Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 997
Hei, har lasted ned Age of Empire med alle DLC'ene. Men når jeg kjører den står det at jeg må putte i Age of Empire Cden, noe jeg ikke har siden jeg brukte bukta, noen som vet hva jeg kan gjøre for å kjøre spillet?
Bruke Daemon Tools og legge AoE inn der og kjøre det?
legge inn hele spillet på Daemon tools?
Eller få tak i en crack som virker.
sorry, men er helt tulling når det kommer til data..gidder en av dere og si meg ganske nøyaktig hva jeg må gjøre for å kjøre spillet..?
søk på bukta etter en crack til spillet. følg instruksjonene i readme-fila som ofte følger med.
det er en mappe hvor det står crack på og videre står det " ag3 ", men når jeg trykker på den kommer denne meldingen opp: "Programmet kan ikke starte fordi RockallDLL.dll mangler på datamaskinen, prøv å installer programmet på nytt."

må jeg virkelig installere på nytt?
Du må flytte 'ag3' filen inn i mappen der spille ligger installert.
Typisk noe sånt som dette: C:/Programfiler/Microsoft Games/Age of Empires

Kopier filen der inn og erstatt den filen som ligger der fra før.
Post om du får det til eller ikke!
Sist endret av ZyPreXa; 5. september 2011 kl. 10:41.
kopierte den til age of empire 3, men kommer nå en beskjed om at jeg ikke har Age Of Empire 3 cd'en, wtf, skal jeg gjøre..? takk for all hjelp så langt btw
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
kopierte den til age of empire 3, men kommer nå en beskjed om at jeg ikke har Age Of Empire 3 cd'en, wtf, skal jeg gjøre..? takk for all hjelp så langt btw
Vis hele sitatet...
Installer teamwiever og send meg en Pm med din skype.
Hadde akkurat samme problem som deg. Det du trenger er CD crack. Google aoe3 cd crack, velg en av dem. Du skal få en .exe fil som er helt lik den du har fra før i aoe3 mappen. Ta backup av den gamle .exe filen, og flytt den nye inn og overskriv.

Har du asian dynasties? Kanskje vi kan spille engang, har nettopp begynt etter en to års pause.
Sjekk ut gamecopyworld, google det så finner du siden. De har mange no-cd eller no-dvd filer, ville regne med de har det til age of empires God side forøvrig.
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Sjekk ut gamecopyworld, google det så finner du siden. De har mange no-cd eller no-dvd filer, ville regne med de har det til age of empires God side forøvrig.
Vis hele sitatet...
Ja det har de. Gjorde det selv for et par dager siden.

Tok meg friheten av å google det for deg (kan ikke gi direktelink da skolen min har blokkert gamecopyworld)

Asian Dynasties (velg den øverste)

AoE3 deluxe (velg nr 4)
Tusen takk! men forstår fortsatt ikke dette:
Play Instructions (AoE3):
Install Age of Empires 3 - Full Installation.
Mount the AGE OF EMPIRES III.ISO Mini-Image in DAEMON Tools Lite.
Play the Game!

Hvor finner jeg AGE OF EMPIRES III.ISO Mini-Image ? jeg er helt grønn når det kommer til data, så ikke bli sur er du grei...
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Tusen takk! men forstår fortsatt ikke dette:
Play Instructions (AoE3):
Install Age of Empires 3 - Full Installation.
Mount the AGE OF EMPIRES III.ISO Mini-Image in DAEMON Tools Lite.
Play the Game!

Hvor finner jeg AGE OF EMPIRES III.ISO Mini-Image ? jeg er helt grønn når det kommer til data, så ikke bli sur er du grei...
Vis hele sitatet...
Å mounte høres tungvindt ut og det må du gjøre hver gang du skal spille. Bruk cd crack som jeg forklarte.
Det eneste det betyr er at du har et program som lager virituelle cd eller dvd spillere på pcen in. Altså det "lurer" pcen din til å tro at den har flere dvd-lesere enn den har. Den .iso filen er en fil som later som den er en CD/dvd, og du kan derfor laste inn den fila i daemon tools lite slik at pcen din tror den leser en dvd/cd fil. Slik kan du spille spillet uten å fysisk putte inn en cd/dvd. Håper det var greit forklart
det var godt forklart, tusen takk greit, da er det bare å finne en cd- crack da? det var vel det du linka til, xernox, right?
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
det var godt forklart, tusen takk greit, da er det bare å finne en cd- crack da? det var vel det du linka til, xernox, right?
Vis hele sitatet...
Jepp. Aner ikke om du skal ha til asian dynasties eller aoe3 deluxe, men linka begge. Så lenge det er aoe3, noe jeg tipper det er. Om du har aoe2 så ikke bruk de jeg linka til.
Sist endret av Xernox; 5. september 2011 kl. 13:08.
det funket ikke, lasta ned en cd crack og bytta den ut med den gamle. flyttet så filen til Age of Empire 3-----> Age of Empire 3----> Cd- crack

funker fortsatt ikke. hva gjør jeg galt?