Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4669
Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne tråden, så jeg la den her.

Det jeg lurer på er hvor jeg kan laste ned en nintendo 64 simulator. Har nemlig sett folk spille mario, zelda osv på pc, og fikk veldig lyst til dette jeg og. Problemet er at jeg ikke klarer å finne noe sted å laste det ned.

Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg.
Vel, det finnes endel såkalte emulatorer for N64 spill. Sjekk ut denne siden:
http://www.emulator-zone.com/doc.php/n64/

Når det kommer til spill for N64, så finnes det meste på p2p programmer, som direct connect, emule osv osv..

Du må huske at det krever at du har en ganske kjapp maskin for å kunne spille disse med god ytelse!
Takker for svar! (fakking 20 tegn)
Om du søker etter "Nintendo 64 emulator" så innbiller jeg meg at du vil finne mer enn om du søker etter Nintendo 64 simulator

Prøv f.eks Romhustler.net, der finner du det meste av emulatorer og roms (spill til emulatoren).
Mulig det er meg som er litt dårlig til å lete, men jeg finner ingen spill... Noen som kan hjelpe meg? Må jeg ha riktig spill/fil til akuratt denne emulatoren eller er det samme hva jeg laster ned?
her har du det meste av spill:
www.freeroms.com
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av Ranna

Du må huske at det krever at du har en ganske kjapp maskin for å kunne spille disse med god ytelse!
Vis hele sitatet...
Hehe.. Jeg spilte Zelda Ocarina of Time og Mario Kart på min Pentium 667 Mhz med 128 MB ram for mange år siden. Hadde et voodoo2 kort m/ 12mb ram da. Kjørte alle spill lett.
Det krever ikke så allverdens maskin akkurat nei.
Jeg kjører Project64(emulator) på en 1,2 ghz, 256 mb ram for øyeblikket, og det funker fett det. Ingen problemer med det ^^
Du kan laste ned project64 her Den er ganske bra
@jørgs: Jeg vil anbefale, som Ranna sa her, bruk www.emulator-zone.com - for emulatorer til diverse consoller.

Når det kommer til spillene så kan jeg se om jeg finner utl til den siden jeg lastet ned det meste ifra - Men må komme på først...


Har brukt mye tid på NES, SNES, Sega og N64 via datoren min ;P


Ps; du kan alltids følge denne linken 'http://www.google.no/search?hl=no&q=n64+rom' - men ikke ta alt for god fisk... mye spoofs der ute.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av jørgs
Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne tråden, så jeg la den her.

Det jeg lurer på er hvor jeg kan laste ned en nintendo 64 simulator. Har nemlig sett folk spille mario, zelda osv på pc, og fikk veldig lyst til dette jeg og. Problemet er at jeg ikke klarer å finne noe sted å laste det ned.

Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg.
Vis hele sitatet...
For det føsrte heter det EMUlator ikke SIMUlator.
En veldig bra (den beste etter min mening) er Project64
http://www.pj64.net/
Fortsett å gjenta dere selv ?