Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2612
En kompis av meg var i Polen og kjøpte en pipe jeg liker godt. Jeg legger ved et bilde og håper noen kan si noe om muligheten for å kjøpe noe liknende i Norge, eventuelt hvilket firma som produserer den e.l.

Sist endret av Mullah; 22. september 2011 kl. 16:41. Grunn: Fikset for stort bilde
Hvorfor må du kjøpe den i Norge?
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Er en som er ganske lik på dealextreme, tror pipehode er mindre men..
Trådstarter
4 1
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Hvorfor må du kjøpe den i Norge?
Vis hele sitatet...
Jeg burde kanskje ha skrevet "fra Norge." Hvis noen har direktelinker til produktet som jeg kan bestille fra så post dem gjerne.
Sitat av moret Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Har denne pipa selv liten og grei. Men lurer på om TS vil vel ha den lengre og ja jeg likte farken også veldig godt.
En ting... Er det kjøtt i pipa?
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
En ting... Er det kjøtt i pipa?
Vis hele sitatet...
Han spiser sikkert kongekrabbe mens han patter på pipa. Føler seg ekstra "konge" da.
Staggere, jeg lurer om ikke RaiserTeos lurte på om det var soppkjøtt da det ser ut til å ligge en sopp opp ned på bildet.
Sitat av møkk Vis innlegg
Staggere, jeg lurer om ikke RaiserTeos lurte på om det var soppkjøtt da det ser ut til å ligge en sopp opp ned på bildet.
Vis hele sitatet...
Oh lord. Skitt on the legg. Lite erfaring med sopp. My bad.

Men, det ligna litt på krabbe til mitt forsvar
Du skulle røyke soppen? :P
OT: er det AM? å om det er det fikk du noen brukbare effekter?
Trådstarter
4 1
Sitat av thesmokey Vis innlegg
OT: er det AM? å om det er det fikk du noen brukbare effekter?
Vis hele sitatet...
Det er fluesopp. Første og eneste gang jeg har blanda det med hasjen. Jeg merka litt ekstra effekt, men kroppen min begynte også å "twitche" litt i noen timer etterpå så jeg tar det som et tegn på å ikke bruke det mer.
Mange sopper i skogen er det dere eter (rus) egentlig? Hørt om flein, men spise/røyke fluesopp?
Uff, det mekket der kan ikke være noe digg å røyke på..
Sitat av twinzen Vis innlegg
Det er fluesopp. Første og eneste gang jeg har blanda det med hasjen. Jeg merka litt ekstra effekt, men kroppen min begynte også å "twitche" litt i noen timer etterpå så jeg tar det som et tegn på å ikke bruke det mer.
Vis hele sitatet...
forberedet du soppen på noe måte først ? tørking etc. (ser ganske fersk ut på bildet) eller tok du bare av "skallet" å røykte? har en liggende som ikke er korekt varmebehandlet så hadde vært fint om jeg kunne røyket litt av den istede siden spising høres en smule drøyere ut
hva faen mann, du må tørke fluesoppen bedre!
Trådstarter
4 1
Sitat av thesmokey Vis innlegg
forberedet du soppen på noe måte først ? tørking etc. (ser ganske fersk ut på bildet) eller tok du bare av "skallet" å røykte? har en liggende som ikke er korekt varmebehandlet så hadde vært fint om jeg kunne røyket litt av den istede siden spising høres en smule drøyere ut
Vis hele sitatet...
Vi røykte kun skinnet, tørkte det så best vi kunne med begrenset tid.
Er det kun skinnet (det røde utenpå) som er røykbart?
Et øyeblikk der trodde jeg du satt å røyka bacon.
Nå er jeg litt usikker på akuratt fluesopp, men generelt kan ikke sopp røykes (ivertfall ikke med effekt)
Sitat av danseku Vis innlegg
Nå er jeg litt usikker på akuratt fluesopp, men generelt kan ikke sopp røykes (ivertfall ikke med effekt)
Vis hele sitatet...
lest litt rundt å det sies at røyking av fluesopp oppleves svært forskjellig, noen sier det funker andre ikke.

noen som vet om metoden til TS er "trygg" med tanke på konverteringen av iboten-syren ?
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Synes det så ut som frukttobakk jeg men.
jeg fatter ikke at TS og andre vil sitte å røyke på de pipene der, det gjør iværtfall forferdelig vondt når jeg gjør det, de blir jo gloheite, og røyken får ikke noe tid på å kjøle seg ned, har selv to sånne små.
Sitat av Dudew8 Vis innlegg
Synes det så ut som frukttobakk jeg men.
jeg fatter ikke at TS og andre vil sitte å røyke på de pipene der, det gjør iværtfall forferdelig vondt når jeg gjør det, de blir jo gloheite, og røyken får ikke noe tid på å kjøle seg ned, har selv to sånne små.
Vis hele sitatet...
Enig meg deg i det!

Har selv en sånn pipe, bare litt mindre og det er et helvete og røyke på, røyken er alt for varm og det smaker dritt, mye bedre med bong eller joint.
Er jeg den eneste som syns mekket faktisk så ut som hasj, og ikke kjøtt, bacon osvosv?
Han har blandet det med hasj, derfor det ser ut som vanlig stapp.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Er jeg den eneste som syns mekket faktisk så ut som hasj, og ikke kjøtt, bacon osvosv?
Vis hele sitatet...
De refererer til gjenstanden ved siden av mekket, som for øvrig jeg også lurer svært på hva er...
Sitat av lex123 Vis innlegg
De refererer til gjenstanden ved siden av mekket, som for øvrig jeg også lurer svært på hva er...
Vis hele sitatet...
Flere som "driter seg ut". Trodde selv det var krabbe. Leser dere i tråden, så ser dere fort at det er fluesopp de snakker om.

Edit: det er også oppi mekket, ikke bare ved siden av.
Sist endret av stagg; 22. september 2011 kl. 22:46. Grunn: Fordi jeg følte for det.
You are going off-topic!!!!
Sitat av nightrazor Vis innlegg
You are going off-topic!!!!
Vis hele sitatet...
Ja. Skal holde kjeft. Beklager Mr Razor.