Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1965
Hei.
Her om dagen kom jeg på et program som gikk på nrk eller tv2 noen ganger. Tror det het to gode naboer, men jeg finner ikke noe om dem. Det var to modelskitt figurer som hjalp hverandre ; )

Jeg vil gjerne laste ned noen filmer av dem, men jeg finner ikke noe på piratebay. Er det mulig de kalles noe annet på engelsk eller om det ikke heter to gode nabor ? :s
Noen som vet hva de kalte seg?

Takker for alle svar : )
Det heter Pat & Mat
Trådstarter
Der fant jeg noen filmer. Takk. Veldig artige filmer : )
Var det de som dro til månen for å skaffe ost, eller er det noe annet igjen. veldig mange slike "type" filmer : p?

Nå spør jeg mye, men finner bare filer som jeg ikke får lasta ned fra piratebay : s Er det noen Pat & Mat sider eller torrent sider dere veit dere har funnet noe ? : )
Det med ost på månen trur eg er Wallace & Gromit, menmen, som vanleg er eg ikkje sikker.

Men uansett, begge dei to er fantastiske filmar/seriar!
har 22 filmer av de der to. er det ønske om der kan jeg gjerne dele, men er ikke erfaren på å dele så trenger litt hjelp der
Trådstarter
Da er vi to
Har du sett på torrentpunks...?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
har dem jeg også og kan sende ut.. men sitter bak murene (brannmur) så må ha et sted og uploade
Trådstarter
Sitat av alizm0
Har du sett på torrentpunks...?
Vis hele sitatet...
Ble medlem der nå : ) Venter på svar.

Foresten fant mange walter wallace and gromit filmer på pirate bay. De filmene er jo også konge ; )
Jeg har også noen Pat & Mat filmer som de heter på engelsk. De jeg har er visstnok TV rip fra BBC e.l. Kan finnes på NEF.
erfaren fildeler :P
Om du kjenner noen som har tilgang til Lysehubben (lyse.no-ip.com tror jeg) paa DC++ saa ligger det mange der. Jeg lasta ned noen og tjue episoder derfra ivertfall.
Pat&Mat, serien heter "A je to!" og betyr "Det er utført!" på polsk heter serien Saziedie( dialog er minimalt, så det er vel det samme hvilken variant man velger å kjøpe )

Fatter'n kjøpte alle DVDene herfra: http://www.patmat.cz/dvd.php?lang=e

Er det noen som vet hvor man kan få tak i Collargol?
Trådstarter
fant en del filmer av de på torrentpunks
Sitat av Me Reed-Hand
Det med ost på månen trur eg er Wallace & Gromit, menmen, som vanleg er eg ikkje sikker.

Men uansett, begge dei to er fantastiske filmar/seriar!
Vis hele sitatet...
Det er definitivt Wallace & Gromit!

Når vi først er inne på animasjon: Anbefaler Creatures Comfort, av Aardman, de samme som står bak Wallace & Gromit! Jeg har en dvd som heter Aarman Classics, Der er det mye gøyal animasjon.

Kjøpte også Muldvarpen, sist jeg var i Tjekkia. Muldvarpen er jo bare søt!
Trådstarter
Sitat av Frozk
Det er definitivt Wallace & Gromit!

Når vi først er inne på animasjon: Anbefaler Creatures Comfort, av Aardman, de samme som står bak Wallace & Gromit! Jeg har en dvd som heter Aarman Classics, Der er det mye gøyal animasjon.

Kjøpte også Muldvarpen, sist jeg var i Tjekkia. Muldvarpen er jo bare søt!
Vis hele sitatet...
Jepp. Fant fikk akkuratt episoda nå : )
Her er en jævlig fet parodi fra The Gathering '04.
Sitat av Frozk
Det er definitivt Wallace & Gromit!

Når vi først er inne på animasjon: Anbefaler Creatures Comfort, av Aardman, de samme som står bak Wallace & Gromit! Jeg har en dvd som heter Aarman Classics, Der er det mye gøyal animasjon.

Kjøpte også Muldvarpen, sist jeg var i Tjekkia. Muldvarpen er jo bare søt!
Vis hele sitatet...

NM i offtopic eller?
Sitat av mr_burn
NM i offtopic eller?
Vis hele sitatet...
Jepp! Satser på kongepokalen!

Hvis noen synes jeg tok den for langt offtopic, så beklager jeg.
Men siden det opprinnelige spørsmålet til trådstarteren ble besvart i første svar, mener jeg at det ikke er skadelig med litt offtopic, (som dessuten var inne på nesten det samme emnet)! Eller?