Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2060
Hei jeg har et spørsmål når Windows 8 kommer ut kan jeg oppgradere fra windows 7 uten å miste programmer og filer og data ? Har man kunnet dette tiligere
De fleste programmene må legges inn på nytt
Trådstarter
22 0
Så kan ikke ta backup eller noe?
Du kan og bør ta backup av alt du vil ha.
Trådstarter
22 0
Jeg vil ha alt jeg har da ! Men hvordan installerer jeg backupen etter installasjon av win8 nÅr kommer win8 egentlig
Det kan du ikke, før du installerer W8 så legger du alt av bilder, filer etc.. du ønsker å beholde på en annen HDD også laster du ned alle programmene du vil ha å legger de på en HDD. Så når du har installert W8 så installerer du alt av programmer og legger over alt av filer du skal ha.
snakker om å ta sorgene på forskudd.
Om windows 8 kommer ut som en oppgraderings lisens så vil du fint kunne oppgradere din Windows 7 uten å måtte ta back up av alt. Akkurat som man idag kan kjøre en ren oppgradering fra Vista til Windows 7
Ser ingen grunn til å oppgradere uansett jeg, er bare windows7 med tablet support i mine øyne -_-
win 8 = Tablet versjon av Win 7.
no more , no less.
Sitat av allpeace Vis innlegg
win 8 = Tablet versjon av Win 7.
no more , no less.
Vis hele sitatet...
Nei, det er en uniforming av plattformene slik at samme OS kjører cross-platform, og får støtte for ARM i kjernen (igjen).

For å ikke snakke om utskifting av interface og en ganske revamped kernel.
Sist endret av AtXbYeA; 29. desember 2011 kl. 20:52.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
22 0
men når kommer det og kan jeg ta backup av spill som er fra torrents
Sitat av viljar Vis innlegg
men når kommer det og kan jeg ta backup av spill som er fra torrents
Vis hele sitatet...
Virker som du sitter å venter på mannen med jåen, du MÅ jo ikke oppgradere.
Litt OT, men jeg lurer også litt på dette med win8.
Har lenge hatt lyst og teste ut dette, men hvordan er det med lisenser og liknende? Må man betale for det ?
Kan jeg installere spotify, wow, steam osv på samme måte som win7? Vil drivere OL fungere?
Sitat av Rampagenet Vis innlegg
Litt OT, men jeg lurer også litt på dette med win8.
Har lenge hatt lyst og teste ut dette, men hvordan er det med lisenser og liknende? Må man betale for det ?
Kan jeg installere spotify, wow, steam osv på samme måte som win7? Vil drivere OL fungere?
Vis hele sitatet...

Du kan laste ned windows 8 her : http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/apps/br229516

Men denne versjonen er ikke en gang i beta (det vil si masse som ikke virker).
W8 blir som w7, mye som ikke funker i starten men s vil alt funke til w8. Og w8 skal vist ha mye raskere startopp osv, jeg gleder meg til de kommer ut med den ordentlige versionen !