Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 655
jeg vil gjerne ha kritikk på dette bilde, veit det er litt skjedelig bildet. men syntes det er funker :P

Bring it on!



ja det er et kjedelig bilde :P
*kjedelig


Bildet var helt ok det, faktisk ganske ok komposisjon, men det gir meg ingen ting om du skjønner.

Landskapsbilder er vanskelig, hadde nok gjort seg om du tok bilde i solnedgangen eller noe slikt - for alle del, du har et godt utgangspunkt her
Fortsett slik!
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Et flott bilde! Skyene gjør det tøft, men har du tatt bilde innenfra? Ser ut som du har tatt bildet gjennom et vindu.
Sist endret av Kusetjuv; 14. oktober 2011 kl. 00:36.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av First-Price Vis innlegg
ja det er et kjedelig bilde :P
Vis hele sitatet...
hva forventer du egentlig av oss når du selv presiserer at det er et kjedelig bilde?

det er et bilde av en himmel, et fjell og en åker. javel.

neste gang kan du i det minste gjøre en heltemodig innsats og gå ut av huset eller bilden, slik at du slipper refleksjoner fra glassruten.
Bildet er noe kjedelig, øynene finner ingenting å feste blikket på og blir vandrende rundt. Refleksjonen fra vinduet/bilruten ødelegger bildet, så neste gang må du huske på å åpne vinduet/ta ned bilruten. Ellers var det veldig dårlig kvalitet på bildet når en zoomer inn. Tatt med mobil?

Du skulle funnet et objekt som kunne vært i forgrunnen av bildet og lagt fokus på det. Da hadde bildet blitt mye bedre. Bakgrunnen med skog og skyer funker, men forgrunnen er tom.
Litt kjipt med refleks fra vinduet...

Med så mye dramatikk mot en blå himmel er det vanskelig å motstå en sort/hvitt-konvertering.
Måtte bare.
Steco.Me
First-Price's Avatar
Trådstarter
veit egentlig det, dette blei tatt helt random, i fart, og vinduet er faktisk ødelagt på den bilen, men ja, burde det, men syntes det er litt spennene uansett :P og passer helt perfekt som bakrund på min Samsung galaxy s II