Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 14546
Vurderer å kjøpe et gram med syntetisk cannabis for å sjekke hvordan det funker og om det slår ut på pisseprøver (tror ikke det)

Noen her som har testet det og kan forklare hvordan virkningen er i forhold til vanlig cannabis.

Syntetisk cannabis skal vist nok være 4 ganger sterkere enn ren THC, gleder meg til å prøve.
Sist endret av Awareness; 20. mai 2010 kl. 20:45.
Link til informasjon om denne "syntetiske cannabisen" du prater om. Selv skal jeg prøve å finne linken til det jeg fant for en stund siden, som skulle være ca 800 ganger så sterkt som THC, men solgtes kun i veeeldig små doser til folk som kunne dokumentere at de hadde skikkelig labratorium, og skulle forske på det.

Rask edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Nabilone kan hende det var det jeg fant. Jeg var dog inne på nettbutikken, hvor det meste du kunne bestille var 1 gram, og det kosta vell ca 700 euro om jeg ikke husker feil.
Sist endret av Crabman; 20. mai 2010 kl. 20:55.
Mener du syntetisk THC eller syntetisk cannabis? Hvis den syntetiske THC-en du snakker om er fire ganger sterkere enn vanlig THC, er det ikke THC. Da er det et annet stoff som funksjonerer forskjellig i kroppen. Et syntetisert fremstilt molekyl har akkurat de samme egenskapene som et naturlig et.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Mener du syntetisk THC eller syntetisk cannabis? Hvis den syntetiske THC-en du snakker om er fire ganger sterkere enn vanlig THC, er det ikke THC. Da er det et annet stoff som funksjonerer forskjellig i kroppen. Et syntetisert fremstilt molekyl har akkurat de samme egenskapene som et naturlig et.
Vis hele sitatet...
Det står syntetisk cannabis, så jeg mener syntetisk cannabis det treffer cb1 og cb2 reseptorene i hjernen og gjør oss stein..

Treffer cb1 dobbelt så hard som cb2! cb1= stein cb2= høy høres ut som en god mix for meg vertfall.
Sist endret av Awareness; 20. mai 2010 kl. 21:31.
Det er et syntetisk cannabinoid. Skaff deg milligramsvekt om du skal prøve det (se dealextreme). Visstnok veldig lett å bæde på det.

Det skal visst funke bra. Vanvittig billig i forhold til vanlig cannabis.
Sist endret av Stratops; 20. mai 2010 kl. 21:34.
Prisen er en av grunnene til at jeg kjøper det
Sitat av zevz Vis innlegg
Det står syntetisk cannabis, så jeg mener syntetisk cannabis det treffer cb1 og cb2 reseptorene i hjernen og gjør oss stein..

Treffer cb1 dobbelt så hard som cb2! cb1= stein cb2= høy høres ut som en god mix for meg vertfall.
Vis hele sitatet...
Det står Syntetisk THC i overskriften ...

Hva mener du da med syntetisk cannabis? Har de syntetisert en plante? Kan du ikke si hva stoffet heter?

Det du sier om CB-reseptorene er bare tull. Det er ikke sånn at hver av de reseptortypene gir en forskjellig rus; det er det bare CB1 som gjør. CB2-reseptorene er lokalisert på perifere celler i immunsystemet, som makrofager og T-lymfosytter, og det gastrointestinale system. De finnes også i hjernen, men på mikroglia og ikke nerveceller. CB2-ligander (altså stoffer som «treffer» CB2-reseptorene) gir derfor ingen rus.

Det er helt håpløst å diskutere dette hvis du ikke kan si hvilket stoff du faktisk snakker om.
Er vel sikkert JWH-XX stoffer han mener kanskje? Men av syntetisk canabis er det vel marinol blandt annet som finnes. En bekjent eide en fiskefarm på 80 tallet hvor de kjøpte det i 20 liters sekker for å bedøve fisk Var vistnok det beste man kunne bruke ettersom det var tilnærmet umulig å gi overdose, samt at fisken bare ble "chill" og lå stille i vannet og ventet på å bli plukket opp
Sist endret av ReOB; 20. mai 2010 kl. 22:52. Grunn: Skriveleif
Sitat av exocytose Vis innlegg
Det står Syntetisk THC i overskriften ...

Hva mener du da med syntetisk cannabis? Har de syntetisert en plante? Kan du ikke si hva stoffet heter?

Det du sier om CB-reseptorene er bare tull. Det er ikke sånn at hver av de reseptortypene gir en forskjellig rus; det er det bare CB1 som gjør. CB2-reseptorene er lokalisert på perifere celler i immunsystemet, som makrofager og T-lymfosytter, og det gastrointestinale system. De finnes også i hjernen, men på mikroglia og ikke nerveceller. CB2-ligander (altså stoffer som «treffer» CB2-reseptorene) gir derfor ingen rus.

Det er helt håpløst å diskutere dette hvis du ikke kan si hvilket stoff du faktisk snakker om.
Vis hele sitatet...
Beklager om jeg har skrevet noe feil, men det jeg har skrevet har jeg hentet fra gateavisen og norcan.org, så da er kildene mine dessverre feil.

Stoffet jeg sikter til er jwh stoffene, den beskrivelsen over er beskrivelsen til jwh 018.

hva jeg mener med syntetisk cannabis? syntetisk cannabis tok jeg fra gateavisen og vet ikke hva jeg mener det er, et syntetisk stoff som erstatter cannabis kanskje ?
Sitat av Stratops Vis innlegg
Det er et syntetisk cannabinoid. Skaff deg milligramsvekt om du skal prøve det (se dealextreme). Visstnok veldig lett å bæde på det.

Det skal visst funke bra. Vanvittig billig i forhold til vanlig cannabis.
Vis hele sitatet...
Syntetisk CBN er noe farmasøytiske selskaper prøvde å lage som ikke skulle gi noen rus, men hjelpe diabetes pasienter.

Bare så synd at grønt funker vesentlig bedre som medisin mot mange kroniske sykdommer.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Syntetisk CBN er noe farmasøytiske selskaper prøvde å lage som ikke skulle gi noen rus, men hjelpe diabetes pasienter.

Bare så synd at grønt funker vesentlig bedre som medisin mot mange kroniske sykdommer.
Vis hele sitatet...
Cannabinoid er en fellesbetegnelse på stoffer som binder til cannabinoid reseptorene. CBN er cannabinol

Det er mange stoffer i grønt. Hvis en greier å isolere disse kan man forske mer på hvilke stoffer som gjør hva og derfor skape medisiner som fungerer langt bedre ved å fjerne stoffer som ikke har noen funksjon eller fungerer negativt.
Artikkelen på gateavisa mener at syntetisk cannabis (JWH018) er lovlig å bestille, med tyngden på at det er fra et EØS-land, ikke er reseptpliktig i det aktuelle EØS-landet og dersom det er under 3 mnd. forbruk så er det fritt frem.

Men er det egentlig det - Er det lovfestet noe sted at JWH ikke kan regnes som derivat av cannabis? (for da blir det vel ulovlig?)
La oss si jeg bestiller en slant, vil jeg kunne straffes på noen måte?
Gjelder det alle JWH-stoffene?
Hva er 3 mnd. forbruk?
Finnes det andre syntetiske "russtoffer" man fritt kan innføre med loven på sin side?
Sist endret av Kraft; 21. mai 2010 kl. 12:34.
Sitat av Kraft Vis innlegg
Artikkelen på gateavisa mener at syntetisk cannabis (JWH018) er lovlig å bestille, med tyngden på at det er fra et EØS-land, ikke er reseptpliktig i det aktuelle EØS-landet og dersom det er under 3 mnd. forbruk så er det fritt frem.

Men er det egentlig det?
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekket dopinglisten stod det "cannabis og cannabinoider". Dette kan dermed omfatte alle cannabinoider, også syntetiske. Stoffet kan dermed regnes som dopingmiddel, og er ulovlig å innføre.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Sist jeg sjekket dopinglisten stod det "cannabis og cannabinoider". Dette kan dermed omfatte alle cannabinoider, også syntetiske. Stoffet kan dermed regnes som dopingmiddel, og er ulovlig å innføre.
Vis hele sitatet...
Hmm, finner det verken i dopinglisten, legemiddellisten, narkotikalisten eller urtelisten jeg :/

- Dopinglisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-0318-001.html
- Legemiddellisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-1565-0.html#2
- Narkotikalisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-1...08.html#map001
- Urtelisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-1565-0.html#4
Sitat av Kraft Vis innlegg
Hmm, finner det verken i dopinglisten, legemiddellisten, narkotikalisten eller urtelisten jeg :/

- Dopinglisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-0318-001.html
- Legemiddellisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-1565-0.html#2
- Narkotikalisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-1...08.html#map001
- Urtelisten: http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-1...-1565-0.html#4
Vis hele sitatet...
Det er dopinglisten som er aktuell her, ikke noen av de andre. Den utgaven av dopinglisten du linker til, inneholder jo ikke cannabis i det hele tatt.

Her finner du dopinglisten. Se punkt S8 under II. Stoffer og metoder som er forbudt i konkurranse.

Siden sist jeg sjekket har de spesifisert paragrafen noe, og det heter seg nå at
Sitat av Antidoping Norge
Naturlig eller syntetisk Δ9-tetrahydrocannabinol (THC) og THC-lignende cannabinoider (f.eks. hasjisj, marijuana, HU-210) er forbudt.
Vis hele sitatet...
Jeg finner det rimelig å anta at de vil regne alle cannabinoider med rusgivende effekt som THC-liknende cannabinoider, uavhengig av kjemiske ulikheter mellom stoffene.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det er dopinglisten som er aktuell her, ikke noen av de andre. Den utgaven av dopinglisten du linker til, inneholder jo ikke cannabis i det hele tatt.

Her finner du dopinglisten. Se punkt S8 under II. Stoffer og metoder som er forbudt i konkurranse.

Siden sist jeg sjekket har de spesifisert paragrafen noe, og det heter seg nå at

Jeg finner det rimelig å anta at de vil regne alle cannabinoider med rusgivende effekt som THC-liknende cannabinoider, uavhengig av kjemiske ulikheter mellom stoffene.
Vis hele sitatet...
Ok, det kommer vel rimlig tydelig frem at det er ulovlig ja. Spesielt at avisen sier det er lovlig da...
Er vel et par andre poster om dette på forumet, men jeg kan si det samme som er blitt sagt her også. Rusen er veldig lik cannabis, føler selv at den blir mer intens, men varer ikke så lenge. Syns allikevel ikke at det er bedre enn the real deal, men det er et veldig godt substitutt. Pass på å dosere riktig, det er veldig lett å ta for mye av dette og da blir det rimelig intenst. Kjøp en milligramsvekt som noen andre her sier, har ikke erfaring med å veie det selv ettersom jeg kjøpte det ferdig dosert i form av Spice.

Når det gjelder pissprøver så har jeg hørt at dette ikke slår ut på dem. Vil tro det er fordi testene er lagt opp slik at de skal finne stoffer som er i cannabis, men ettersom dette er syntetisk fremstilt, så finner man ikke noen spor.


Btw, jeg kjøpte dette når det var lovlig i England, nå er det blitt ulovlig og jeg vet ikke hvordan det blir å få det over til Norge, men jeg tror ikke det blir noe problem.
http://www.lovdata.no/hr/hr-2010-00630-a.html:

« Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter. »

« Ved tolkingen av derivatregelen må man ta utgangspunkt i den kjemiske derivatdefinisjonen. Bestemmelsen må imidlertid også undergis en formålsbegrensning. På denne bakgrunn må det være en forutsetning for at en forbindelse skal anses som 'derivat' i forhold til narkotikaforskriften § 2 andre ledd, at forbindelsen ved ombytting av atomer eller atomgrupper kan avledes fra et stoff som står på narkotikalisten. Dessuten må forbindelsen ha en lignende rusvirkning som det stoff det ble avledet fra, eller lett kunne tilbakeføres eller omdannes til et stoff som står på listen. »

stoffer som står på narkotikalisten og som har tilsvarende narkotiske egenskaper som stoffet som er oppført på listen, jf Rt-2009-780 avsnitt 24, kan tilsi at man legger den første definisjonen til grunn. Det vil si at et derivat i § 2 annet ledds forstand er et stoff som er i det vesentlige kjemisk likt med et stoff på narkotikalisten. Ordlyden henviser imidlertid ikke bare til at stoffet skal være et derivat, men at det skal være derivat av et stoff på narkotikalisten. Dette « av » trekker i retning av at stoffet må være avledet eller laget av et stoff på narkotikalisten."

"Selv om avgjørelsen i Rt-2009-780 etter mitt syn gir begrenset veiledning for vår sak, kan jeg ikke se at rettsbelæringen gir uttrykk for en uriktig forståelse av EMK artikkel 7s betydning for anvendelsen av narkotikalisten § 2 annet ledd på fenazepam. Stoffet kan - på bakgrunn av de sakkyndiges forklaringer - ikke anses som narkotika hvis § 2 annet ledd tolkes slik at det kreves at fenazepam kan avledes av et stoff på narkotikalisten, ettersom en slik omdanning vil være meget krevende i praksis. Derimot ville fenazepam være narkotika i forskriftens forstand hvis begrepet derivat bare stiller krav om likhet mellom fenazepam og et stoff som er oppført på narkotikalisten. Denne siste tolkningen har ikke tilstrekkelig støtte i forskriften - slik denne er formulert - til at den her kan legges til grunn i strafferettslig sammenheng, jf. EMK artikkel 7. Jeg er derfor, i likhet med lagmannsretten, kommet til at det ikke er tilstrekkelig klar hjemmel til å ilegge straff."


Jeg kan ikke forstå annet enn at derivatloven bestemmer at dersom JWH skal kunne regnes som narkotika må det være en derevat utviklet fra cannabis/thc/cannabioder. Ettersom JWH018 er et eget stoff som ikke er derivert fra noe på narkotikalisten, så vil det ikke kunne rammes, etter min forståelse av utfallet i denne saken.

Så dersom JWH018 ikke er en "salt, isomer, ester eller eter av cannabioder", så vil det ikke kunne regnes som narkotika. Er det et salt, siomer, ester eller eter av cannabioder?

Cannabioder står uansett på Dopinglisten som nevnt tidligere. Gjør dette det automatisk ulovelig å innføre?
Vi ser også at det kan regnes som et legemiddel, men at det pga. dette med 3mnd. forbruk og EØS, ikke kan regnes som ulovlig i følge lememiddelloven om jeg har skjønt dette nå.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dr. John W. Huffman jobbet med å skape derivater av Delta-9-THC.
Dr. John W. Huffman, an organic chemist at Clemson University, synthesizes analogues and metabolites of delta-9-tetrahydrocannabinol (THC), the principal active component of marijuana. JWH-018 is one of these synthesized analogs
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke en utdannet kjemiker, men kriteriene i loven virker vage for meg, ettersom et salt er et stoff bestående av nok kationer og anioner til at substansen er elektrisk nøytral.
Et isomer er en stoff av samme kjemisk formel, men ulik struktur.
Et ester er en smule mer komplisert, men det involverer at en oksyghenholdig syre reagerer med en hydroxyl gruppe, man bytter ut en hydroxyl gruppe med en alkoxy (oksygen og carbon) gruppe.
Et eter er et det samme stoffet med en eter gruppe i tillegg.

De forskjellene jeg ser er at JWH-18 har 3 flere karbon atomer, 7 hydrogen og 1 oksygen atome(r) mindre samt et nitrogen atom, dette betyr at stoffet ikke treffer kriteriene for hverken ester, eter, salt eller isomer av Δ9-THC

Men det er et såkallt "funksjonellt analog" av Δ9-THC ettersom det har en vagt lik kjemisk struktur og affinitet for de samme reseptorene som Δ9-THC har.

Vi hadde en diskusjon om dette tidligere her.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av zevz Vis innlegg
Vurderer å kjøpe et gram med syntetisk cannabis for å sjekke hvordan det funker og om det slår ut på pisseprøver (tror ikke det)

Noen her som har testet det og kan forklare hvordan virkningen er i forhold til vanlig cannabis.

Syntetisk cannabis skal vist nok være 4 ganger sterkere enn ren THC, gleder meg til å prøve.
Vis hele sitatet...
Hallaos du! jeg røykte det her for en stund siden tok meg 2 trekk og ble wasted..
I dag så røykte jeg det her igjen, men denne gangen så tok jeg meg 4 trekk og jeg ble totally wasted! verdt og prøve!

Sitat av Stratops Vis innlegg
Det er et syntetisk cannabinoid. Skaff deg milligramsvekt om du skal prøve det (se dealextreme). Visstnok veldig lett å bæde på det.

Det skal visst funke bra. Vanvittig billig i forhold til vanlig cannabis.
Vis hele sitatet...
det er alt for lett og bæde på det jeg bædet selv etter for mye
Syntetisk THC vil det si at det er kjemiskframstilt? Altså at begrepet Syntetisk betyr kjemiskframstilt?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Syntetisk THC vil det si at det er kjemiskframstilt? Altså at begrepet Syntetisk betyr kjemiskframstilt?
Vis hele sitatet...
All THC er forsåvidt syntetisert, men man pleier å kalle det "kjemisk" eller "syntetisk" når det er fremstillt av mennesker, utenfor cannabisplanten
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har røket Weed og Kif. jevnt over de to siste årene. Sist helg sa en kompis av meg at han hadde det sykeste jeg noen gang kom til å få sjangsen til å prøve. Dette har jeg selvølgelig hørt en god del ganger før, og tok det som at det var over standaren bare, men jeg blir fortalt at det er ren thc, som er blandet med tobakk, jeg hadde hørt om denne blandingen før, men stiller selfølgelig spørsmål, for alt jeg visste kunne være syre. Men jeg blir forsikra om at det er "like" ufalig som å røyke en vanlig J og han hadde brukt det selv i en god stund. "Men ikke røyk fult så mye som du normalt ville gjort, bare ikke overdriv" får jeg beskjed om. Og det var alt jeg fikk som advarsel. Da tenkte jeg at å starte med litt under halvparten så stor joint som jeg pleier å røyke for meg selv burde være en trygg måte å prøve for første gang.. Nå skjønner du vel hva som var i ferden med og skje, men jeg har lyst til å forklare det lille jeg husker, uansett. Dette skjedde: Jeg fyrer opp og tar kanskje 6-7 trekk før jeg begyner og merke effekten. Som kom UTROLIG BRÅTT", tilsammen ble det kanskje 10 trekk, og jeg deretter over ende og ble liggende på bakken. det føltes som jeg løfta opp og kasta rundt, jeg var så rusa at jeg så ting og tang, som jeg ikke kan beskrive nå, men de var der. Pulsen min må ha vært opp i 200, jeg har hatt høy puls etter å ha røyket cannabis før. Men dette var helt ekstremt, og kanskje det jæveligste jeg har opplevd. jeg vet at klokka var rundt 9-10 da jeg begynte å røyke, og da jeg var nyktern nok til å reise meg opp uten å bli svimmel og falle over igjen var klokka nesten halv 2. Det meste som skjedde husker jeg ikke, men lys blenda meg totalt, og lyder ble twista om i hodet til en ekkel melodi. Hadde jeg blitt infomert om hvor sykt dette var hadde jeg ikke røket halvparten av det jeg tok, en gang. Men mitt råd til dere som ikke vil oppleve det samme er, å la være. Eller starte med kanskje 2 trekk av jointen og opparbeide, om det trengs. Jeg skal hvertfall aldri prøve dette igen. Men morgenen etterpå var jeg helt klar i hodet, etter 4-5 timers søvn, så noen sterk bakrus er det så absolutt ikke. Men hvis du ikke driter deg totalt ut, kan dette sikkert være veldig bra.
Sist endret av Zhyph; 14. september 2011 kl. 13:55.
Handlet 250mg AM-2201, og jeg kan med TRYGGHET si at jeg ALDRI har vært så møkk fjern noengang
Sitat av Afasar Vis innlegg
Mener du syntetisk THC eller syntetisk cannabis? Hvis den syntetiske THC-en du snakker om er fire ganger sterkere enn vanlig THC, er det ikke THC. Da er det et annet stoff som funksjonerer forskjellig i kroppen. Et syntetisert fremstilt molekyl har akkurat de samme egenskapene som et naturlig et.
Vis hele sitatet...
Det er feil, syntetisk morfin er 25% svakere. bare les om dolcontin.
Sitat av Revestreken Vis innlegg
Det er feil, syntetisk morfin er 25% svakere. bare les om dolcontin.
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt, syntetisk og organisk er helt likt molekylmessig.
Sitat av badjaja Vis innlegg
Dummeste jeg har hørt, syntetisk og organisk er helt likt molekylmessig.
Vis hele sitatet...
Smarteste jeg har hørt, dette er helt riktig.
Sitat av Zhyph Vis innlegg
Jeg har røket Weed og Kif. jevnt over de to siste årene. Sist helg sa en kompis av meg at han hadde det sykeste jeg noen gang kom til å få sjangsen til å prøve. Dette har jeg selvølgelig hørt en god del ganger før, og tok det som at det var over standaren bare, men jeg blir fortalt at det er ren thc, som er blandet med tobakk, jeg hadde hørt om denne blandingen før, men stiller selfølgelig spørsmål, for alt jeg visste kunne være syre. Men jeg blir forsikra om at det er "like" ufalig som å røyke en vanlig J og han hadde brukt det selv i en god stund. "Men ikke røyk fult så mye som du normalt ville gjort, bare ikke overdriv" får jeg beskjed om. Og det var alt jeg fikk som advarsel. Da tenkte jeg at å starte med litt under halvparten så stor joint som jeg pleier å røyke for meg selv burde være en trygg måte å prøve for første gang.. Nå skjønner du vel hva som var i ferden med og skje, men jeg har lyst til å forklare det lille jeg husker, uansett. Dette skjedde: Jeg fyrer opp og tar kanskje 6-7 trekk før jeg begyner og merke effekten. Som kom UTROLIG BRÅTT", tilsammen ble det kanskje 10 trekk, og jeg deretter over ende og ble liggende på bakken. det føltes som jeg løfta opp og kasta rundt, jeg var så rusa at jeg så ting og tang, som jeg ikke kan beskrive nå, men de var der. Pulsen min må ha vært opp i 200, jeg har hatt høy puls etter å ha røyket cannabis før. Men dette var helt ekstremt, og kanskje det jæveligste jeg har opplevd. jeg vet at klokka var rundt 9-10 da jeg begynte å røyke, og da jeg var nyktern nok til å reise meg opp uten å bli svimmel og falle over igjen var klokka nesten halv 2. Det meste som skjedde husker jeg ikke, men lys blenda meg totalt, og lyder ble twista om i hodet til en ekkel melodi. Hadde jeg blitt infomert om hvor sykt dette var hadde jeg ikke røket halvparten av det jeg tok, en gang. Men mitt råd til dere som ikke vil oppleve det samme er, å la være. Eller starte med kanskje 2 trekk av jointen og opparbeide, om det trengs. Jeg skal hvertfall aldri prøve dette igen. Men morgenen etterpå var jeg helt klar i hodet, etter 4-5 timers søvn, så noen sterk bakrus er det så absolutt ikke. Men hvis du ikke driter deg totalt ut, kan dette sikkert være veldig bra.
Vis hele sitatet...
Høres ut som JWH-122 sprayet på tobakk/urter.
Sitat av Revestreken Vis innlegg
Det er feil, syntetisk morfin er 25% svakere. bare les om dolcontin.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du tenker på hvorvidt morfinen er i sulfat eller hydroklorid form. Syntetisk kan fint være begge deler. Å omgjøre fra sulfat til hydroklorid er en enkel prosess, og den eneste forskjellen er at biotilgjengeligheten er forskjellig.

Jeg vet ikke om dolcontin, men det kan godt hende at du har rett i at dolcontin er 25% svakere enn annen morfin, men det har med at den er i sulfatform, ikke at den er syntetisk. Det fins flere morfinpreperater som er i hydrokloridformen, blant annet morfinampuller.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg tok feil pose og snorta 0.3 g med synteyeisk thc.. skulle ha amf.... steike det var motorikk prob, og jeg husket ikke lengre enn 5 min... endel halliser... noen som vet mer om hva som skjer når du snorter det??
Etter hva jeg vet så blir vel ikke jwh produktene tatt opp via blodårene i nesa. Men når du har snårtet 0.3 så har nok en del gått ned i svelget, og derfor blitt tatt opp oralt.
jwh produktene ligggelvel på en gjennomsnittlig dose på en 3-15mg? så kan jo tenkes at du har fått i deg vertfall 50-100mg oralt.. Noe som vil si en ganske kraftig overdose.
Har tatt overdose på am-2201 selv. Og det var ikke akuratt en behagelig opplevelse. Var 100% sikker på at jeg skulle dø osv... Men føler selv at jeg har en ganske god psyke så greide meg igjennom det med en fin oplevelse alt i alt. Fant ut at et dyr å kose med fikk meg til og roe meg veldig ned og slappe av når det var på det verste.
jeg måtte ut å kjøre også en tur... var bare noen 100 m. men måtte vente endel timer og pøste på med amf en stund for å kunne kjøre.. garantert den farligste kjøreturen jeg har utsatt mine medmennesker for... ps jeg viste ikke hva syntetisk thc var før denne opplevelsen
my advice: dont synt thc and drive,lol
Har syntetisk liggende thc (jwh) her på låven, hvordan er dette å bruke til og få sove når en har gått våken på speed i 48t? Vi brukte hasj før i tiden på og lande, men ikke prøvd med denne.
Vet du hvilket jwh produkt du har? Siden alle har litt forskjeldig effekt, og noen påvirker psyken en del mer en cannabis, etter min erfaring vertfall. Og det er jo ikke så veldig bra etter en speed tur..

Jeg ville vertfall prøvd meg forsiktig frem
j018w? eller noe i den tur. husker ikke sifferene helt Noen timer siden siste strek, greide og trøkke ned ett godt måltid nå, ser ut som det gjør susen!
Ok, jwh-018 er vel full agonist på både cb1 og cb2 reseptoren. Og vel et av de kraftigste jwh stoffene. Så hadde tatt det forsiktig forsiktig som sagt. Lett å få noia på, og det er ikke morro.. spessielt ikke på pepper nedtur.

Men jeg er ingen spesialist på det området der, så ikke ta det jeg sier for god fisk.
Prøv og søk på flashback forum eller noe sånt. Kan hende noen har vært bortig samme stilliga der.
Eller et eller annet større dop forum
Ok Våknet igjen nå, var en skikkelig powernap, men skulle hatt noen timer til :-) Får tusle litt i huset og prøve igjen senere. ble en god time nå.



Beklager offtoppicen! Var ikke helt klar tidligere