Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2875
Noen som vet hvordan det fungerer å fryse ned speed for å oppbevare det over lengre tid?
Påvirker det kvaliteten på noen måte og hvor lang holdbarhet er det snakk om at det da har uten å tape seg?
På forhånd takk for svar
Tror det er oppimot ubegrenset holdbarhet, og det påvirker ikke kvaliteten.

Bare pass på at det ikke kommer fukt til, så du burde lagre det i en lufttett beholder.
Sist endret av caperno; 8. august 2010 kl. 08:47.
Det er veldig vanskelig å hindre fukt, selv med beste vakumpakning. Det blir frost, og dermed fukt ved tining. Det går jo altids ann å tørke amfetaminen på nytt da, men da har den vel lett for å klumpe seg til. Du kan alltid bearbeide amf igjen, og stoffet holder seg nok like godt over minst en ett års periode.

Folk fryser jo ned tobakk, og jeg har røkt tobakk som har vært fryst i 3 år. Like mye nikotin i det. Nå er ikke nikotin og amfetamin samme stoff, men de er ganske like kjemisk sett, og i utgangspunktet er begge psykotrope stoffer så kanskje en sammenlikning ikke er så teit.

Kan du ikke bare prøve a? Dra opp igjen tråden og fortell om det ved en senere anledning
Jepp, pakker det inn i flere lag som inkluderer en lufttett kraftig zipbag med dobbel lås og en lufttett plastikkboks
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Det er veldig vanskelig å hindre fukt, selv med beste vakumpakning. Det blir frost, og dermed fukt ved tining. Det går jo altids ann å tørke amfetaminen på nytt da, men da har den vel lett for å klumpe seg til. Du kan alltid bearbeide amf igjen, og stoffet holder seg nok like godt over minst en ett års periode.

Folk fryser jo ned tobakk, og jeg har røkt tobakk som har vært fryst i 3 år. Like mye nikotin i det. Nå er ikke nikotin og amfetamin samme stoff, men de er ganske like kjemisk sett, og i utgangspunktet er begge psykotrope stoffer så kanskje en sammenlikning ikke er så teit.

Kan du ikke bare prøve a? Dra opp igjen tråden og fortell om det ved en senere anledning
Vis hele sitatet...
Vet du egentlig hva du snakker om..?
Fenetylaminer generelt er veldig stabile, så lagring burde ikke være et problem.
Sitat av steinarr Vis innlegg
Vet du egentlig hva du snakker om..?
Vis hele sitatet...
Faktisk..!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tenkte jeg skulle si at det fungerte veldig bra å fryse ned speeden, om noe virka den heller ferskere og ble lettere å jobbe med
Jeg hadde det vel liggende en 3 måneder eller noe sånt, men den hadde nok holdt i årevis på denne måten, men det er viktig å passe på at det ikke kommer fukt til.
mener også at speed holder seg best ved frysing? fikk keft for jeg hadde ladet noe ligge på et cd cover i lengere tid efter noen venner hadde glemt det i leiligheta :P bruker det ikke selv men fikk klar beskjed om det skulle ligge kaldt helst fryses
Sitat av Northen Vis innlegg
mener også at speed holder seg best ved frysing? fikk keft for jeg hadde ladet noe ligge på et cd cover i lengere tid efter noen venner hadde glemt det i leiligheta :P bruker det ikke selv men fikk klar beskjed om det skulle ligge kaldt helst fryses
Vis hele sitatet...
Da du ikke bruker det selv er det heller vennene dine som burde fått kjeft når de ikke klarer å rydde vekk narken etter seg på en skikkelig måte. Det var vel heller ikke sånne mengdrer at reelle verdier kunne dufte vekk.

Hadde jeg funnet speed liggende på noen som helst måte her hjemme så ville veien til klosettet vært kort.-
å avslutt me GAFFA!^^
Sitat av pidget Vis innlegg
Da du ikke bruker det selv er det heller vennene dine som burde fått kjeft når de ikke klarer å rydde vekk narken etter seg på en skikkelig måte. Det var vel heller ikke sånne mengdrer at reelle verdier kunne dufte vekk.

Hadde jeg funnet speed liggende på noen som helst måte her hjemme så ville veien til klosettet vært kort.-
Vis hele sitatet...

Der lå vel 5-6 gram i en fin bunke skal sies jeg bytta det til 10gram go hash så var en fin deal for min del er ikke så prippen jeg, folk får gjøre hva folk har lyst til så lenge de skjønner mine grenser og ikke prøver prakke noe på meg jeg ikke har lyst til!! og trodde det var noe skikkelig dyrt greie så tok vare på det
Sist endret av Northen; 30. november 2010 kl. 02:45.
Jøss så sløvt å la en femmer ligge igjen på et cd-cover. Jeg er igrunnen ikke så veldig prippen av meg jeg heller, men det gjelder visse regler hjemme hos meg, som bl.a innebærer at folk rydder etter seg når det kommer til slike ting

On topic så ligger det også mer diskrè foruten kaldt og tett i frysern..