Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1649
Dette startet med at jeg fikk request av en kompis om å lage en sang om bilen hans så lagde bare noe kødd så han ble ikke så fornøyd med texten hehe

Men her har dere sangen, vocalene er spillt inn med en Singstar mix og en sokk tredd utenpå som filter

Enjøy!
[CENTER]Trykk her for å høre [/CENTER]
Vokalen var jo ...-spesiell, men hadde ikkje forventa anna når ;
Sitat av dantrix Vis innlegg
vocalene er spillt inn med en Singstar mix og en sokk tredd utenpå som filter
Vis hele sitatet...
Dette må være noe av det verste jeg har hørt...
Kanskje det verste ja, men ihvertfall kreativt!
Var noe kleint må jeg si, får mine tekster til og høres seriøse ut.
Eeeh. Les hva underforumet heter. "Skryteplassen". Ikke "Skammekroken".
Av de 20 sekundene jeg orka å høre så ville jeg heller brukt tiden på å høre på neglskraping på en tavle.
Dette var ikke kreativt, bra eller morsomt. Dritt at du skal få svar på tullet ditt når jeg faktisk sliter rassen av meg og ikke får noe respons.
Hele poenget med denne låta er jo teksten. Teksten var latterlig dårlig og hadde en overraskende forjævlig oppbygging.
Eeeh. Les hva underforumet heter. "Skryteplassen". Ikke "Skammekroken".
Av de 20 sekundene jeg orka å høre så ville jeg heller brukt tiden på å høre på neglskraping på en tavle.
Sitat av Europeanut Vis innlegg
Kanskje det verste ja, men ihvertfall kreativt!
Vis hele sitatet...
Varte fall IKKE kreativt... nevn en ting som er kreativt med og ta rosa helikopter låten og redigere den så den blir ENDA være og høre på for så og synge:

I en rusten grønn toførrti
Skal vi ta deg hardt i rompa
Så lenge du er over førti
Så skal det gå nok bra

Med fjortisene i baksetet,
Og vi står på vår plass
Vi leggern klin sidelengs
Og vet at detta går i dass

på repeat i nesten 3 min.? Det rimer ikke engang!
Sitat av RaiserTeos Vis innlegg
nevn en ting som er kreativt med og ta rosa helikopter låten og redigere den så den blir ENDA være og høre på for så og synge:
Vis hele sitatet...
Bare det å gjøre Rosa Helicopter enda værre må jo være en oppnåelse i seg selv.
Peaches hadde i det minste en grei produksjon. Og mastring.
Utrolig bra sang ! Stå på
"Skal det gå nok bra".

Litt feil rekkefølge på orda her, kanskje? Er dette med vilje? :P

Jævlig dårlig tekst, forresten.
herregud. helt jævlig sang. skulle ikke vert postet her på nFF en gang!
Ehhhhhhhhhhhhhhhh.... Wtf?
Sist endret av Oatre; 2. juni 2012 kl. 21:29.
Tja, det her er jo kreativt, jo? No kjem eg sikkert til å få høyre det, men det er ihvertfall meir kreativt enn visse andre prosjekt eg har hørt. Selvfølgelig ikkje fint å høyre på, men att han tar seg tid til slikt bare for en kamerat?
Trådstarter
Jeg vil bare si til alle dere her at jeg driter fullstendig i at dere syntes det er forferdelig osv osv.. jeg er enig i den
Poenget med sangen er, det er tanken som teller!
Sitat av dantrix Vis innlegg
Jeg vil bare si til alle dere her at jeg driter fullstendig i at dere syntes det er forferdelig osv osv.. jeg er enig i den
Poenget med sangen er, det er tanken som teller!
Vis hele sitatet...
HÆ? titegn