Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 739
Jeg er eier en iPod, men så skal jeg selge den til en kompis.

Jeg reggistrerte den på min Apple ID like etter jeg kjøpte den, har ikke kvitering.

Hvordan gjør man det da med hensyn til garanti?
Garantien følger produktet og ikke eieren, så det er ikke noe problem. Ville sjekket om det går an å oppdatere registreringen med nytt navn, men dette har altså ingen betydning for garantien.
Sitat av covcon
Garantien følger produktet og ikke eieren, så det er ikke noe problem. Ville sjekket om det går an å oppdatere registreringen med nytt navn, men dette har altså ingen betydning for garantien.
Vis hele sitatet...
Ok. Men om en annen person leverer den inn til reperasjon kan jo de mistenke tyveri. Hvordan endrer jeg eier informasjonen?
Snakk med Apple folka, men mener at det kan gå å endre personlig informasjon ett eller annet sted på sida deres!
Det går bare ann å ringe på hverdagene... Litt kjipt å vente til Mandag. Kan jeg ikke gjøre dette selv?
Fant siden nå, men jeg tror ikke du har lett så lenge på apple.no

editmyinfo
el_bamso: Lenken du henviser til er bare for å editere kontaktinformasjonen min. Har ingen mulighet (slik jeg kan se) til å endre eier informasjon på mine produkter der.
Nei, da får du ringe de på mandag! Men er ikke tingen du har kjøpt knyttet opp mot apple kontoen din? Jeg vet ikke jeg altså, men da byr det jo selvfølgelig på problemer hvis du har flere produkter og velger kun å selge ett av disse, nei ta å ring du! Fortell hvordan det foregikk, og om det event. finnes websider hos Apple for å løse akkurat disse problemene!

Vurderer å selge litt stasj jeg å! Nano someone?
Fant det ut! Når kjøperen innstalerer programmene på CDen som følger med må han/hun reggistrere iPoden på nytt Så enkelt var det!