Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2009
Har lyst på testosteron, selv om jeg har ingen klare tegn på testosteronmangel. hva kunne man sagt for å få resept på feks gel eller sprøyte? vil ha dypere stemme, mere muskelvekst, skjeggvekst, osv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du får det ikke, legekontoret er ikke et sted man bare sier hva man vil ha. Legen vil gjøre sin vurdering basert på blodprøvene og når nivåene dine ikke tilsier at du trenger tilskudd av testosteron så får du rett å slett ikke det. Uansett hva du sier
Hvor gammel er du?
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
Har lyst på testosteron, selv om jeg har ingen klare tegn på testosteronmangel. hva kunne man sagt for å få resept på feks gel eller sprøyte? vil ha dypere stemme, mere muskelvekst, skjeggvekst, osv.
Vis hele sitatet...
Det er ikke det som skjer om du tilfører testo til en kropp uten mangel på det.

«Har lyst til å bli en ufordragelig drittsekk med aggresjonsproblemer av en annen verden, muskler som ser oppblåst ut (og alle ser jeg ikke har lagt inn jobben for), og fremtidig bitchtits, ingen venner og liten tiss» er en langt mer presis forklaring på det som hadde skjedd
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
snart 19 år gammal nu, men ser ikke ut som mer enn kanskje 17.

Sitat av Deceptive Vis innlegg
Det er ikke det som skjer om du tilfører testo til en kropp uten mangel på det.

«Har lyst til å bli en ufordragelig drittsekk med aggresjonsproblemer av en annen verden, muskler som ser oppblåst ut (og alle ser jeg ikke har lagt inn jobben for), og fremtidig bitchtits, ingen venner og liten tiss» er en langt mer presis forklaring på det som hadde skjedd
Vis hele sitatet...
kordan kan jeg øke naturlig da? før i tiden var testosteronsnittet i menn mye høyere.
Sist endret av DassBombe3000; 16. februar 2024 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
snart 19 år gammal nu, men ser ikke ut som mer enn kanskje 17.



kordan kan jeg øke naturlig da? før i tiden var testosteronsnittet i menn mye høyere.
Vis hele sitatet...
Spise sunt, trene, rett å slett være aktiv og ta vare på deg selv. Det finnes vel noen kosttilskudd som ikke er regulert som kanskje kan bidra en smule.
Du er bare 19 år, vi er biologiske skapninger og har mye variasjon. F.eks Patrick Stewart ble skallet når han var like gammel som deg. Noen ser ut som de er 13 frem til 25.

Kroppen din er ikke en maskin og utviklingen av den er basert på en million faktorer, ikke bare testosteron. Jeg vil anbefale å trene og se an litt til, og for å dra en gammel kjedelig regle: Plutselig sitter du der med mer hår på kroppen enn du orker å forholde deg til.
Sitat av Deceptive Vis innlegg
Det er ikke det som skjer om du tilfører testo til en kropp uten mangel på det.

«Har lyst til å bli en ufordragelig drittsekk med aggresjonsproblemer av en annen verden, muskler som ser oppblåst ut (og alle ser jeg ikke har lagt inn jobben for), og fremtidig bitchtits, ingen venner og liten tiss» er en langt mer presis forklaring på det som hadde skjedd
Vis hele sitatet...

Liten tiss og fremtidig bitchtits🤣 Ikke kommenter om du ikke har peiling på hva du snakker om.
Det kan du lese mer om her: https://testoboosterguiden.com/oke-t...eron-naturlig/
Nå er jeg vel og merke dame altså, men jeg forstår ikke helt den veldige higenen etter mer testo. Hjernen og kroppen din er fortsatt i utvikling, så det er på ingen måte umulig du får mer skjeggvekst etc etterhvert. Ofte dreier det seg om genetiske forskjeller på folk, f.eks. fikk jeg mine første grå hår i en alder av 23, ti år etter er jeg ikke langt unna helgrå gitt ;D

Jeg må nok leve med mine grå hår, hos deg kan det godt hende det går seg til enda, hang in there dude!
Slapp av. Jeg var barnerumpe når jeg var 19. Jeg ser ut som en tømmerhogger nå.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Liten tiss og fremtidig bitchtits🤣 Ikke kommenter om du ikke har peiling på hva du snakker om.
Vis hele sitatet...
Ikke gjør det du heller Det var selvsagt satt på spissen, men jeg er veldig spent på om du kan forklare hvorfor sånne problemer oppstår: https://www.ung.no/doping/2117_Bivir...steroider.html

Jeg kan finne en skikkelig forskningsartikkel til deg også, men jeg tviler sterkt på at du klarer å tolke den skikkelig
har vært kronisk overvektig siden 8ende klasse, 35 bmi og opp, traff 132kg før jeg faktisk sa at jeg ikke gidder mer, er nede på 125kg, løfter men ikke ofte nok da jeg ikke har billappen før 1.mars og orker ikke gå langt i -25 for å trene. spiser egg og biff/kylling/fisk (når fish'n'chips er på tilbud feks). er 180cm høy. det at jeg var deppa forsvant fort når man begynte å spise riktig, men ser fremdeles ut som en baby. får alltid barnebillett på bussen osv. men har heller ikke råd til å spise så sunt hver dag, lærlingelønna tar knekken på meg.

Sitat av Deceptive Vis innlegg
Ikke gjør det du heller Det var selvsagt satt på spissen, men jeg er veldig spent på om du kan forklare hvorfor sånne problemer oppstår: https://www.ung.no/doping/2117_Bivir...steroider.html

Jeg kan finne en skikkelig forskningsartikkel til deg også, men jeg tviler sterkt på at du klarer å tolke den skikkelig
Vis hele sitatet...
huff dette virket ikke lovende nei.
Sist endret av DassBombe3000; 16. februar 2024 kl. 14:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du tar den gåturen til treningssenteret så forsvinner jo kiloene raskere. Forbrenner mer kalorier i masse minusgrader også.

At du ser ut som et barn kommer til å gå over. Bare vær glad for det når du er eldre. Da er fin hud en bonus. Hilsen tidligere baby face.
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
har vært kronisk overvektig siden 8ende klasse, 35 bmi og opp, traff 132kg før jeg faktisk sa at jeg ikke gidder mer, er nede på 125kg, løfter men ikke ofte nok da jeg ikke har billappen før 1.mars og orker ikke gå langt i -25 for å trene. spiser egg og biff/kylling/fisk (når fish'n'chips er på tilbud feks). er 180cm høy. det at jeg var deppa forsvant fort når man begynte å spise riktig, men ser fremdeles ut som en baby. får alltid barnebillett på bussen osv. men har heller ikke råd til å spise så sunt hver dag, lærlingelønna tar knekken på meg.
Vis hele sitatet...
Du kan jo fint trene styrke hjemme da, du må bare være litt kreativ. Du tjener lett inn casha du bruker nå på senter, til å kjøpe deg f.eks. en kettlebell, de kan du jo bruke til alt mulig slags styrketrening. Biltema har sånt billig, i tillegg til rusta og jula etc. Dette klarer du helt fint!

Jeg veide mer enn fatters jeg, på ca samme ramme. BMI er også en ganske upresis måte å måle sånt på. For den tar ikke hensyn til at muskler veier mye mer enn fett gjør. Er det noe legen har fortalt deg, eller noe du har konkludert selv? For 132 kg fordelt på 180 høres ikke så spinnvilt ut, skjønner at det ikke nødvendigvis ikke er idealvekta di heller altså. Det viktigste er i alle tilfeller at du kommer deg ned dit du kan trives godt.

Jeg må iblant vise leg når jeg kjøper øl, og er 33. Det fjeset ditt kommer du til å være jævla glad for senere ;D
Sitat av Deceptive Vis innlegg
Du kan jo fint trene styrke hjemme da, du må bare være litt kreativ. Du tjener lett inn casha du bruker nå på senter, til å kjøpe deg f.eks. en kettlebell, de kan du jo bruke til alt mulig slags styrketrening. Biltema har sånt billig, i tillegg til rusta og jula etc. Dette klarer du helt fint!

Jeg veide mer enn fatters jeg, på ca samme ramme. BMI er også en ganske upresis måte å måle sånt på. For den tar ikke hensyn til at muskler veier mye mer enn fett gjør. Er det noe legen har fortalt deg, eller noe du har konkludert selv? For 132 kg fordelt på 180 høres ikke så spinnvilt ut, skjønner at det ikke nødvendigvis ikke er idealvekta di heller altså. Det viktigste er i alle tilfeller at du kommer deg ned dit du kan trives godt.
Vis hele sitatet...
har gratis trening enda en stund til, har betalt 10kr for trening fra desember til slutt av februar. har vel 35% eller mer med fett på kroppen, mage, moobs og feite lår. ser helt pyton ut.
https://www.maximsport.no/tren-hjemme-uten-utstyr/
Alt er på ingen måte kjørt enda mannen! Jeg synes spesielt øvelser som går på kjernemusklatur var effektivt når jeg gikk ned i vekt. (Jeg veide 90 kg på 170 cm ramme, så jeg var ikke liten akkurat. Nå er jeg nede i 60 kg). Hang in there!

Har du rådført deg med fastlegen din om dette? Det kan være en hel masse ulike årsaker til nevnte vekt, jeg var fæl på trøstespising og å komme i gang med noe som helst før jeg fikk adhd-diagnose. Høy vekt kan også komme av lavt stoffskifte f.eks. Jeg ville spurt der, de er trossalt bedre på sånt enn freak er (siden de jo er utdanna xD).
Sitat av Deceptive Vis innlegg
https://www.maximsport.no/tren-hjemme-uten-utstyr/
Alt er på ingen måte kjørt enda mannen! Jeg synes spesielt øvelser som går på kjernemusklatur var effektivt når jeg gikk ned i vekt. (Jeg veide 90 kg på 170 cm ramme, så jeg var ikke liten akkurat. Nå er jeg nede i 60 kg). Hang in there!

Har du rådført deg med fastlegen din om dette? Det kan være en hel masse ulike årsaker til nevnte vekt, jeg var fæl på trøstespising og å komme i gang med noe som helst før jeg fikk adhd-diagnose. Høy vekt kan også komme av lavt stoffskifte f.eks. Jeg ville spurt der, de er trossalt bedre på sånt enn freak er (siden de jo er utdanna xD).
Vis hele sitatet...
har ikke råd til å dra til legen, sist gang endte det på 340kr eller hvadetvar, bare ikke aktuelt for tiden.
Gi det noen år. Irritert meg selv grønn av å bli spurt om legg før, og skjegg fikk jeg ikke ordentlig før 23-25. Tilbring heller mer tid i solstudio hvis du har lyst på rynker og se ut som en veteran - du er bare 19

Og du sparer jo penger med barnebillett
Win win
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
har vært kronisk overvektig siden 8ende klasse, 35 bmi og opp, traff 132kg før jeg faktisk sa at jeg ikke gidder mer, er nede på 125kg, løfter men ikke ofte nok da jeg ikke har billappen før 1.mars og orker ikke gå langt i -25 for å trene. spiser egg og biff/kylling/fisk (når fish'n'chips er på tilbud feks). er 180cm høy. det at jeg var deppa forsvant fort når man begynte å spise riktig, men ser fremdeles ut som en baby. får alltid barnebillett på bussen osv. men har heller ikke råd til å spise så sunt hver dag, lærlingelønna tar knekken på meg.



huff dette virket ikke lovende nei.
Vis hele sitatet...
Der har du svaret ditt. Overvekt. Mer fett=mer østrogen. Spin sunt, tren masse og ikke gi opp så skal du se at alt skal gå dritbra min venn! (Kommer fra en ex-boler, lest veldig mye om disse tingene så har en viss peiling)
Sist endret av HeiG2006; 16. februar 2024 kl. 17:16.
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
har vært kronisk overvektig siden 8ende klasse, 35 bmi og opp, traff 132kg før jeg faktisk sa at jeg ikke gidder mer, er nede på 125kg, løfter men ikke ofte nok da jeg ikke har billappen før 1.mars og orker ikke gå langt i -25 for å trene. spiser egg og biff/kylling/fisk (når fish'n'chips er på tilbud feks). er 180cm høy. det at jeg var deppa forsvant fort når man begynte å spise riktig, men ser fremdeles ut som en baby. får alltid barnebillett på bussen osv. men har heller ikke råd til å spise så sunt hver dag, lærlingelønna tar knekken på meg.



huff dette virket ikke lovende nei.
Vis hele sitatet...
Kan du ikke spørre legen din om Ozempic eller Wegovy, det er jo vindunder slankemiddelet de fleste leger skriver ut over en lav sko, virker som du er godt innenfor kravene også om BMIen din er 30+. Mye lettere å starte treningen når du har tatt av deg den 25kg tunge ryggsekken du går rundt med nå
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det greieste for deg vil være å dra på volvat og ta en blodprøve så får du svar en gang for alle. Da kan du legge det fra deg eller ta videre kontakt med lege dersom blodprøvene tilsier at du trenger hjelp.

Det du kan jobbe med sjøl er vekta. Ikke hør på kvinneguiden rådene her om å spise sunt, det du trenger er å fokusere på å ikke spise og drikke ting du åpenbart har et avhengighetsforhold til (no hate). Null snop, potetgull, smågodt, brus, juice etc. Du klarer ikke å trene bort den ekstra brusen, bollen og sjokolada effektivt nok så ikke spis det i heletatt.

Styrketrening kan hjelpe på testosteron, men ikke den typen som blir presentert her. Det krever mer innsats og enn litt kettlebellswings, situps og planke. Det er uansett ikke så viktig siden styrketrening brenner lite kalorier og du har mye mer igjen for å gå en time på tur, eller to.

Spis så mye proteiner du har råd til og prioriter rødt kjøtt som viltkjøtt, okse og sau. Spe på med egg, fisk (ikke oppdrett hvis mulig), gris og kylling. Fokuser på grønnsaker som tilbehør, gjerne mye potet, unngå mest mulig kornprodukter, vegetabilske oljer og ultraprosessert mat.

Hold deg langt unna slankemedisin! Da er det bedre å hoppe på tesosteron med en gang...
Sitat av Silkehale Vis innlegg
Kan du ikke spørre legen din om Ozempic eller Wegovy, det er jo vindunder slankemiddelet de fleste leger skriver ut over en lav sko, virker som du er godt innenfor kravene også om BMIen din er 30+. Mye lettere å starte treningen når du har tatt av deg den 25kg tunge ryggsekken du går rundt med nå
Vis hele sitatet...
Fikk beskjed at jeg veide altfor lite for blåresept på ozempic, og sånn halvresept har jeg rett å slett ikke råd til med 9000kr i mnd muttern har hatt fine resultater av ozempic, men hun har blitt mye syk også, så vet ikke hvor bra det er å ta i lengden.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det greieste for deg vil være å dra på volvat og ta en blodprøve så får du svar en gang for alle. Da kan du legge det fra deg eller ta videre kontakt med lege dersom blodprøvene tilsier at du trenger hjelp.

Det du kan jobbe med sjøl er vekta. Ikke hør på kvinneguiden rådene her om å spise sunt, det du trenger er å fokusere på å ikke spise og drikke ting du åpenbart har et avhengighetsforhold til (no hate). Null snop, potetgull, smågodt, brus, juice etc. Du klarer ikke å trene bort den ekstra brusen, bollen og sjokolada effektivt nok så ikke spis det i heletatt.

Styrketrening kan hjelpe på testosteron, men ikke den typen som blir presentert her. Det krever mer innsats og enn litt kettlebellswings, situps og planke. Det er uansett ikke så viktig siden styrketrening brenner lite kalorier og du har mye mer igjen for å gå en time på tur, eller to.

Spis så mye proteiner du har råd til og prioriter rødt kjøtt som viltkjøtt, okse og sau. Spe på med egg, fisk (ikke oppdrett hvis mulig), gris og kylling. Fokuser på grønnsaker som tilbehør, gjerne mye potet, unngå mest mulig kornprodukter, vegetabilske oljer og ultraprosessert mat.

Hold deg langt unna slankemedisin! Da er det bedre å hoppe på tesosteron med en gang...
Vis hele sitatet...
NÅ snakker vi, dette hørtes mer logisk ut! Skal få ordna legetime å hive litt penger ut av vinduet der, bare for å være sikker. Skal se hvor mye bra mat jeg har råd til. Blir styrketrening da, har gener for å bli feit lett, men har også gener for å bli svær og sterk som et beist! Pluss hvis man får bygd muskelene litt så i framtiden blir man jo å kunne spise mer.
Sist endret av DassBombe3000; 16. februar 2024 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du har vektproblemet i familien så kjemper du litt i motbakke. Veldig mye handler om gener, som du nevner. Ikke vær for hard mot deg selv. Du har gått ned en god del, ikke sant? Jeg ville fokusert på å holde en stabil vekt og bli glad i den kroppen du har. Ingen ville forvente at en Berner sennen eller Newfoundland skulle slanket seg inn i kroppen til en afghansk mynde. Vi mennesker ser forskjellig ut, og det er mange jenter der ute som liker en god bamse å klemme på (hvis det er viktig for deg).
Sist endret av Hagegnom; 16. februar 2024 kl. 22:00.
Fuck Mr. Plod!
Er 22 og har enda ikke sikkelig sjeggvekst. Men faen det gror i forhold til hva det gjorde for 1 år siden.

Når jeg var på din alder barberte jeg meg en gang i måneden eller ikke i det hele tatt.

Sjegg er noe drit.
Anonym bruker
"Rik Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er 19 og ikke ferdig utviklet etter puberteten før du er 25. Ikke stress, det er helt vanlig å ikke være fullblown mann når du er tenåring! Og damer digger babyface og snille menn, ikke breiale apekatter.
Tren vekter noen ganger i uka så er du good, trenger ikke ha store muskler.
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
Fikk beskjed at jeg veide altfor lite for blåresept på ozempic, og sånn halvresept har jeg rett å slett ikke råd til med 9000kr i mnd muttern har hatt fine resultater av ozempic, men hun har blitt mye syk også, så vet ikke hvor bra det er å ta i lengden.



NÅ snakker vi, dette hørtes mer logisk ut! Skal få ordna legetime å hive litt penger ut av vinduet der, bare for å være sikker. Skal se hvor mye bra mat jeg har råd til. Blir styrketrening da, har gener for å bli feit lett, men har også gener for å bli svær og sterk som et beist! Pluss hvis man får bygd muskelene litt så i framtiden blir man jo å kunne spise mer.
Vis hele sitatet...
Ozempic 1mg koster 1100 i måneden Wegovy 1,7 koster 2400 mnd. og 2.4mg 3000 mnd. Kan love deg at du bruker mindre på den medisinen i måneden enn du gjør på mat og snacks
Sitat av Silkehale Vis innlegg
Ozempic 1mg koster 1100 i måneden Wegovy 1,7 koster 2400 mnd. og 2.4mg 3000 mnd. Kan love deg at du bruker mindre på den medisinen i måneden enn du gjør på mat og snacks
Vis hele sitatet...
Høres ut som ts bor hjemme hos mor fortsatt, da bruker man som regel ikke stort mer enn kanskje 500 MAX i mnd må mat ass
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er 23 år gammel late bloomer.. og helt ærlig det er det beste et individ kan gå igjennom tror jeg, begynner å gå kjeggvekst nå tror jeg strakk meg bittelitt i fjor i høyden også. Har hatt en ugly duckling stage fra 14-18 ca, men looken begynner å komme fram.

Tror jeg kommer til å se ganske knall ut når jeg er 30-40-50 år. Og det er jo mye bedre enn å peake sånn en når man er teen? Jeg klager ikke på å være late bloomer det eneste som er plagsomt er man må være tålmodig, men tiden går ikke bakover akkurat så kutt ut det testo tullet! Trener du bra og spiser/sover bra, så skal jeg love deg du kjenner testosteronet boble.
som flere har skrevet her inne så holder det ikke med og si jeg vil ha testosteron gel. Man må avgi 1 til 2 blodprøver som man tar fastende om morgenen. Egenproduksjonen av testosteron for gutter begynner og avta fra 25års alderen, så når du har passert 40 kan du vurdere og prate med legen din om testosteron.

Og la meg komme med et godt råd sånn avslutningsvis og det er HOLD DEG LANGT UNNA det. Jeg falt for min egen svakhet og mitt dårlige selvbilde og begynte med det og la meg si det slik at det førte ikke meg seg NOE positivt i mitt liv. Jeg mistet så mange gode venner og bekjente pga steroidene fordi personligheten endrer deg som person gradvis. Med steroidene sneik det på seg andre sidemisbruk og for min del så ble det veldig mye. Forbruket mitt skulle betales og med det som var også tyngre kriminelle plutselig en del av kretsen. For og ha råd til livsstilen og forbruket ble torpedo/pengeinnkreving/forhandler min bane for og ha råd til dop i nesa, I magen og steroidene i baken. Og det gikk som det måtte, et oppdrag gikk ikke helt som planlagt, han kom ikke til avtalt tid og der var nok til at jeg hisset meg opp. I mitt hode der og da så rettferdiggjorde jeg at han måtte få en lærepenge av meg. Skal ikke gå i detaljer, men jeg kan jo si at politi og påtale ble mine nye venner og til slutt så fikk jeg gratis husly av Kriminalomsorgen.
Sist endret av hardoggo; 18. februar 2024 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Silkehale Vis innlegg
Ozempic 1mg koster 1100 i måneden Wegovy 1,7 koster 2400 mnd. og 2.4mg 3000 mnd. Kan love deg at du bruker mindre på den medisinen i måneden enn du gjør på mat og snacks
Vis hele sitatet...
1100kr?? var absolutt ikke prisen jeg fikk, var over 3000kr i mnd for meg.