Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4065
Som tittelen sier, så har jeg lyst å prøve ut DMT, så her er noen spørsmål:

1. Så vidt jeg har forstått, så finnes det flere typer DMT(?), men hvilke av de gir best effekt? Og hva må jeg skaffe? Yopo frø? Har lyst å oppleve mest mulig.

2. Har lest at man må blande f.eks yopo frøene, eller hva det måtte være, med kalk før det kan røykes. Er dette riktig?

3. Bør jeg ha med en person som kan passe på meg under trippen?

4. Hva kan jeg oppleve? Sjansene for badtrip?

5. Tips til nettbutikker?

6. Andre ting jeg bør tenke på?

Takk for svar
Har prøvd å røyke yopo frø. Det er en mindre intens opplevelse enn de man stort sett leser om. Det som skjedde med meg var at jeg ble utrolig tung. ( som om gravitasjonen forsvant ) De to andre jeg var med opplevde ganske det samme. Så vi ble liggende i en halvtime i senga og bare var ekstremt tunge. Føttene føltes som om de hadde sprunget ei mil. Pluss at jeg følte en varme inni kroppen. Som jeg beskrev det selv, så føltes det som jeg hadde en sol inni meg som varmte meg og gjorde meg tung. Som å sole seg innenfra. Comfortably Numb!

Ikke noe breakthrough whatsoever fra å kun røyke frøene som de var. / min personlige erfaring
finnes det noen flere måter å innta dmt på?
1: Flere typer DMT? Isåfall, n,n-DMT og 5-MeO-DMT. Anbefaler ikke noe annet enn n,n-DMT her, med mindre du drikker ayahuasca, som også er et veldig lurt alternativ å tenke på. Det er mye lettere å få tak i ayahuasca online enn ren DMT.

3: Ja, helst en med relevant erfaring.

4: Ditt livs mest intense, sprøe og interessante tripp.

6: Ikke hopp i røyking av DMT uten psykedelisk erfaring.
Sålenge du spør hva du kan oppleve så vet du ikke nok om stoffet/ikke gjør det på riktig grunnlag.
Du tar ikke DMT for "en kul rus".

Det var dagens moralpreken ^^
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
1. n,n-DMT og 5-MeO-DMT er vel de du kjenner til, dog er DMT et veldig elementært molekyl som er grunnlaget til flere stoffer (f.eks 4-ho-dmt også kjent som psilocybin)
2. Dette med å blande i kalkstein (limestone) er visst noe som man gjør når man skal bruke blandingen som snuff, ellers har folk knust yopo frøene for å så røyke de rent. Problemet er at frøene ikke bare inneholder n,n-DMT men også bufotenin som noen påstår bringer frem en hodepine og kvalme. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Yopo#Chemical_compounds )
3. Definitivt.
4. Den mest spaca trippen du noen gang kan forestille deg totalt annerledes fra andre hallusinogener i min bok
5. Nei, dette bryter med forumreglene.
6. Set og setting, dette er ikke noe du bør kaste deg ut i, ha god tid både før og etter turen til å forberede deg og fordøye trippen.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Sålenge du spør hva du kan oppleve så vet du ikke nok om stoffet/ikke gjør det på riktig grunnlag.
Du tar ikke DMT for "en kul rus".

Det var dagens moralpreken ^^
Vis hele sitatet...
Jeg gjør det ikke for å få "en kul rus". Har lyst å oppleve visjoner og lignende. Har stor interesse for slikt.


Men takker for alle svar
Sist endret av Mexxy; 24. februar 2010 kl. 13:12.
Er også interessert i å prøve DMT, føler meg rimelig klar for det. Av psykedelia har jeg prøvd LSD(ikke noe hallis though) og salvia. Tenker jeg vil teste sopp også når anledningen byr seg. Man kan vel mekke DMT selv og, men ettersom jeg har forstått er dette en omfattende og komplisert prosedyre.
Det er ikke særlig vanskelig å ekstrahere n,n-DMT fra mimosa hostilis. Det eneste du trenger er kjemikalier som fåes kjøpt i dagligvarebutikker og en kald fryser. Mimosa hostilis kan fint kjøpes ferdig pulverisert.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Tar opp min gamle tråd igjen istedet for å starte ny:

Jeg fant en nettbutikk (norsk faktisk) og de selger ferdig pulverisert/ristet yopo frø, men hvor mye er en dose? 1gram? 2gram? 5gram?
got it

var grei å finne den,helt trygt å sende innenriks hvis det var det som var greia

ikkenoe problem å få gjennom fra utlandet heller for den saks skyld
Sist endret av downer; 14. august 2010 kl. 13:49.
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tar opp min gamle tråd igjen istedet for å starte ny:

Jeg fant en nettbutikk (norsk faktisk) og de selger ferdig pulverisert/ristet yopo frø, men hvor mye er en dose? 1gram? 2gram? 5gram?
Vis hele sitatet...
Send en mail og spørr ?
Står litt om Yopo her http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=468178
Sitat av Flatulence Vis innlegg
Det er ikke særlig vanskelig å ekstrahere n,n-DMT fra mimosa hostilis. Det eneste du trenger er kjemikalier som fåes kjøpt i dagligvarebutikker og en kald fryser. Mimosa hostilis kan fint kjøpes ferdig pulverisert.
Vis hele sitatet...

Dette vil jeg gjerne vite litt mer om. Jeg har cirka 30 gram P.Viridis liggende, er det like simpelt å ekstrahere DMT fra denne planten også? Har du evt. en link til en nettside som vet hva de prater om når det kommer til dette?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sheek, les guiden til somnium: http://freak.no/forum/showthread.php?t=124368
Sitat av Dodecha Vis innlegg
1. n,n-DMT og 5-MeO-DMT er vel de du kjenner til, dog er DMT et veldig elementært molekyl som er grunnlaget til flere stoffer (f.eks 4-ho-dmt også kjent som psilocybin)
Vis hele sitatet...
4-HO-DMT er psilocin, psilocybin er 4-PO-DMT.

Har prøvd 5-MeO-DMT og jeg kan lett si at det er den mest terapeutiske rusopplevelsen jeg noen sinne har hatt, men jeg ser og at en som ikke har så veldig mye erfaring med psykadelika kan bli veldig skremt av det. N,N-DMT er vist mer visuelt og mindre fysisk med en høyere dosering. 5-MeO-DMT er veldig tilgjengelig på internett, om du bare bruker litt tid på å lete. Bufotenin virker som en svakere versjon med mye mer body load.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Edit: Badjaja: my bad, takk for korreksjonen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg bestilt 100 frø. Tviler på at de kommer, men hvis jeg skulle være heldig, skal jeg bare knuse 1-2 frø og røyke det? Har ingen planer om å sniffe noe som helst.
Sitat av badjaja Vis innlegg
4-HO-DMT er psilocin, psilocybin er 4-PO-DMT.
Vis hele sitatet...
Trodde 4-Aco-DMT var Psilocybin?
4-AcO-DMT er den acetylerte formen for psilocin, psilocybin, 4-PO-DMT, er den fosforylerte. 4-AcO-DMT er også kalt psilacetin.