Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2070
de har gjort det igjen. for andre gang på scity syd i trondhem. jeg startet en post for å vise de som lurer på hvordan de profesjonelle gjør det. etter alle de brekke står politiet med så lite spor at de ikke ser ut til å komme noen vei. personlig synes jeg de som eier automatene får som fortjent:P

nattens brekk på city syd i trondheim:
[color=#22229c]http://www.adressa.no/nyheter/trondh...icle592146.ece#[/color]


noen av høstens automatbrekk:
[color=#22229c]http://www.adressa.no/nyheter/article592281.ece[/color]

http://www.adressa.no/nyheter/article592288.ece

bare så det er sakt, de bruker brekkjern og slegge når de åpner automater

mener å ha lest at det er snakk om millionbeløp i automatbrekk denne høsten

edit: se videoen på adressa! (øverste link)
Sist endret av snø; 19. november 2005 kl. 15:00.
Leste og regna litt samtidig.. De regna med det var utbytte på 300 000-600 000 på 11 automater på city syd. Med de 11 automatene på city syd og alle de som er ramsa opp på "noen av høstens automatbrekk" er det totalt 47 automater. Vi kan da regne med at utbyttet for 47 automater er fra 1,3 til 2,5 mill


Edit: Telte feil første gangen
Sist endret av sputch; 19. november 2005 kl. 14:30.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Er det bare jeg som føler jeg må le litt av dumme folk som ikke har skikkelig alarmsystem?
Ifølge senterleder Finn Dybdalen ved City Syd har tyvene tatt seg inn gjennom et vindu ved å knuse glasset. Dermed unngikk man at alarmen ble utløst, sier Dybdalen.
- Alarmen er slik at den bare slår ut hvis vinduet åpnes, sier han.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i huleste har de ikke alarm mot knuste ruter? Det er vel mer sannsynlig at folk tar seg inn slik enn ved å _åpne_ vinduet?
snø's Avatar
Trådstarter
dæm karran dær e ikke så dom.
-forbrytelse som innbrudd og tyveri har ikke den store strafferammen.
-utbytter er i mynter og kan ikke spores
- blir de tatt jeg man ikke hvor mye penger de skal ha tatt, de kan ha gjemt unna uante summer
-de har utarbeidet strategier som får politier til å klø seg i hoder og i verste fall grine
-de ser ut til å være rutinerte nok til å kjenne til alarmsystemer og de ser ikke ut til å legge igjen noen spor

sagge klærne de bruker regner jeg med er en forkledning, de er sikkert ikke noen småtasser på 17-18 år:P men jeg ser de er norske ihvertfall


edit: får man ikke bedre innbruddsalarm til hjemmet?
Sist endret av snø; 19. november 2005 kl. 14:49.
snø, hvor lenge har du holdt på med slike brekk da? Det er jo tydelig at du har en egen-interesse i denne saken; tar jeg ikke mye feil, så er det deg vi ser på bildene...
snø's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stormen
snø, hvor lenge har du holdt på med slike brekk da? Det er jo tydelig at du har en egen-interesse i denne saken; tar jeg ikke mye feil, så er det deg vi ser på bildene...
Vis hele sitatet...
hehe. nei, jeg bare beundrer hvor rutinert de er. det er ikke bare bare å bryte seg inn i et kjøpe senter å rane 11 automater
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av snø
Personlig synes jeg de som eier automatene får som fortjent:P
Vis hele sitatet...
Ja, faen ta disse folka i Røde Kors altså!
personlig synes jeg de som eier automatene får som fortjent:P
Vis hele sitatet...
Det må være det dummaste jeg har hørt. Prøv en gang å være de som eier automatene, eller de som har automatene hos seg.
Sitat av Ond^Sofa
Ja, faen ta disse folka i Røde Kors altså!
Vis hele sitatet...
Ja, blir så utrolig sinna på disse som prøver å hjelpe folk jeg også!!
var med på noen automatbrekk for noen år siden, men da brøt vi oss ikke inn. Mulig de samme personene jeg var med holder på forsatt, gjorde brekk for 400k på en sommer delt på 5stykker
snø's Avatar
Trådstarter
altså, det er ikke at jeg ikke liker at røde kors gir penger til hva de no gir til. jeg liker ikke at de utnytter folk med problemer som spillegalskap, siden jeg kjenner til hvordan de me slike problemer har det.
ok, men da burde du egentlig kjempe litt mer for den kampen som er at spilleautomater burde få egne haller istedefor å stå hvor som helst i butikk osv. da??
snø's Avatar
Trådstarter
Sitat av Popp
ok, men da burde du egentlig kjempe litt mer for den kampen som er at spilleautomater burde få egne haller istedefor å stå hvor som helst i butikk osv. da??
Vis hele sitatet...
hmm, det er vel noe jeg ikke gidder. da hjelper jeg heller de jeg kjenner som har problemer. kan vel si det dekker en stor del av min interesse...
Jeg blir sint på folk som ikke kan å skrive.

Litt tåpelig å ikke ha alarm som dekker knuste ruter, virker litt korttenkt.
Virker som automat brekk blir bare mer og mer populært Men at noen alarmer kan være så dårlige skjønner jeg nesten ikke. Hvorfor skal de åpne et takvindu på den vanlige måten?