Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 959
Hei

Hvilke nettbrett (pad) ville dere kjøpt nå?

Jeg har ikke fulgt mye i det siste, men det er vel på denne tiden det kommer nye? F.eks rykter om at google kommer med en?

Er Asus Transformer Prime den beste nå ? iPad er uaktuelt.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Buy an iPad! They're delicious!

OT; Asus transformer prime er vel rimelig på toppen. Har du noe makspris?
Asus sitt nettbrett ser jo fint ut det, ellers ville jeg tatt Samsung Galaxy tab 10.1
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
http://eee.asus.com/eeepad/transform...nity/features/
Dette er vel den siste Transformer-padden
IKT-Tekniker
Sitat av Settoz Vis innlegg
Asus sitt nettbrett ser jo fint ut det, ellers ville jeg tatt Samsung Galaxy tab 10.1
Vis hele sitatet...
Bare til informasjon:
Flere har kjøpt Galaxy Tab 10.1, i den god tro om at den er lik sin forgjenger, Galaxy Tab 7 (P1000), dvs, mulighet til å ringe og sende SMS o.l. Dette er IKKE mulig på 10.1.
Sist endret av PCRep; 11. april 2012 kl. 20:07. Grunn: Fjernet unødvendig tekst.
Sitat av PCRep Vis innlegg
Bare til informasjon:
Flere har kjøpt Galaxy Tab 10.1, i den god tro om at den er lik sin forgjenger, Galaxy Tab 7 (P1000), dvs, mulighet til å ringe og sende SMS o.l. Dette er IKKE mulig på 10.1.
Vis hele sitatet...
Ser egentlig ikke meningen med å ringe med en 10.1 tommers pad.
IKT-Tekniker
Sitat av Settoz Vis innlegg
Ser egentlig ikke meningen med å ringe med en 10.1 tommers pad.
Vis hele sitatet...
Helt enig der, men du skulle bare visst hvordan det oppleves å snakke i min galaxy tab...
fattyacid
Trådstarter
Takk for tips. Skal kjøpes til min søster som har bursdag om 2 uker.

Galaxy Tab 7 er veldig gammel og har for liten skjerm. Galaxy Tab 10.1 begynner å bli gammel og. Kanskje relevant om den synker veldig i pris, men da må vel Samsung komme med en ny før det. Føler man må kjøpe noe nyere, om man skal få oppdateringer osv. De 2 er vel lovt android 4.0, men spørs om det er siste de får.

Transformer Pad Infinity har bedre skjerm og raskere prosessor en forgjengeren (Prime). Kanskje ikke vits med Infinity.

Så alternativene akkurat nå er Galaxy Tab 10.1 og Transformer Pad Prime. Ellers må det utsettes. Ser det er 2-3 uker før nettbutikker får Prime inn igjen. hm.