Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 10566
Heisann!

Lurte for på om de selger narkotika testere på apoteket? Altså slike pinner man pisser på og viser + eller -. Har sett annonse for slike her på freak faktisk Men selger de slike på apoteket?
Ja, det gjør de. Bare gå innom å be om en så finner de nok frem for deg.
http://www.vitusapotek.no/Products/N...ID-922164.aspx
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Okei, takk !
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Ja selger dem på mange apoteker. Bare spør i disken.



Edit: Så jeg var sekunder for sein med svaret mitt =P
Sist endret av lilpsych; 9. april 2012 kl. 16:57.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Men har dem noen mindre og noen billigere? Skal ha et lite eksperiment ser du ?

Mener å ha sett slike små pinner man enten dypper i urin eller pisser på.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Da må du bestille fra nettet tror jeg. Hvis du tenker på sånne stikkprøver eller hva det heter. Google det eller noe, er sikkert masse sider som selger det
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Ja jeg har sett de på nettet, men skulle helst kjøpt de i butikk
Sitat av møkk Vis innlegg
Ja, det gjør de. Bare gå innom å be om en så finner de nok frem for deg.
http://www.vitusapotek.no/Products/N...ID-922164.aspx
Vis hele sitatet...
Vet du om disse er til flergangsbruk?
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Verilon Vis innlegg
Vet du om disse er til flergangsbruk?
Vis hele sitatet...
Engangsbruk bare dessverre.
Uten å ha nærmere kjenskap til det vil jeg tro de fører forskjellige tester til forskjellige priser. Linken jeg gav deg var det første og beste treffet jeg fant på ett vilkårlig apotek sin nettside, bare for å demonstrere at slike varer føres. Jeg hadde bare gått innom og spurt de i kassen, de vet sikkert hvilke alternativer de har inne. Du kan jo også gå innom flere apotek om du er prisbevisst
Sist endret av møkk; 9. april 2012 kl. 20:58.
De selger de på apotek, men kun få apotek. Ikke på apotek1 og boots osv.. Jeg sleit ræva av meg når jeg skulle kjøpe det, i tillegg til at den var råådyr.. Kosta 300 kr. Så anbefaler og kjøpe over nettet!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av happy violence Vis innlegg
Heisann!

Lurte for på om de selger narkotika testere på apoteket? Altså slike pinner man pisser på og viser + eller -. Har sett annonse for slike her på freak faktisk Men selger de slike på apoteket?
Vis hele sitatet...
Ja det gjør dem, men du får kjøpt sånne narkotikatester mye billigere i nettbutikker. Og de narkotikatestene er like sikre som de på apotek.

Jeg har kjøpt en del tester her, som jeg er veldig fornøyd med:

https://www.testhelsen.no/butikk/narkotikatester

Oi. Så denne tråden var veldig gammel. Ny på forumet, så ikke fått med meg helt hvordan det funker.
Sist endret av CaroH84; 3. februar 2017 kl. 11:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.