Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1497
Hei!

Hvordan skal sensation billetten se ut?

Jeg kjøpte av en kar på finn, og i det store hvite feltet i midten av billetten står det bare:

Billettservice - mondial
Billettforsikring
Dette er ditt forsikringsbevis
Vi henviser til våre
nettsider for vilkår og betingelser
www.billettservice.no

Arrangementskode er: BCMMO2B

Så står det pris: 35,00 (???)

Det står også fullt navn på han jeg kjøpte den av, og øverst i hjørnet står det: Dette er din billett

Nederst er det strekkode til BCMMO2B

Billetten ser lik ut som andre sensation billetter jeg har sett ellers, med unntak av at det står dette om at det er forsikringsbevis, og står ingenting om sensation? Han sa han hadde ringt billettservice, og de hadde sagt at de kun gikk ut ifra arrangementskode og strekkode uansett?
Tror du kun har forsikringsbeviset jeg.
Alltid når jeg har hatt billetter fra billettservice har prisen til selve arrangementet stått på billetten.
Du har sikkert mottatt en sånn
Det du har er en forsikring mot avlysning av arrangementet o.l, men den får deg ikke inn på Sensation. Kjipt for han som solgte deg forsikringa om arrangementet skulle bli avlyst da.
Sist endret av caperno; 14. september 2012 kl. 19:36.
Sitat av caperno Vis innlegg
Det du har er en forsikring mot avlysning av arrangementet o.l, men den får deg ikke inn på Sensation. Kjipt for han som solgte deg forsikringa om arrangementet skulle bli avlyst da.
Vis hele sitatet...
Enda kjipere for TS som sikkert ga masse penger for denne billetten
Hvorfor kjøpe billett på FINN.no når det fortsatt er billetter igjen på billettservice.no ??
Sitat av Poppee Vis innlegg
Hvorfor kjøpe billett på FINN.no når det fortsatt er billetter igjen på billettservice.no ??
Vis hele sitatet...
Fikk det sikkert billigere, ikke så rart når det er forsikringa
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
Enda kjipere for TS som sikkert ga masse penger for denne billetten
Vis hele sitatet...
Ja, selvsagt. Men det var han jo klar over, uten at jeg trengte å minne han på det.

TS: Kanskje han har gitt deg feil billett? Håper det ordner seg.