Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  138 11784
Trådstarter
29 0
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hvorfor være med i EU, når du vil endre reglene i EU slik at vi har det som nå?
Vis hele sitatet...
Begrunnelse: Norge blir dyttet ut av Europa litt og litt, Norges innflytelse må forsterkes samtidig må vi ivareta Norges territorielle områder.
Vi er uviktige inntil vi er med i EU
Land som har stor populasjon eller olje har mye å si, hvis vi ikke får det slikt som vi krevde det kan vi alltids gå ut av EU.
Jeg bare elsker slike diskusjoner som dette. Noen plumper uti, på dypt vann!
Du har noen veldig urealistiske punkter på ditt partiprogram!

1, Økonomipolitikk:
Som nevn før, her trengs det utdypning!

2, Ruspolitikk:
Det blir en syk,syk tid om alle skal få kjøpt det de vil av rusmidler, bare fordi du tror de får tak i det, uavhengig om det var lovlig eller ikke.
Mennesker er svake for fristelser. Jeg syns jeg ser for meg folk som både er høye og er lave på diverse rusmidler. Det er mye bedre å ha restriksjoner, slik at folk ikke faller for fristelsen. Er tilbudet der, er det klart folk prøver!
Jeg kunne gått med på rusmidler til medisinsk bruk, men der stopper det.

3, Innvandringspolitikk og minoritetspolitikk:
Hva er landets interesser? Det ser ut som en fin måte å skrive innvandringsstopp på

4, Justispolitikk:
Hah! Ja, vi trener opp de som dreper, voldtar og begår grove kriminelle handlinger! Hva faen skal det gjøre noe godt for?
Det som må til er strengere straffer, ikke opptrening!

5, Statskirke:
Flott!

6, Monarki kontra Republikk:
Her må det utdypes enda mer enn det du har gjort!
Hvem/hva skal dømme, lovgi og utøve makten?

7, Piratkopiering:
OK, ingenting å si på det

8, Hjertesak:
Her bommer du så ufattelig, at jeg nesten ikke har ord!
Du har forklart og svart på flere spørsmål allerede, men jeg spør igjen;
Hva om ei på 14 blir voldtatt?
Hva om moren din på 38 blir voldtatt?
Kan du seriøst med hånden på hjertet si at de skal beholde barnet, evt bli overlatt til staten?
Sitat av SSB
I løpet av 2002 ble det utført 13 500 aborter blant norske kvinner i fruktbar alder, eller omtrent 12,6 aborter pr. 1 000 kvinner i alderen 15-49 år. Dette er det laveste registrerte antall aborter siden lov om selvbestemt abort trådte i kraft i 1979, og representerer en nedgang på mer enn 20 prosent. Denne nedgangen må likevel ses i sammenheng med tallet på kvinner i fruktbar alder. Omtrent halvparten av nedgangen skyldes endringer i alderssammensetningen blant kvinner 15-49 år. Det var flere kvinner i aldersklassene med høy fruktbarhet i 2002, enn det var i 1979.
Vis hele sitatet...
I løpet av en 10års periode, kan vi kanskje rekne med 30.000 barn som 'styres' av staten, gitt at over 100.000 beholder velger å oppfostre disse selv. Siden de 'må'.

Hvor i svarte skal du plassere alle disse barna? Hvem skal ta seg av de?
Alle vet at feks. barnevernet sliter med lite folk og altfor mange barn på tiltak.
Det er for lite lærere og barnehageassistenter, osv. Alle disse kunne ha 'passet på' de 30.000, men de har jo nok å slite med fra før (Tenker da på en utdannelse som er noenlunde relevant for jobben)

Du vil i samme slengen forby prevansjon? Eller kan folk fremdels 'ha det gøy' i senga uten å måtte tenke på konsekvensene?
Nei, for en hjertesak!

9, Ja til EU:
Der har jeg selv ikke tatt stilling enda, så her er jeg blank.

10, Utenriks:
Helt OK.


Ellers, du har da fått folk til å diskutere, ikke dårlig det!

Kilde: http://www.ssb.no/samfunnsspeilet/ut.../07/index.html
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Land som har stor populasjon eller olje har mye å si, hvis vi ikke får det slikt som vi krevde det kan vi alltids gå ut av EU.
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke bare å "gå" ut av EU. Tror det vil bli større splittelse i befolkningen og tror det er en del land som ikke vil like dette veldig godt.
Jeg er enig i punkt 5 og delvis enig i punkt 4.
Det å trene opp mordere i millitæret å sende dem til Afghanistan kan være en god idee, man må bare passe på at de skyter Taliban og ikke norske soldater.

Jeg er sterkt imot punkt 8.
Noe av det siste vi trenger er å bli med i EU. Jeg føler at vi vil bli mindre vårt eget land og mer et "Europa" hvis vi blir med. Vi blir allerede påvirket nok osm det er av EU. Trenger litt frihet selv.

Dessuten er det selvmotsigende å være patriotisk og for enevelde når du i tillegg skal bli med i EU. Funker ikke.
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Representanter fra Norge som stemmer imot Norges interesser?
Ikke særlig bra valg av representanter. Vi vil kunne velge bedre!
Vis hele sitatet...
Haha, er det folket som skal velge representanter, eller partiet/kongen?

Du nevnte at ikke alle detaljer var diskutert enda, hvem er det som skal diskutere disse? Har dere et sentralstyre, i så fall, hvor mange er med, hvem er leder, osv? ønsker å vite mer om organisasjonsstrukturen i partiet.


Hva mener NMP om, og hvorfor:

Oljeboring i Lofoten?

Høyhastighetsbane mellom Oslo - Bergen?

Utbedring av infrastruktur mellom mellomstore byer?

Privatisering eller statlig drevet eldreomsorg?

Vil NMP fortsette å ha mange små kommuner, eller vil dere gå inn for færre og større kommuner?

Hva mener dere om eiendomsskatt?

For eller imot EUs datadirektiv?

Ved avviklingen av statskirken, vil dere også fjerne kristne helligdager, som Kristhimmelfartsdag, påske, jul? Om ikke, vil vel kristendommen få spesialbehandling i forhold til andre religioner?

Vil vi fortsatt ha NRK lisens?

Vil utenlanske kanaler, som er fiendtlige overfor det norske styre, få sende i Norge?

Hva om de er negative, statsfiendlige, brenner flagg, osv? Hvilke sanksjoner vil NPM komme med?
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Begrunnelse: Norge blir dyttet ut av Europa litt og litt, Norges innflytelse må forsterkes samtidig må vi ivareta Norges territorielle områder.
Vi er uviktige inntil vi er med i EU
Land som har stor populasjon eller olje har mye å si, hvis vi ikke får det slikt som vi krevde det kan vi alltids gå ut av EU.
Vis hele sitatet...
Så vi må dele på oljen vår med alle de andre landene?
Det var Ikke en god idè!
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Det har ikke noe med saken å gjøre, saken er at statsborgerne må beskyttet. Moren må komme i første rekke siden hun er allerede en statsborger!
Vis hele sitatet...
Jeg synes da heller ikke at det har noe med saken å gjøre, men det var jo du som tok det opp ved å skrive:
mens ungen som kan overleve fødselen kommer aldri til å ha moren sin som fødte den.
Vis hele sitatet...
Hvis du skal drive et seriøst parti så kan du ikke bruke slike irrelevante usakligheter som argument og forvente at ingen legger merke til det.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Dessuten lurer jeg på om du ser humoren i en laissez-faire kapitalistisk stat forsvart av kriminelle?
Vis hele sitatet...
Hehe, det er tonnevis av gullkorn i denne tråden, men akkurat denne fikk meg til å le høyt. Høres ut som et sted jeg vil la barna mine vokse opp!
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
2:Ruspolitikk
For å legalisere rus men imot reklamasjon av rus, avgift skal fjernes.
Begrunnelse: Rus av alle slags typer er enkeltindividets rett å velge, reklamasjon eller dytting av varen på ”kunden” er strengt straffbart
Vis hele sitatet...
HVA? Så jeg kan kjøpe rusmidler langs akerselva, men jeg kan ikke få tilbake penga mine dersom jeg ikke er fornøyd!?
Sist endret av Digital Hybrid; 12. mai 2009 kl. 18:08.
Sitat av LoRd Vis innlegg
Enig med det meste utenom din hjertesak. Der mister du vell egentlig _alle_ dine kvinnelige velgere, bortsett fra de kristne (no offence).
Du er liksom en mini-frp , som vil ha inn kongen som fungerende makt:P
Vis hele sitatet...
Ok; orka ikke lese lenger enn hit.

Hva får deg til å tro at kristne med engang velger å si nei til abort?
Kjenner mange som sier ja til abort og som er kristne jeg.


Irritasjon -> ut();
Du ville fått omtrent like mange stemmer som Vigrid hvis det "partiet" ditt hadde blitt noe av.
Du må bli enig med deg selv om hva du egentlig mener og du bør få en voksen til å renskrive partiprogrammet ditt.
Etter mitt synspunkt så ser det ut som det er flere motsående punkter som partiet skal opprettholde. Hva er det du mener det er som blir og gjøre denne til godt stemt på?
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
NMP tilbyr garanti at det ikke akksepterer noen som helst av stjeling fra pengebingen. Vi får jo mindre selvstendighet til slutt ved å ikke være med i EU, vi kommer bare til å bli ignorert.
Fri flyt av alt mulig har vi allerede ved å ha skrevet under schengen-avtalen.
Representanter fra Norge som stemmer imot Norges interesser?
Ikke særlig bra valg av representanter. Vi vil kunne velge bedre!
Vis hele sitatet...
Du kan ikke gå inn for en garanti på dette, om vi blir med i EU må vi også ta del i det monetære-samarbeidet. Dette betyr at vi vil få en felles valuta (Euro) med resten av EU-landene og vi blir en del av den felles sentralbanken. Vi er også nødt til å gi deler av vårt overskudd til EU som brukes på utjevning av forskjellen mellom øst og vest. Vi må også gi store summer i dag som følge av EØS-avtalen, jeg tviler på at du får en bedre deal på dette punktet ved å gå inn i EU.

Vi får overhodet ikke mindre selvstendig, vi får mye mindre på å bli med i EU. I dag får vi i underkant av 20% av lovene fra EU som berører det indre marked som følge av EØS avtalen. Vi har muligheten til å bruke reservasjonsrett på alle disse lovene.

Innenfor EU så vil vi ha 2% av stemmene i et parlament som kun kan avslå eller godkjenne lover. EU-kommisjonen som utarbeider lover er en lukket institusjon der all saksbehandlingen blir holdt hemmelig, kommissærene har ikke muligheten til å motta instruksjoner fra medlemslandene og kommissærene er ikke folkevalgte.
Derfor kan man ende opp med situasjoner der kommissærer man ikke vil ha går inn for ting som er langt fra i Norges interesser fordi vi ikke har lov til å gi instruksjoner til denne representanten. Loven vil så gå igjennom i EU-parlamentet hvor vi bare har 2% av stemmene.

Ved å gå inn i EU må vi også ha en felles utenrikspolitikk. Slik som situasjonen er nå kan vi ha en selvstendig stemme i FN, WTO og andre internasjonale fora i lag med andre progressive land som New Zealand og Canada. Innenfor EU blir standpunktet til alle EU landene bestemt på forhånd og man har ikke lov til å gå i mot dette. Dette betyr at Frankrike, Italia og Tyskland vil i stor del bestemme over vår utenrikspolitikk. Det har faktisk hendt at Frankrike og Sverige har kommet til Norge på gangen i WTO og FN for å få oss til å fronte deres sak fordi de ikke har muligheten til å gjøre det selv. Du må heller ikke glemme at verden er langt større en Europa.

I dag har vi muligheten til å si nei til så og si alt av forslag fra EU og vi kan påvirke EU gjennom lobbyisme.
Det å si at vi får mindre selvstendighet utenfor EU er helt søkt.

Schengen avtalen har overhodet ikke noe med fri flyt av varer å gjøre, det er et politi, asyl og grense samarbeid mellom flere EU-land.

At du vil melde Norge inn i en union du har så lite kunnskap om er ganske skremmende.
Sist endret av voldern; 12. mai 2009 kl. 19:29.
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Begrunnelse: Norge blir dyttet ut av Europa litt og litt, Norges innflytelse må forsterkes samtidig må vi ivareta Norges territorielle områder.
Vi er uviktige inntil vi er med i EU
Land som har stor populasjon eller olje har mye å si, hvis vi ikke får det slikt som vi krevde det kan vi alltids gå ut av EU.
Vis hele sitatet...
Oi, flytter kontinentalplatene seg på en slik måte at vi kan risikere å bli presset ut av kontinentet? Det finnes ingen hold i påstanden din, vennligst fremlegg kilder.

I dag er det faktisk ikke lagt til rette for å melde seg ut av EU om man vil. Lisboa traktaten ville lagt opp til at man kunne melde seg ut om alle medlemslandene tillot det, men traktaten ble som du sikkert vet ikke godkjent av Irland og dermed ikke ratifisert.

Kilde: http://europa.eu/lisbon_treaty/glance/index_en.htm
Sist endret av voldern; 12. mai 2009 kl. 19:40.
Du mangler den viktigste egenskapen en politiker må ha. Han må kunne velge sin arena riktig for og få velgere. Å fortsette å forsvare partiet videre på nFF er som om Ariel Sharon skulle reklamere for sionisme i Palestina. For og gjøre sammenlikningen komplett sier vi at sharon drar og gjør dette i sin nå vegetative tilstand! Totally fucking useless!

PS: Det er ikke s veldig vanlig å erstatte "og/å" med "&" i en helt vanlig setning.

PSS: Hvis du ikke klarer og forsvare/fremlegge dine synspunkter på et godt vis på et diskusjonsforum er nok neppe talerstolen på den politiske arena din fremtid.


Edit: Blå Gummitenner eller whatever er jo helt klart et troll i denne sammenhengen
Sist endret av murloc; 12. mai 2009 kl. 19:46.
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Altså Norge skal avtale sammen med et annet land om de utviste skal få lov til å dra dit? Aldri hørt om at utviste peroner fikk noen hjelp fra landet, men hvis det er normalt så blir det sikkert avtalt med land som vil ta imot slike personer.
Vis hele sitatet...
Du vil altså gå inn for å bryte folkeretten (FNs menneskerettigheter) i partiprogrammet ditt? Er du ikke redd for at det kan få konsekvenser? Vi har tross alt inkorporert menneskerettighetene inn i loven vår og er medlem i FN.

Tenker da på artikkel 13 og 15:
Article 13:
(1) Everyone has the right to freedom of movement and residence within the borders of each state.
(2) Everyone has the right to leave any country, including his own, and to return to his country.

Article 15:
(1) Everyone has the right to a nationality.
(2) No one shall be arbitrarily deprived of his nationality nor denied the right to change his nationality.
Vis hele sitatet...
Om jeg tolker disse artiklene rett er forslaget ditt folkerettsstridig.

Kilde: http://www.un.org/en/documents/udhr/index.shtml#a13
Sist endret av voldern; 12. mai 2009 kl. 19:57.
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
ivioynar sa:...Og der mistet du stemmene til 51% av befolkningen. Fjerning av selvbestemt abort er fullstendig latterlig i et moderne samfunn - lykke til med den.

Tusen takk
Vis hele sitatet...
Fantastisk argumentasjon du har på gang her. Fortsetter du å takke enhver som motsier det du tror på, med litt ironi, må jeg si du kommer til å bli en strålende partileder.
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Begrunnelse: Norge blir dyttet ut av Europa litt og litt, Norges innflytelse må forsterkes samtidig må vi ivareta Norges territorielle områder.
Vi er uviktige inntil vi er med i EU
Land som har stor populasjon eller olje har mye å si, hvis vi ikke får det slikt som vi krevde det kan vi alltids gå ut av EU.
Vis hele sitatet...
Leste nettopp at:
#Angela Merkel ville ha høyere import av norsk gass. Til nå eksporterer vi omlag 30% av hele Tyskland sitt gassforbruk.
#Norge har blitt tatt opp i mennekserettighetsrådet i FN, sammen med USA og Belgia. Syns det ser ut som Norge begynner å menge seg med de store gutta i sandkassa..(de har gjort det som regel etter det ble funnet den j&€#" olja)
Nei til EU!
NMP: Jeg skal gi deg et seriøst tips nå, og slutte med mobbinga.

Les godt igjennom tråden og ta til deg ALL kritikk og tenk "hva må jeg endre på partiprogrammet mitt". Jeg sier for all del ikke at du skal endre politikk fordi en gjeng på nFF er uenige, men partiprogrammet ditt er fullt av uklarheter, skrivefeil, misforståelser osv. Det er også endel begreper du bør lese deg opp på, samt endel historie.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Husker noen år tilbake da golden og antonsen prøvde å opprette et partio også jeg. Har lest litt gjennom dette, og finner det like seriøst som Det Politiske Parti. ( http://no.wikipedia.org/wiki/Det_Politiske_Parti )
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Til informasjon: Venstre og partiet Rødt ("Raudt") har gitt en offisiell uttalelse på Twitter om Norges Monarki Parti.

Jeg spurte:
Frykter dere konkurransen fra det nye partiet Norges Monarki Parti? Partiprogram her: http://bit.ly/po3Uk #monarkiparti
Vis hele sitatet...
Venstre sitt svar:
http://twitter.com/Venstre/status/1777984561

Raudt sitt svar:
http://twitter.com/raudt/status/1777879475

Jeg kan ikke se annet enn at dette må bety at partiprogrammet må forbedres vesentlig, slik at man setter seg i respekt ovenfor de øvrige politiske partiene - og således kan influere den politiske dagsorden.
Sitat av Stormen Vis innlegg
Jeg kan ikke se annet enn at dette må bety at partiprogrammet må forbedres vesentlig, slik at man setter seg i respekt ovenfor de øvrige politiske partiene - og således kan influere den politiske dagsorden.
Vis hele sitatet...
Aner jeg en kuppvilje innad i partiet?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av LazySunday Vis innlegg
Aner jeg en kuppvilje innad i partiet?
Vis hele sitatet...
Det er ikke til å komme unna at det er oppstått en viss... divergens... mellom enkelte fraksjoner i NMP.

Disse fraksjonene - la oss kalle de NMP sine "utstøtte" - står jo selvfølgelig bak de aller fleste punktene som ledelsen har fremmet i partiprogrammet, men vi føler blant annet at reklamasjon på rusprodukter være lov. Vi føler at denne reklamasjonsretten faller naturlig inn under virkeområdene - og ikke minst jurisdiksjonen! - til bl.a. Forbrukerombudet og Helse- og Sosialdepartementet.

Videre er vi litt uenige med akkurat dette punktet om monarki, men ellers er vi helt på linje med flertallet i Norges Monarki Parti.
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
"...Jeg mener definitivt ikke at jeg skal være kongen, jeg har ikke kvalifikasjonene å lede et land men, å representere noen av Norges statborgere".
Vis hele sitatet...

Dessverre, men hvordan du formulerer deg sier meg at du aldri ville kunne representere "noen av Norges statborgere". Du har mange skrivefeil, blant annet i partinavnet. Du formulerer deg til tider slik at det er meget vanskelig å forstå hva du mener. Du kan tydeligvis ikke nok om politikk, og er dermed ikke skikket til å starte et nytt parti. Når du ikke har hørt at det er problem med bassengene på skolene rundt omkring i Norge, så bør det ringe en bjelle for alle "stemmere". Nå har det seg slik at uten fri abort, så mister du vell 99% av alle eventuelle stemmere.

Gjør deg selv en tjeneste, og ikke bruk tid og ressurser på dette. Det kommer ikke til å gå, og du vil tenke pinlig tilbake på tiden du investerte om en stund.
Bwaha, da fikk jeg en god latter i dag også. Behøver vel ikke å si hva jeg mener om saken, ettersom det bør være latterlig åpenbart.

Det som fascinerer meg noe voldsomt med denne tråden her, er at 98% av brukerene på nFF faktisk ser ut til å være enige om noe. Noe som i og for seg sier en god del...
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Jeg var sikkert ikke klar nok i å forklare upatriotisk oppførsel og statsfiendlighet.

Det jeg mente var f. eks brenning av statssymboler, direkte angrep på funksjonære eller politikere.
Også flagging med ukorrekte flagg på 17. Mai
Vis hele sitatet...
Hvem skal skille mellom fiendtlighet og kritisering? En liten statlig organisasjon? Kanskje vi skal kalle den for Statens Samligsråd, eller bare SS for å gjøre det enkelt?

Du er klar over at alt du har skrevet faktisk er straffbart? Sett bort ifra det om flagget, men det er vel litt kontra konstruktivt å forby andre flagg når ytringsfriheten står i grunnloven?
Sitat av Deezire Vis innlegg
Hvem skal skille mellom fiendtlighet og kritisering? En liten statlig organisasjon? Kanskje vi skal kalle den for Statens Samligsråd, eller bare SS for å gjøre det enkelt?
Vis hele sitatet...
Kanskje han skulle byttet navn til noe som "det Norske Suverentitets Demoktratiske Ansvars Parti" eller noe i den duren?
Husker jeg hadde lignende oppgave i 7. klasse selv.
Kampsakene mine var innkjøp av minst hundre nye jagerfly og at Oslo skulle kun ha dobbeltdecker-busser som i London.
Jeg mener det er på tide med en fellesbetegnelse for mange av de som ønsker å starte parti i dag: Norges Tullepartier. Norgespatriotene og Vigrid joiner momentant de også!
I en tråd full av kritikk og sjikanering vil jeg benytte anledningen til å gi et råd til deg, trådstarter:

La det ligge. Du kjører det samme partiprogrammet som Det Liberale Folkepartiet, men du legger til at kongen vår er tidenes. Kan du ikke bare henge deg på de gutta der da? De har god erfaring med å bli ledd av i skoledebatter og tråder på forumer.
Sist endret av Matthiesen; 13. mai 2009 kl. 14:36.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Det som fascinerer meg noe voldsomt med denne tråden her, er at 98% av brukerene på nFF faktisk ser ut til å være enige om noe. Noe som i og for seg sier en god del...
Vis hele sitatet...
De få som kansje er enige med noe av det har forhåpentligvis vett nok til å vite at dette er feil sted å åpne kjeften.
Sitat av NMP lederen Vis innlegg
Jeg mener definitivt ikke at jeg skal være kongen, jeg har ikke kvalifikasjonene å lede et land men, å representere noen av Norges statborgere.
Vis hele sitatet...
Kongen skal ikke styre landet, men være ett symbol, representere landet!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hei du trådstarter.

Hva vil du gjøre med meg?

Jeg er ikke norsk statsborger, og du snakker skremmende mye om "norske statsborgere" og hvor flotte de alle sammen er.

SearchAndReplace "norsk statsborger" with "partimedlem";
SetTimeTo 1940-tallet;
Return "Nasjonalsosialistlignende ideologi";
Helt utrolig fantastisk, jeg tok meg tid til å lese gjennom tråden. Jeg har vondt i magemusklene etter all latteren. Den beste argumetasjonen var at Norge blir mer selvstendig hvis vi blir medlem av EU... Det er en latterlig påstand. Takk for underholdningen.
Fikk lyst til å starte mitt eget parti jeg også nå. hehe.

Fri fil delig.
Fjerning av "Pengesystemet" Ressursbasert økonomi. Noe som folka i "The venus project
" snakker om, syes jeg hørres litt spennende ut
Fjerning av all kull og di største foruensning... Sats mere på "Grønn" energi.
Forby tobakk. Satse mere på å få et rusfritt Norge. Bli flikere til å stoppe det på grensen. Vurdere å legarisere Hasj, som om det skulle vært alkohol.
Nei til EU, selv at Europa bør ha en felles styre.
Grunnen til at jeg er missfornøyd med EU, er at deres politikk er i en feil bane.
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Fikk lyst til å starte mitt eget parti jeg også nå. hehe.

Fri fil delig.
Fjerning av "Pengesystemet" Ressursbasert økonomi. Noe som folka i "The venus project
" snakker om, syes jeg hørres litt spennende ut
Fjerning av all kull og di største foruensning... Sats mere på "Grønn" energi.
Forby tobakk. Satse mere på å få et rusfritt Norge. Bli flikere til å stoppe det på grensen. Vurdere å legarisere Hasj, som om det skulle vært alkohol.
Nei til EU, selv at Europa bør ha en felles styre.
Grunnen til at jeg er missfornøyd med EU, er at deres politikk er i en feil bane.
Vis hele sitatet...
Forby tobakk, og få et mer rusfritt Norge, men samtidig legalisere hasj.
Makes no sense.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Er det bare jeg som synes det er litt drøyt for "politikere" å ikke kunne sitt eget språk? Det heter da for guds skyld monarkiparti, ikke "monarki parti".

For slag til for bedringer i parti programmet: mer fokus på norsk under visning i grunn skolen?
Hehe. Sant det. jeg mener di tynge rusmidler som heroin... Men alt må diskuteres først. uansett, var bare en idee jeg fikk da jeg leste trådstarter.
Sist endret av ertsaas; 23. mai 2009 kl. 17:37.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Generelt tips til alle kidsa som vil ta over Norge: Meld dere inn i det mest passende ungdomspartiet. Dere trenger ikke være helt enige med alle sakene, men dere får i alle fall mye nødvendig erfaring fra politikken.