Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3236
noen som vert hvor man kan få kjøpt en sjokolade racket? de blir solgt i juletidene, men kan ikke finne dem i stavanger.. noen fra bergen som har peiling?
Dropsen har sikkert.
Trådstarter
8 0
hei, takk for svar.. sjekket dropsen i dag.. de har sluttet å ta inn disse.
Kiwibutikkene i Bergen har i alle fall de inne. Har du sjekket Kiwi i Stavanger?
Kan jeg spørre hva som er spesielt med disse? Har aldri hørt om dem tidligere.
Trådstarter
8 0
Sitat av Kjeee Vis innlegg
Kiwibutikkene i Bergen har i alle fall de inne. Har du sjekket Kiwi i Stavanger?
Vis hele sitatet...
hei, har ikke sjekket kiwi butikkene i Stavanger får gjøre d i løpet av dagen..

Min far har det som tradisjon, han pleide å få sjokolade racket til jul da han var liten og fram til ca 2008. kan ikke se å finne disse i stavanger lenger.

vet det er mange i bergen som har sjokolade racket som tradisjon...
Hva er en sjokolade racket?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Er det en slik en? http://img163.imageshack.us/img163/4245/imageupload221763425.jpg
Sist endret av HanDuck; 21. desember 2012 kl. 14:17.
Hva i svarte skal du med sjokolade formet som en racket ? Hva er meningen bak det ?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
Hva i svarte skal du med sjokolade formet som en racket ? Hva er meningen bak det ?
Vis hele sitatet...
Har du hørt om ordet tradisjon?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Har du hørt om ordet tradisjon?
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg lurer på hva som ligger bak dette fenomenet ?
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
Ja, men jeg lurer på hva som ligger bak dette fenomenet ?
Vis hele sitatet...
svært lite julete ting i grunn.. :P
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Jeg så disse i en Rimibutikk i Marken, nær Exhibition. Rimelig sikker på at jeg så dem på Meny nederst i Bergen storsenter.