Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1723
Hvordan reagerer dere på blanding av feks sobril og amfetamin sammen? Oppheves effekten av den ene, den andre eller begge to? Eller fungerer dette? Hvordan oppleves det?
Er det ikke en ganske kjent regel at man ikke blander uppers og downers? Men har faktisk aldri prøvd komboen, så har ikke så mye annet å tilføye. På nedturen kan det vært fint med noe benzo, men det blir jo ikke helt det samme som å blande når man peaker.
Trådstarter
38 6
Er bare det at jeg har fin virkning av dexamfetamin og sobril i samme cocktail...alle legene klør seg i hodet og har lenge nekta meg kombinasjonen, men nå har jeg endelig fått overbevist de om at jeg fungerer bra på dette.
Uppers & downers kan fungere fint det. Det er mange som ikke anbefaler det men jeg mener at i visse komboer er det helt sjef. Man slår av hjernen og kroppen fortsetter, ganske spesielt.
Trådstarter
38 6
Sitat av moret Vis innlegg
Uppers & downers kan fungere fint det. Det er mange som ikke anbefaler det men jeg mener at i visse komboer er det helt sjef. Man slår av hjernen og kroppen fortsetter, ganske spesielt.
Vis hele sitatet...
Det der var genialt sagt- skrur av hjernen og holder kroppen i gang- akkurat det jeg trenger, vekk med hyperhodet og opp fra soffan med rompa
Sitat av moret Vis innlegg
Uppers & downers kan fungere fint det. Det er mange som ikke anbefaler det men jeg mener at i visse komboer er det helt sjef. Man slår av hjernen og kroppen fortsetter, ganske spesielt.
Vis hele sitatet...
Tror jeg har truffet et par av de folkene på byen.
Sobril har ikke mye effekt når man er på amfetamin.Men viss man tar en sterkere benzo sammen med amfetamin,da blir det sånn som moret beskriver.Favoritten min er amf og rivotril.
Skal nevnes at man fort kan bli litt kleptoman på en sånn mix.
Sist endret av JayHova; 6. oktober 2011 kl. 19:25.
Trådstarter
38 6
Skal høre med pilletrilleren min om jeg kan få teste rivotril
Sobril er jo ikke akkurat det sterkeste på markedet, så spørs jo om du merker noe ii det hele tatt.

Men speed å et pae Zanor, det er digg form!
Trådstarter
38 6
Var ikke sjangs å få bytta...jaja er da forholdsvis greit som d er...får bearbeide folket på sikt, pleier som regel å få det som jeg vil til slutt.