Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1513
Har en musikkfil jeg gjerne skulle ha klippet litt i for å bare bruke en liten sekvens fra den. Finnes det et enkelt og kjapt program som gjør at dette er gjort innen 35 min og 29 sek?

Har Wxp
Sist endret av HassanMofasa; 13. november 2008 kl. 14:15.
NHC har et fint program for slikt.
Hvis du har Nero så følger det med et program som heter Nero WaveEditor. Veldig enkelt.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sier meg enig her. Dette programmet blir ikke enklere å er gratis
Sitat av tøffel Vis innlegg
Sier meg enig her. Dette programmet blir ikke enklere å er gratis
Vis hele sitatet...
enkelt og enkelt fru Blom. Joda, har fått klippet ut det jeg skal og fått gjort det om til mp3, men hastigheten er totalt ubrukelig. Går dobbelt så fort. Sikkert en enkel sak, men hvordan fikser jeg dette?
Sitat av HassanMofasa Vis innlegg
enkelt og enkelt fru Blom. Joda, har fått klippet ut det jeg skal og fått gjort det om til mp3, men hastigheten er totalt ubrukelig. Går dobbelt så fort. Sikkert en enkel sak, men hvordan fikser jeg dette?
Vis hele sitatet...
Sample rate kanskje? Sjekk at du har jobbet med filen i riktig rate (antakeligvis 44,100 Hz)
har brukt 44100. Har trykket rundt omkring og finner ikke dette ut. Jeg går på Fil - eksporter - filtype mp3 og lagrer.. Hvor er det jeg gjør feil?
i bunn og grunn ingenting..
Men..? Hva kan jeg gjøre da? Foreløpig ligger å kaste bærbaren i murveggen på klar 1.plass, og jeg ønsker helst å la være...!
Noen som vet hva jeg skal gjøre? Har brukt audacity 1.3 beta og klippet i 44,100 Hz.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen med peil?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Du er sikker på at du har klippet vekk del av filen i stedet for å dra den sammen (noe som vil gjøre at den spilles fortere antar jeg)?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Jonta Vis innlegg
Du er sikker på at du har klippet vekk del av filen i stedet for å dra den sammen (noe som vil gjøre at den spilles fortere antar jeg)?
Vis hele sitatet...
Jeg har klippet ut mitt klipp av ett lengre klipp på ca 1 time. Mitt klipp varer ca 50 sekunder og funker helt fint å spille av i Audacity etter klipping. Men når jeg spiller det av i feks WMP er det 24 sekunder langt og rett og slett bare smurf..