Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3143
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Når: Mandag 27/6 18:00
Hvor: Midtbana til fotballbanen (illustrert i vedlegget)

I år som i fjor arrangerer jeg nFF treff på Hovefestivalen, denne gangen satser jeg på flere oppmøtte. Nei, skipp ordet “flere”, for i fjor var det ikke en eneste som kom! Det jeg ønsker er minst ett oppmøte. Jeg står som vanlig på midtbana til fotballbanen og i hånda holder jeg et hvitt skilt med bokstavene nFF i fete typer. Jeg skal gjøre mitt beste for å dogde alle fotballentusiastene, og scoute ut freakerne. Etter oppmøtet setter vi seil mot partyteltet mitt, der kan vi vorse med musikk og øl. Hvis noen er ivrige på noe annet er det bare å komme med forslag. De freakerne jeg henger med er forøvrig stor fan av poker, munchkin og terningspill.

I fjor hang jeg opp nFF skiltet på teltet mitt, tilfeldigvis gikk et av forumets medlemmer forbi UTEN å hilse. Så i år kan dere heller si hei til folka under partyteltet hvis dere ser et skilt som indikerer på at det er medlemmer der. Er du et dedikert medlem kan du alltids henge opp logoen eller navnet til forumet på ditt eget telt. Blir ideen praktisert kan det by på mye moro.

Sees på Hove folkens!

Oppmøtet er en dag før festivalområdet åpner og det vil holdes på campen. Grunnen til at det ikke er i festivalperioden er fordi det alltid vil være en konsert i veien.
Konge! Jeg møter kanskje opp Jobber som frivillig to av dagene, så er ikke sikkert jeg har mulighet.
Er ikke sikker på om jeg skal til Hove ennå, men tar turen innom treffet om jeg drar dit i år
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Er ikke helt sikker på om jeg kommer må mandagen, er det mye liv da?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nemizz Vis innlegg
Er ikke helt sikker på om jeg kommer må mandagen, er det mye liv da?
Vis hele sitatet...
For min del er det liv allerede på lørdagen, jeg og noen kompiser har en tradisjon med å feste på parkeringsplassen et døgn før campen åpner. Det pleier som regel å være mellom tjue og tretti oppmøtte der med stigende antall utover mot morgenkvisten. Campen åpner klokka tolv på søndag, den dagen tipper jeg det kommer noen tusen folk. På mandagen derimot vil store deler av campen være okkupert. Jeg anbefaler deg å komme så tidlig som mulig hvis du vil ha de mest lukrative spottene oppe ved butikken og inngangene til festivalområdet.

Svaret på spørsmålet ditt er ja, det er MYE liv på mandagen!
Sist endret av Cappy; 31. mai 2011 kl. 01:16.
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Hum, fest og morro er alltid gøy! Kanskje jeg får med meg noen, så ses vi allerede på lørdagen
Jeg er dårlig til å holde avtaler på festival. Ser jeg derimot banneret skal jeg dumpe innom for å si hei.
Jeg kommer vettu Litt vanskelig å unngå siden jeg bor på Camp Hælllvette.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Er ikke sikker på om jeg skal til Hove ennå, men tar turen innom treffet om jeg drar dit i år
Vis hele sitatet...
Under 1000 Festivalpass igjen nå, så du burde bestemme deg fort!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Unneberz Vis innlegg
Jeg er dårlig til å holde avtaler på festival. Ser jeg derimot banneret skal jeg dumpe innom for å si hei.
Vis hele sitatet...
Vi kommer nok til å plassere oss på et sted med en hel del trafikk, så du skal ikke se bort ifra at du får hilst på oss.

Sitat av hottentott Vis innlegg
Jeg kommer vettu Litt vanskelig å unngå siden jeg bor på Camp Hælllvette.
Vis hele sitatet...
Yeah! Med tanke på at vi deler detta partyteltet burde du møte opp..
Eg garanterer oppmøte fra hverfall meg, og så skal eg se om eg får dradd med meg folka eg reiser sammen med (som forøvrig ikkje er medlemmer av forumet.. enda.)

Snakkes på Hove!
▼ ... over en uke senere ... ▼
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Good, da ser det ut til at vi kan endte opp med et par oppmøtte i år.

Jeg tar med meg den grønne freakern på fotballbana!
jeg og han du deler camp med? hehe

neida, dette blir full fres! gleder meg skikkelig måtte værgudene være like ålreite som under oslo-turen!
Nå nermer det seg, folkens! :-D Gleder meg helt vilt!

Men blir dette på MANDAG og ikkje på TIRSDAG? Bare lurer siden det er jo tirsdagen festivalen starter.
Uansett har eg tenkt å reise ned en dag før, så det har ikkje noe spesielt å si for min del
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av qanuk Vis innlegg
jeg og han du deler camp med? hehe

neida, dette blir full fres! gleder meg skikkelig måtte værgudene være like ålreite som under oslo-turen!
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis et par til, tar dere nesten som en selvfølge.. ;P

Sitat av Eplebit Vis innlegg
Men blir dette på MANDAG og ikkje på TIRSDAG? Bare lurer siden det er jo tirsdagen festivalen starter.
Uansett har eg tenkt å reise ned en dag før, så det har ikkje noe spesielt å si for min del
Vis hele sitatet...
Det blir på mandag. Det er bedre å ta treffet før konsertene starter opp, ellers blir dem bare i veien. Men moro skal det bli!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Følte for å bumpe denne,da det nærmer seg. Møter selvfølgelig opp, så lenge alt går etter planen. Synd med artistene i år tho... Alt jeg vil se er over på tirsdagen.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
I morgen tidlig setter jeg seil mot Tromøya. Planen er å slappe av med noen øl på parkeringsplassen til campen åpner på søndagsmorgenen. Mandag 18:00 kommer jeg til å stå på fotballbana med freakermaskoten og nFF i fete typer, det vil være umulig å ta feil av meg. Sjøl om bare en eneste en møter opp er jeg knallfornøyd!

Hvis du ikke er kjent med freakern er det han duden i bildet nedenfor.

Sånn ellers vil jeg ønske dere en god festival. Regnet vi har i vente er ingen hindring, det finnes ikke dårlig vær så lenge man har med nok øl.

Skål..

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=8968&stc=1&d=1308964024
heh, denne her ser lettere retardert ut! den originale er mye søtere.

jeg kan holde deg med selskap på banen

jeg tror ikke det blir så mye regn egentlig. det er meldt såpass med sol at det gjør meg ingenting bare teltet holder! hadde vært verre om det var meldt vestlandsregn over hele langtidsvarselet, men ifølge pent.no er det kun et par dager og det kan også ha regna vekk til festivalen begynner.

du får ha god tur, så prates vi snart! (og ikke glem øla mine :P)
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
- Da stikker jeg bortover i morra tidlig. Satser på at jeg og (kanskje) iMAGINE123 stiller på treff

De melder fint vær og 19*, så vi kan dessverre ikke ha sølekrig før til onsdag!
Beinklar! Regner med folk møter?
Eg ble desverre for sein til dette. Hadde gledet meg dødslenge, men når eg kom opp på fotballbanen var det ingen freaks å se :< Prøvde å se etter freak-camper, flagg og lignende, men fant ingenting
Jeg var der og spilla fotball rundt 4-5 , ble etterhvert så drita at jeg glemte hele treffet...
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg presterte å komme fem minutter for seint til treffet, men da jeg kom løpende opp så jeg ingen på midtbana. Tjue minutter over seks stakk jeg med senket hode og mutters aleine ned til campen. Sånn ellers var det faktisk et par som kjente igjen freakerlogoene jeg hadde hengt opp på partyteltene. Det var Alkesander92 og OnkelBlå. Sistnevnte endte jeg til stadighet å ha artige samtaler med.

Campen var såpass vellykket at vi går for samme konseptet neste år. Se opp for Camp Hællvettte og eventuelt en freakerlogo.

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=8981&stc=1&d=1309710316
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Du kom fem minutter for sent ja..
Var der sharp jeg, men gikk etter 5min for og finne på noen sprell. Følte meg litt ensom der jeg stod og hang alene.
Da hadde jeg forøvrig spurt halve fotballbanen, og ingen var freakere.. Det var vel en eller to som hadde hørt om forumet, skuffende!

EDIT: Så forresten campen din, men ikke logoen. Husket ikke hva campen din het, så jeg kom ikke på besøk..

Uansett; Hove var AWESOME! Og alle gode ting er 3, er de ikke?
Sist endret av Nemizz; 7. juli 2011 kl. 02:40.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Det var veldig kjedelig at jeg ikke klarte å møte opp tidsnok, kom forseint etter å ha vært litt for lenge nede i byen. Alle gode ting er tre, det blir et treff neste år også. Da skal jeg fikse en større freakerlogo som det er umulig å ta feil av!
så det hele er min feil, kan man si? mohaha^^


vi kan lage drakt til deg. vandrende freakerlogo i full human size.
Sitat av qanuk Vis innlegg
vi kan lage drakt til deg. vandrende freakerlogo i full human size.
Vis hele sitatet...
Consider it done!