Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 830
Hei, jeg bor et sted i oslo som de ikke klarer å levere VDSL til, og kommunen har gravenekt så no fiber.

For tiden bor vi 12 stk her og har 10/1 linje.

Noen gode forslag her, fordi jeg gir opp snart.
Kabelbredbånd? Get eller Canal Digital?
Eventuelt flytte til en annen plass hvis internetz er så viktig for deg.
Hvis det er Oslo så har du vel LTE dekning..

Joda, det er *grøss* mobilt bredbånd, men om dere er 12 stykker på en 10Mbit/s linje så kan må det vel være bedre med LTE selv med kvotebegrensing..
Er ikke bare å hooke opp på LTE. Langt ifra alle i oslo som har dekning. Og han må vel ha et abbonnement og en dongle som tar det? Hvem leverer det?

Uansett, du får hverken VDSL eller fiber, og har 10ned 1opp? Det meste som er å få på vanlig kabel er vel 16? Som da tydeligvis heller ikke kan leveres. Hvis du ikke får gjort en deal med canal digital, som allerede nevnt, er du bascically fuckd, flytt. ELLER vent ett år til LTE faktisk er innført.
Hvem leverer LTE abonnement og USB-modemer? Vel, på stående fot kommer jeg iallefall på to.. www.netcom.no og www.nextgentel.no

Du spør jo som om ingen faktisk leverer LTE i Norge....

Sist jeg sjekket leverte Netcom "4G" (LTE) allerede i Februar 2011..
Dere kan jo bestille et til abonnementet med ADSL?
Om ikke er faktisk mobilt bredbånd et greit alternativ.
Sitat av ZyPreXa Vis innlegg
Dere kan jo bestille et til abonnementet med ADSL?
Vis hele sitatet...
Dersom det finnes ledige trådpar ifra CO til DP så kan han det ja...