Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1390
Okei, så jeg føler meg egentlig ganske dum her jeg sitter..

For en liten stund siden så var facebook chatten helt på trynet, og man kunne ikke scrolle for å finne ut hvem som var online. Derfor lasta jeg ned en annen type fb chat der jeg kunne det.

Nå har de oppdatert chatten, og min funker ikke lenger. Jeg har googla en masse, men finner ikke svaret. Det står enten "loading", eller så står det "you have 0 friends online, would you like a hug?".. Så fort jeg søker på et navn så kommer det opp, og jeg ser om h*n er online eller ikke. Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Jeg bruker forresten Google Chrome på windows 7 64bit hvis det har noe å si.
Har du sjekka plug-in'sa på chrome?
det er jeg dessverre ikke sikker på hvor jeg gjør.. så nei
Sist endret av Leonardie; 2. oktober 2011 kl. 12:27.
Trykk på den verktøys nøkkelen opp til høye i chrome, så trykker du verktøy og så utvidelser
fant det nå, og har uninstallert den! Takk for hjelp forresten. Mod kan slette tråd nå for min del
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ahh, så fantastisk! satt og slet med dette nå, så tenkte å bare prøve å søke her, men trodde ikke jeg kom til å få svar på dette. Så var det noen med akkurat samme problem som meg og en konkret og enkel forklaring på å fikse det. superb skal aldri undervurdere søkefunksjonen igjen.