Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1069
Hei

Kjøpte akkurat aoe2 hd på steam (50 %) for å vekke nostalgiske minner , fant også ut at online funksjonen var oppe igjen. Noen andre som spiller?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Lurte på om jeg skulle kjøpe det nå som det er på salg, men er usikker da jeg har absolutt alle versjonene fra før av
seimannen's Avatar
Trådstarter
Har hele den gammle esken sjæl, men kjøpte det pga online comunity og steam workshop
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av seimannen Vis innlegg
Har hele den gammle esken sjæl, men kjøpte det pga online comunity og steam workshop
Vis hele sitatet...
Steam workshop glemte jeg helt. Må nok dra frem kortet da
seimannen's Avatar
Trådstarter
Måtte det selv.

er jo ikke store summen da...
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Det er det ikke heller vet du . Syntes ikke at den var verdt 20 euro da den kom ut
seimannen's Avatar
Trådstarter
Enig i det, men 10 euro kan jeg leve med.
Jeg spiller en del Aoe, både HD og via Voobly.
Når jeg skjønte at de ikke hadde gjort noe med den gamle måten nettverket er satt opp gadd jeg ikke å spille mere. Ingen får bedre ytelse enn den som har dårligst.
Sitat av Hvalross Vis innlegg
Når jeg skjønte at de ikke hadde gjort noe med den gamle måten nettverket er satt opp gadd jeg ikke å spille mere. Ingen får bedre ytelse enn den som har dårligst.
Vis hele sitatet...
Det er som regel null hakking/frysing. Det er ingen problemer med å spille det.
Spiller som regel med venner med forholdsvis dårlig nettverk, både hastighet og båndbredde. Alle andre spill går greit, men ikke aol. De fikk mye kritikk på dette via reddit rett etter utgivelsen av hd.
Sitat av Hvalross Vis innlegg
Spiller som regel med venner med forholdsvis dårlig nettverk, både hastighet og båndbredde. Alle andre spill går greit, men ikke aol. De fikk mye kritikk på dette via reddit rett etter utgivelsen av hd.
Vis hele sitatet...
Spiller de på mobilt nettverk? Det var sånne problemer i starten ja, men det ble fikset innen kort tid.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Spiller de på mobilt nettverk?
Vis hele sitatet...
Neida, du skal ikke så langt i fra byene før du kommer til gamle utdaterte linjene (adsl er det vel). Hvor selv mobilt nettverk kanskje kunne fungert bedre.
Jeg har spilt det over en god periode. Er ganske så hekta på HD-utgaven nå om dagen.
Spille? the_craziest_chriz @ Steam
seimannen's Avatar
Trådstarter
Prøvde å legge deg til men fant deg ikke på steam, bare å legge til zickbirkebeiner om du fortsatt vil spille, andre også for den saks skyld
Sist endret av seimannen; 15. juli 2013 kl. 23:27.