Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 915
Hei!
Er det noen her som har prøvd ipage sine tjenester og kan anbefale det? Det virker nesten for godt til å være sant! Alt dette:

Unlimited Disk Space, Bandwidth & Email
FREE Domain
FREE Security Suite
FREE Site-Building Tools
FREE Online Store
FREE Yahoo! & Facebook Marketing Credits
Create a site in 10 minutes! See How »
GREEN! Powered by 100% wind energy

For kun 7,95$ i måneden (2,95$ nå)
Vist noe ser ut til og være for godt til og være sant så er det det (min erfaring).

Unlimited Disk Space, Bandwidth & Email - Hørtes ivartefall ikke veldig legit ut spør du meg.
De er legit, men husk å se det som er merket med stjerne: *Promotional price is for the first term only. Plans renew at the regular rate.

Noen ganger opplevde jeg at siden ble veldig treig, men ble fikset opp i ganske fort
Nå ble jeg også ganske interressert.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Trådstarter
Sitat av kulii11 Vis innlegg
De er legit, men husk å se det som er merket med stjerne: *Promotional price is for the first term only. Plans renew at the regular rate.

Noen ganger opplevde jeg at siden ble veldig treig, men ble fikset opp i ganske fort
Vis hele sitatet...
Hva fikk du for det du betalte da? Ubegrenset filplass og resten?
Fikk det som sto der, bare at hvis veldig mange besøkte siden samtidig, ble den ganske treig
scam, når du begynner å bruke mye båndbredde så struper de den evt sier at du må betale mer/kan ikke ha deg som kunde. Samme gjelder diskspace.
Sitat av wishb0ne Vis innlegg
scam, når du begynner å bruke mye båndbredde så struper de den evt sier at du må betale mer/kan ikke ha deg som kunde. Samme gjelder diskspace.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig.... Alle hoster ville gjort dette. Si ifra til meg når du finner en harddisk med ubegrenset lagring
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Trådstarter
One.com da? 40 gb for 40 kroner i måneden høres greit ut for meg, noen haker ved dette?

Er visst kødd det og, tror det blir host1, virker seriøst