Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2886
hvor får man kjøpt bodypaint? har søkt litt på nettet, men får mest lenker til diverse kunstnere og ikke hvor man får kjøpt det. jeg er ute etter en ganske god type maling som tåler litt og ikke smitter av eller går bort etter litt.

er det butikker i oslo som selger dette? jeg skal til london seinere i november, så om noen kjenner til butikker der, setter jeg pris på tips om det.
Du får kroppsmaling på kondomeriet i Oslo eller på nett http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9777411

Hvor godt den sitter kan vel diskuteres, men den kan spises
qanuk's Avatar
Trådstarter
tror de derre sitter på litt for kort mtp at det er sjokoladesmak osv, hehe. dessuten er jeg på jakt etter sterke farger og maling som ligner det de bruker i vm i bodypainting i kvalitet..kanskje ikke så profesjonelt, men anyways..litt surt å bruke mange timer på å lage kunst på kroppen om det blir slitt vekk etter en halvtime.
qanuk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Evelen2 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
herregud, dette var flaut! det rare er at jeg ikke fant fram til denne selv om jeg søkte etter det. sannsynligheten for at jeg bare har oversett den er stor da men takk!
Første treff på "bodypainting"
Men np
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det noen mulighet for å kjøpe dette andre steder enn kondomeri og over nett?
Tror det funker dårlig med lekebutikk-maling til smurfekostyme.
Vil helst slippe å bestille.
qanuk's Avatar
Trådstarter
Sitat av otimate Vis innlegg
Er det noen mulighet for å kjøpe dette andre steder enn kondomeri og over nett?
Tror det funker dårlig med lekebutikk-maling til smurfekostyme.
Vil helst slippe å bestille.
Vis hele sitatet...
haha, flashback til smurfe-gruppesexen jeg ble linka til. malingen de brukte satte forøvrig veldig bra på. skulle fått tak i det de brukte.