barn, hvis du får til noe skikkelig bra etc, bare fordi du bestemte deg for å gå inn for en 4-dagers bender når du var ung.
Mdma blir fort nevrotoksisk så det er veldig dumt å ta store mengder
Har gjort det samme, det var da jeg lærte på den harde måten, at mdma ikke er noe man skal tulle med

Så ting som ikke var der, skygger i sidesynet, hørte lyder som ikke eksisterte i ukesvis etterpå, og kastet opp alt jeg spiste den neste uken

Og 15 år etterpå, så lurer jeg noen ganger på hvordan livet mitt kunne blitt, om jeg ikke hadde tatt den avgjørelsen, kunne jeg vært en av de lykkelige?

Men alle de årene med depresjon og suicidalitet har også lært meg ting jeg ikke ville vært foruten

Så do as you please, you have been warned

Og vi må alle lære å leve med konsekvensene av våre valg
Ja den vil forsvinne.
Det finnes morsomere rusmidler man skal ta hvis man skal "bende" i 4 dager.

Hva gøy er det dere gjør på mdma i 4 dager?
Jeg personlig får 0 effekt om jeg tar det mer en 2 ganger, blir kun kokt i hodet med næsty bivirkninger.
Ikke veldig morsomt og ende opp med anhedoni fordi man syntes det var nice og koke noen ganger.
Mdma mister liksom alt det morsomme etter en stund, for min del sånn uti dag 2 en gang. Ender opp med bare å bli speeda av det. Så det er bortkastet stoff å holde på lenge, kan like gjerne bare ta speed liksom.
Sitat av moret Vis innlegg
Mdma mister liksom alt det morsomme etter en stund, for min del sånn uti dag 2 en gang. Ender opp med bare å bli speeda av det. Så det er bortkastet stoff å holde på lenge, kan like gjerne bare ta speed liksom.
Vis hele sitatet...
Hva tror du om at jeg tar MDMA nå? Det er 5 år siden sist, og jeg husker ikke hvordan effekten var.
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Hva tror du om at jeg tar MDMA nå? Det er 5 år siden sist, og jeg husker ikke hvordan effekten var.
Vis hele sitatet...
Har personlig ikke hatt så lang pause selv før, men for meg etter 1 år hadde jeg fortsatt ikke en dritt magi, ble seff rusa men blir bare saus.

Har lest om samtlige som aldri har fått tilbake.
Loss of magic er et fenomen man opplever hvis man tar mdma litt for ofte. Jeg tror egentlig en gang i halvåret er maks. Og har du mistet det så er det borte for alltid slik jeg har skjønt det. Spennende å se om 5år er nok, men tror aldri det vil bli det samme.
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Hva tror du om at jeg tar MDMA nå? Det er 5 år siden sist, og jeg husker ikke hvordan effekten var.
Vis hele sitatet...
Da er det settingen din som bestemmer store deler av rusen.

Jeg har fått magien tilbake ved å vente >1 år.

Ikke ta det alene. Det er waste.
Fuck Mr. Plod!
Jeg kjørte på med en grammer krystaller. Helt jævlig, så jeg har gått ett år uten.

Begynner å bli klar for en roll igjen. 1 mnd imellom og 4 dagers blender er altfor lite.
Hva tenker dere om 3-4 ganger i året? Er dette og vel mye eller? Pleier som regel og gå 3mnd i mellom hver gang