Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 17183
Hei!

Jeg ønsker å gjøre nr mitt skjult fra opplysningstjenestene som f.eks gulesider, 1881.no..

Er inne på "Mine sider" på telenor.no, men jeg finner ikke akkurat hvor jeg kan gjøre nummeret mitt skjult utifra "Mine tjenester"

Noen som har peiling på dette? Hadde vært takknemlig om noen kunne hjelp!

- SeeNoEvil
det letteste er å ta en telefon på mandag til telenor kundeservice og bare be de gjøre det. Regner med det tar de 2-3 tastetrykk. Men det vil ta litt tid før listene hos 1881 og lignende oppdaterer seg.
Kontakt teleoperatør(Netcom,Telenor etc.) og få ditt nummer anonymisert?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Har du Chess kan du gjøre dette i nettløsningen deres
Trodde man kunne gjøre det på mine sider på telenor.no.. Jaja, får vel ringe dem da
På mine sider på telenormobil.no:
Mine sider >> Mitt abonnement >> Bestille tjeneste >> huk av for "Reservasjon mot katalogoppføring - elektronisk"
Sitat av Daniel Vis innlegg
På mine sider på telenormobil.no:
Mine sider >> Mitt abonnement >> Bestille tjeneste >> huk av for "Reservasjon mot katalogoppføring - elektronisk"
Vis hele sitatet...
Takk! Men har allerede bestilt "Reservasjon mot utlevering av nummer til nummer- opplysningstjeneste" hva vil dette si? er det samma som "Reservasjon mot katalogoppføring - elektronisk" ?
Sitat av SeeNoEvil Vis innlegg
Takk! Men har allerede bestilt "Reservasjon mot utlevering av nummer til nummer- opplysningstjeneste" hva vil dette si? er det samma som "Reservasjon mot katalogoppføring - elektronisk" ?
Vis hele sitatet...
ehm, du har altså bestilt noe som du egentlig ikke vet hva er ?
Winning! =)
Sitat av Hightime Vis innlegg
ehm, du har altså bestilt noe som du egentlig ikke vet hva er ?
Winning! =)
Vis hele sitatet...
Jeg spurte ikke hva det var. Spurte om det hadde samme betydning vettu

Loser.
Sitat av SeeNoEvil Vis innlegg
Jeg spurte ikke hva det var. Spurte om det hadde samme betydning vettu

Loser.
Vis hele sitatet...
Say what..Du vet jo for f fortsatt ikke hva det er du har bestilt, tydeligvis ?
Hvordan du formulerer spm ditt ang det har lite si

Ikke no vits å bli furt btw, over ett ord som egentlig bare var ment som en spøk
Sist endret av Hightime; 4. juni 2011 kl. 23:00.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Say what..Du vet jo for f fortsatt ikke hva det er du har bestilt, tydeligvis ?
Hvordan du formulerer spm ditt ang det har lite si

Ikke no vits å bli furt btw, over ett ord som egentlig bare var ment som en spøk
Vis hele sitatet...
Hvorfor kommenterer du hvis det var en spøk? Dessuten vet jeg godt hva jeg har bestilt, og igjen, spurte jeg om det hadde samme betydning! :-)
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kort sagt: JA det er samme, kun en annen formulering, men det tar minst noen uker før katalogene er oppdaterte.
Sitat av SeeNoEvil Vis innlegg
Takk! Men har allerede bestilt "Reservasjon mot utlevering av nummer til nummer- opplysningstjeneste" hva vil dette si? er det samma som "Reservasjon mot katalogoppføring - elektronisk" ?
Vis hele sitatet...
den ene er typisk vanlige telefonkataloger, den andre er elektroniske telefonkataloger.
Min side på telenor, tror jeg fikser det der. Mener at jeg gjorde det der