Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2268
Heisann!

I juni i år da jeg gikk i 10ende klasse laget jeg og noen jeg gikk i klasse med et musikkprosjekt der vi lagde musikkvideo til sangen Glow av Madcon!

Vi ble storfornøyde med dette til slutt, folk digget det, og når har jeg endelig fått det på youtube. Vi fikk også karakteren 6!

Se videoen her: https://www.youtube.com/watch?v=T0Vy...el_video_title


Hva syntes dere?
Noe av det mest patetiske jeg har sett.
Min ærlige mening: Shit.
Hva er så bra med 6 gutter som vasker klær og beveger seg i en merklig måte til musikken?
Hva i guds navn er dette
Jeg hadde gitt deg en 2-er...
Hvorfor være så kjipe?

Det er et skoleprosjekt, dette er ikke en hollywoodfilm spilt inn av beste utstyr og folk. Som dere sikkert ser.
Noe her som er latterlig så er det dere.
Begynner å wine om en video som er temmelig bra for noen 15 åringer har satt sammen.
Tviler på dere hadde klart det noe bedre.
Videoen er jo ikke noe syk eller noe, men den er ganske morsom og oppfinsom, en hyllest til Madcon.
Sitat av ØrjanN Vis innlegg
Hvorfor være så kjipe?

Det er et skoleprosjekt, dette er ikke en hollywoodfilm spilt inn av beste utstyr og folk. Som dere sikkert ser.
Vis hele sitatet...
Hjelper lite..
Nå gjorde derer nå ærlig talt kun to ting, på en haug med forskjellige steder. Og når du spør om tilbakemelding, så får du ta det som det kommer.
For guds skyld, de er jo ikke en gruppe sammen satt av Steven Spielberg, Chuch Norris og George Lucas.
Dette er gutter i tiende klasse.
Ja, jeg kan si meg enig i at filmen ikke akkurat var utrolig god, men istedenfor å slakte gutta helt kan dere vel si hva dere mener de kunne gjort bedre?

Får så vondt inni meg når jeg bare leser drittslenging her på freak. Alle er så tøffe i kjeften kun for å kare til seg KP.
Vi er jo her for å gi hverandre gode råd - IKKE for å sanke inn virtuelle meningsløse poeng.

Anyhow, jeg synes at dere kunne brukt et større område på å lage filmen, i første omgang.
Gå utifra det! Lykke til videre!
Sist endret av dead_rat6; 17. desember 2011 kl. 19:16.
Fin video. Neste gang kan dere tenke mer på klippinga. Det er masse arbeid og vanskelig å få til, men med flere og raske klipp får man opp tempoet. Det er ingen videoer i verden på en uptempo-sang som har 15 sekunder lange klipp når kameraet står i ro sånn som dere har.
Fungerte sikkert som skoleprosjekt, men ikke noe som er verdt å legge ut på skryteplassen, når du selv sier at det ikke er av topp kvalitet og klasse.
Denne blir å hjemsøke dere i lang tid. Dere er 15-16 og det er dritkult nå..men sooooon!
TS spurte om VÅR MENING, ikke kritikk, ikke KUN hva som var bra med den. Ber noen meg om en mening gir jeg dem min mening og kun det. Vist TS vil vite hva som er bra med den får han heller kun spørre om det!
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Denne blir å hjemsøke dere i lang tid. Dere er 15-16 og det er dritkult nå..men sooooon!
Vis hele sitatet...
Det der bør ikke være dritkult for noen på den alderen.

Dette vet jeg; er 17 år selv.

Men riktignok, er greit for de som tør å faktisk drite seg såpass ut når det i tillegg er et skoleprosjekt. Til å være skoleprosjekt så er det en akseptabel video, men ikke forvent noe mer enn stryk med en slik video på MK på VGS.

Syntes faktisk kamerabruken var fin, men som et par andre har sagt; lav tempo.
Sist endret av Tfan; 17. desember 2011 kl. 19:23.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Kul båt...
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
http://freak.no/forum/showthread.php...hlight=jardoss

De her er et år eldre enn dere, og likevel er kvaliteten så utrolig mye bedre.

Men til videoen synes jeg dere gjerne kunne valgt en annen sang (hvis dere kunne?) og synket klippene med musikken i mange av klippene. Gjerne litt flere vinkler og bevegelse enn en lang scene på 20 sek.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av ØrjanN Vis innlegg
Det er et skoleprosjekt, dette er ikke en hollywoodfilm spilt inn av beste utstyr og folk. Som dere sikkert ser.
Vis hele sitatet...
Utstyret kan man værtfall ikke klage på, da EOS 500d blir brukt profesjonelt,
men litt enig at folk kan skru ned krasshetene et par hakk.

Men samtidig, om du har sett litt på forumet her, så ligger nivået ganske høyt, og forventningene deretter,
så da må man spørre; hva forventet du?

Jeg velger å ikke kommentere noe særlig på selve videoen, da jeg er klar over at dere bare var ungdomsskoleelever,
men det er bra du selv er fornøyd, fordet om det ikke stilles så høye krav på ungdomsskolen. Dere fikk sekser for innsatsen.
Båten var fet ja, Princess V45?
Når man velger å lage en tråd på freak skal man tåle det meste man hører. Til å være et skoleprosjekt var den sikkert grei, til å legge ut på freak var den ræva.
Sist endret av AndeMannen; 17. desember 2011 kl. 19:52. Grunn: skrieleif
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Når man velger å lage en tråd på freak skal man tåle det meste man hører. Til å være et skoleprosjekt var den sikkert grei, til å legge ut på freak var den ræva.
Vis hele sitatet...

Så du mener Freak er så bra at ting som ikke lever opp til DINE forventninger ikke får ligge her?

Idiotisk sagt.

De er forholdsvis 15-16 år og det er et skoleprosjekt for 10. klassen.
Man kan ikke forvente at folk på 15-16 år kan lage en skikkelig god film og ha lang erfaring.
De gjorde en god innsats for å være så ung.

Tipper de fleste av dere ikke engang hadde gidda å gitt like mye innsats i en skoleoppgave i 10. klassen.

Hvis dere skal rakke ned på alle som ikke lager videoer som når opp til deres forventninger, så kan dere lage en video selv så vi kan se hvor "god" du/dere er.
Jeg kan og lage en video der jeg bruker et stativ, og danser de to samme dansene ett par danser. Kan sikkert danse tre danser og, om ønskelig.
Konstruktivt : Det tekniske er en ting, det er "at best" middelmådig. Men ideen? De har jo strengt tatt bare kopiert den orginale videoen, nå vet jeg ikke om oppgaven var at man skulle kopiere videoen eller lage noe eget, viss det var det første har de jo til en viss grad gjort en grei jobb.
Grei video.

- Som sagt tidligere kunne dere ha klippet kjappere for å øke spenningen i videoen.
- Stødig stativ og filming.
- Flere close ups-bilder/ultranære bilder er alltid kult.
- Mindre dans?
- En story?

Ellers godt jobba for alderen deres! Hvis dere likte å jobbe med dette, hvorfor ikke lage noe mer, eller noe annet innenfor film? Skifilm, stemning, musikkvideo, kortfilm etc.

Film er fett!
Sist endret av Jazzy Fizzle; 12. januar 2012 kl. 11:27.