Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2790
Hvilket benzodiazepin mener dere av deres egne erfaringer er minst muskelavslappende?

Takker for svar
ja det er noe som ikke har de sedative greiene..noe som selges mest i utlandet men går fint ann å få over grensa,det har bare hypnotika,husker ikke helt hva det heter igjen...cherrie vet dette godt

ikke gambazin..men noe i nærheten
sobril er på meg minst muskelavsl.
Oxazepam (Sobril) er svakt muskelavslappende.
Hva med diazepam? Tror både diazepam og oxazepam er ganske lavt ned på listen. Tror kanskje også lorazepam er litt mer muskelavslappende enn diazepam igjen,.
Hva med Xanor? Hvordan er den muskelavslappende effekten i dette benzoet?
Sitat av VikingTheKing Vis innlegg
Hva med Xanor? Hvordan er den muskelavslappende effekten i dette benzoet?
Vis hele sitatet...
Xanor kan være muskelavslappende for de som har panikk angst.
Når du går rundt med angst hele tiden spenner du også musklene, så slik kan Xanor hjelpe deg der.
▼ ... over en uke senere ... ▼
og jeg lurer på hva som er mest muskelavslappende?
Rivotril mest muskelavslappende benzo og sonbril minst muskelavslappende etter min beregning.
Men vil da si valium kan virke mer sederende og derfor gi en indikasjon på at det er mer muskelavslappende enn rivo.
Men du kan jo si Zolpidem og Zopiclone er minst muskelavslappende om man ikke sier "benzo".
Sobril er både minst sedativt og muskelavslappende for min del. Beste alternativet hvis du skal bruke det i sammenheng med bilkjøring, jobb, ol.