Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1555
Vurderer å kjøpe en slik til min mac, er det verdt det?
Det må du jo nesten vurdere selv... kjekt og ha for å ikke få div. ting inn i Mac'en. Du kan jo alltids finne billigere vil jeg tro, men om du vil ha den, så kjøp den
erlend456's Avatar
Trådstarter
Sitat av iSatan Vis innlegg
Det må du jo nesten vurdere selv... kjekt og ha for å ikke få div. ting inn i Mac'en. Du kan jo alltids finne billigere vil jeg tro, men om du vil ha den, så kjøp den
Vis hele sitatet...
Hvor får jeg eventuelt kjøpt billigere? har du noen nettsider i hodet?
Prisen var jo smålig horibel på den der. Selv om sikkert kvaliteten er ganske så god.

Men, alt er jo avhengig av hvor mye du kommer til å transportere pc'n, samtidig som du gjerne vil ta vare på den, på best mulig måte?


Selv klarer jeg meg fint uten, og har hatt mac'n med på skolen i ett år, uten at den har tatt nevneverdig skade av det (en bulk eneste, men usikker på om den oppsto under transport).
erlend456's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Prisen var jo smålig horibel på den der. Selv om sikkert kvaliteten er ganske så god.

Men, alt er jo avhengig av hvor mye du kommer til å transportere pc'n, samtidig som du gjerne vil ta vare på den, på best mulig måte?


Selv klarer jeg meg fint uten, og har hatt mac'n med på skolen i ett år, uten at den har tatt nevneverdig skade av det (en bulk eneste, men usikker på om den oppsto under transport).
Vis hele sitatet...
Det samme her, men har kommet fram til at litt beskyttelse forlenger levetiden litt

Så om noen vet om et billigere sted å handle slike sleeves hadde det vært konge
Dealextreme har nok sikkert noe ekstremt billig! Kjøpte selv en mappe til min Mac der for 10 kr. Funker hest!
Hvis du først skal ha, kjøp hvertfall en fin en.
erlend456's Avatar
Trådstarter
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Dealextreme har nok sikkert noe ekstremt billig! Kjøpte selv en mappe til min Mac der for 10 kr. Funker hest!
Vis hele sitatet...
dealextreme.no?

Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Hvis du først skal ha, kjøp hvertfall en fin en.
Vis hele sitatet...
HaHa, ikke helt min stil
Jeg har også en fra Dealextreme for 10 kr :P Angrer fryktelig. Alt for dårlig kvalitet på den, og den beskytter egentlig ikke mot andre ting enn støv. Når det er sagt så har jeg hatt den i et halvt år og den har faktisk fungert greit Er bare veldig forsiktig når jeg har macen i sekken. Anbefaler å ta en tur innom eBay og kjøpe litt tjukkere saker.
erlend456's Avatar
Trådstarter
Hva synes dere freaks om denne?
Sitat av erlend456 Vis innlegg
Vurderer å kjøpe en slik til min mac, er det verdt det?
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte denne på eplehuset i Bergen for 2 år siden. Kjempefornøyd God å holde i (min er identisk, men har bærehåndtak) og fin til å ha diverse dokumenter/CD`r i. Plass til kabelen og.

Her har du forresten samme type veske med håndtak til en billigere pris (NB: Ikke la deg lure av nettsiden som heter smartgirl)

http://www.smartgirl.no/accessoirer/...veske_137572_4
Sist endret av Liverbird; 25. mars 2012 kl. 23:39.
erlend456's Avatar
Trådstarter
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg kjøpte denne på eplehuset i Bergen for 2 år siden. Kjempefornøyd God å holde i (min er identisk, men har bærehåndtak) og fin til å ha diverse dokumenter/CD`r i. Plass til kabelen og.
Vis hele sitatet...
Men den er jo så dyr i forhold til den her...
Sitat av erlend456 Vis innlegg
Men den er jo så dyr i forhold til den her...
Vis hele sitatet...
Den har ikke håndtak (noe jeg mener er meget praktisk til datavesker). Den er i tillegg crap i følge en kollega her. Han har lignende veske til 100 lappen.
Sjekk smartgirl linken min i innlegget over.
Hvis du først skal bruke så mye penger, gå heller for en BookBook Case: http://twelvesouth.com/products/bookbook/

Den er nydelig og i god kvalitet!
Sitat av erlend456 Vis innlegg
Vurderer å kjøpe en slik til min mac, er det verdt det?
Vis hele sitatet...
Ja. Du har kjøpt en bærbar til (minst) 15 000 kr, det er greit å ha beskyttelse. Den du linker til er i veldig god kvalitet.
Her finner du den til 299 kr (+ frakt): http://www.dlx.no/CBC.aspx?q=c:100196

Kjøp gjerne noe billig dritt fra dealextreme istedet, men den logo-partyet du linket til ... really?
Sitat av erlend456 Vis innlegg
Hva synes dere freaks om denne?
Vis hele sitatet...
den skriker litt 13åring, men hver sin smak.
Ville heller hatt noe nøytralt så den ikke er et blinkende skilt på t-banen, der tyveri har explodert i det siste.
erlend456's Avatar
Trådstarter
Sitat av djemb Vis innlegg
Ja. Du har kjøpt en bærbar til (minst) 15 000 kr, det er greit å ha beskyttelse. Den du linker til er i veldig god kvalitet.
Her finner du den til 299 kr (+ frakt): http://www.dlx.no/CBC.aspx?q=c:100196

Kjøp gjerne noe billig dritt fra dealextreme istedet, men den logo-partyet du linket til ... really?
Vis hele sitatet...
Takk for linken blir nok denne
Hvis du vil slippe litt billigere unna, har de flere på Clas Ohlson. F.eks. http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=164616859
erlend456's Avatar
Trådstarter
Vil ikke ha med håndtak, skal bare ha den i sekk

Endte på ebay!!! xD