Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2606
Hei!

Har i den senerer tid funnet ut at pcgamer kommer med artikkler om hvilke spill som er på tilbud rundt omkring. Dette gjelder da dog stort sett amerikanske nettbutikker det er litt knotet og handle fra i Norge.
Derfor anså jeg de som en ide og starte en tråd her hvor folk kan dele om spill som er på super tilbud! Litt sånn som ghost recon er på salg på pre order på spaceworld nå til 200,-

http://www.spaceworld.no/display.asp...6&prodid=47922

(leter forsåvidt etter en billig back to karkand kode)
Flott tanke, men hadde det ikke vært digg om folk hadde posta flere ting enn bare spill som er på tilbud? litt sånn forskjellig. Folk kan jo evt. poste tilbud/salg på ting de selv er intressert i elns. Bare en tanke
Har flere ganger sett spill på tilbud som jeg har følt jeg burde delt med med så mange som mulig. Skal bruke denne tråden neste gang jeg kommer over noe veldig bra!
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Flott tanke, men hadde det ikke vært digg om folk hadde posta flere ting enn bare spill som er på tilbud? litt sånn forskjellig. Folk kan jo evt. poste tilbud/salg på ting de selv er intressert i elns. Bare en tanke
Vis hele sitatet...
Tror folk ikke gidder å følge med lengre om alle poster salg etter sin interesse.
Eksempel: ''rosa motestøvler til halv pris!!''


Edit: 50% avslag på Batman: Arkham City på Steam! (weekend deal)
Sist endret av ZELDUR; 5. mai 2012 kl. 20:27.
På Coop elektro på domus i Røros har de billig ps2 spill ds spill m.m
seimannen's Avatar
Trådstarter
Tenkte det var et flott initsiativ ettersom jeg har tråla nettet etter billig skyrim og bf3 i 3-4 uker nå. Endte opp med og kjøpe skyrim på gamefly til 200,- og bf3 til 99,- på spaceworld.

Ps. som nevnt om noen finner billig back to karkand er jeg svært interesert
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Tror folk ikke gidder å følge med lengre om alle poster salg etter sin interesse.
Eksempel: ''rosa motestøvler til halv pris!!''


Edit: 50% avslag på Batman: Arkham City på Steam! (weekend deal)
Vis hele sitatet...

¨Ja du har vel rett :P
Sitat av seimannen Vis innlegg
Tenkte det var et flott initsiativ ettersom jeg har tråla nettet etter billig skyrim og bf3 i 3-4 uker nå. Endte opp med og kjøpe skyrim på gamefly til 200,- og bf3 til 99,- på spaceworld.

Ps. som nevnt om noen finner billig back to karkand er jeg svært interesert
Vis hele sitatet...
er dette noe de fortsatt har?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe Microsoft points billig på nettet og få koden med en gang?
seimannen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Membranplan Vis innlegg
er dette noe de fortsatt har?
Vis hele sitatet...
Ferdig 2. mai desverre ;(
seimannen's Avatar
Trådstarter
Kjøpte netopp portal bundel til 50 spenn på steam, det må vel anses som en god nok deal til og nevnes her 0.o
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Battlefield 3, 196 kr.
Skyrim, 196 kr.
Crysis 2, 97 kr.

Sjekk ut biit.no i alle fall før dere kjøper spill. Vet det er det samme som amazon, men man slipper å tenker i pund Det er dog fra utlandet.
Sist endret av toffer125; 8. mai 2012 kl. 22:40.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Battlefield 3, 196 kr.
Vis hele sitatet...
BF3 111 kroner. Få igjen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
summer sale på steam nuuh! MANGE gode tilbud ver dag frem til 22 juli
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå på Steam (litt under 3 timer igjen av tilbudet):

"Buy Grand Theft Auto IV: Complete Edition
GTA IV: Complete Edition includes Grand Theft Auto IV and Episodes from Liberty City."

Pris: 8,74 EUR (-75%)
Kan lages flere tråder om tilbud, men forskjellige tråder
Men det er jo ikke noe problem, når vi kan samle alt i en tråd.
Humble Bundle 4 for android. Betal det du ønsker.

https://www.humblebundle.com/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Shady Banana
Quix's Avatar
Tenkte jeg skulle slenge ut at man denne helgen kan få kjøpt alle, ja ALLE, GTA spillene for hele 7.49€ (56kr).

GTA, GTA 2, GTA III, Vice City, San Andreas og GTA IV + Episodes From Liberty City.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Just Cause 2 for 3€ på Steam