Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 489
Hei folkens..

Det har seg sånn at i de siste dagene/ukene har spill jeg har åpnet, plutselig lagt seg ned på startlinja..så bildet til spillet, som pleier å åpne automatisk til fullskjerm, må nå gjenopprettes fra startlinja for å kunne starte..

Er også et spill som heter Motorama, som jeg lastet ned fra download.com for noen dager siden, som heller ikke vil åpnes skikkelig. Får åpnet den første ruten...men når jeg prøver å starte spillet, blir ruten bare borte. Dette er en trial-version...men fikk kun spilt det en gang.


Noen som har noen løsninger på å få bort dette problemet?

takker og bukker
tja... kan være bugs med det du lastet ned?
har aldri likt download.com. Enten funker ikke det som kommer ned, eller så får den resten til å krasje. Du kan jo avinnstallere det du lastet ned og se hva som skjer. Viss ikke er det jo bare å laste ned på nytt senere
Sitat av Leif Motorvei
tja... kan være bugs med det du lastet ned?
har aldri likt download.com. Enten funker ikke det som kommer ned, eller så får den resten til å krasje. Du kan jo avinnstallere det du lastet ned og se hva som skjer. Viss ikke er det jo bare å laste ned på nytt senere
Vis hele sitatet...
Greia er at et annet spill jeg har brukt lenge(GTA San Andreas), har blitt sånn i senere tid..Og det er ikke et spill jeg har lastet ned fra nettet, men fått av en kompis på en image-fil eller hva det heter. Og da er det ikke like lett å avinstallere / reinstallere det igjen.. og med det andre prøvde jeg..det jeg lastet ned fra download, men det funket fortsatt ikke... hmmmf