Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  123 9759
Vel, planleggingen av nFF rekka på TG09 begynte jo litt seint i år, så da får vi ta det inn igjen ved å begynne planleggingen til TG2010 tidlig

jeg skal være ærlig og si at jeg ikke har alt for mye erfaring med/på TG (og langt mindre erfaring med nFF@TG, med tanke på nFF-babb og slikt ), så det hadde vært fint om noen med litt mer erfaring kunne tatt ansvar for denne tråden. (jeg lager den igrunn bare som en oppvekker )

så, da sees vi på TG2010?
Sist endret av VivaLatrina; 24. november 2009 kl. 21:27.
Kjempe bra at du starter er tråd om dette så tidlig viva, for da er det jo faktisk muligheter for å vi får det til!

Jeg har heller ikke store erfaringer fra TG,(har aldri vært der) men skal dit i år koste hva det koste vill.
'Har lyst til og komme, men vet ikke om jeg får tid :/
jeg vurderer selv og dra, da jeg aldri har opplevd TG :P
Sitat av no1left Vis innlegg
jeg vurderer selv og dra, da jeg aldri har opplevd TG :P
Vis hele sitatet...
Hehe, samme.

Hva gjør egentlig nFF @ TG?
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Hehe, samme.

Hva gjør egentlig nFF @ TG?
Vis hele sitatet...
Laner og spiser babb?

De gamle historiene om syrebrilleløp høres også festelig ut.
Aldri vært på TG selv, though.
Vi har freak-rave-party.
Hva ellers?
Sist endret av Opacus; 24. november 2009 kl. 22:03.
Må dra med oss AtX på TG, han kommer til å bli gal av alle nabs som ikke kan med data
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Skal mest sannsynlig på TG10, men om det blir på nFF-rekka er uvisst. Har på følelsen at PA-anleggene våre kommer til å bli mindre godt mottatt.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Må dra med oss AtX på TG, han kommer til å bli gal av alle nabs som ikke kan med data
Vis hele sitatet...


Faen som skjedde nå... Skulle ikke bli quote
Om det blir en nFF-rekke en kan sette seg på, så skal jeg mest sannsynlig på TG, BARE for å finne ut hvilke merkelige sjeler som bruker tiden sin inne på dette forumet, og for å spise babb

Bare for å si det, har aldri vært på TG, men om jeg skal, skal det nok bli spennende
Per dags dato så blir det nok ikke noe TG10 på meg dessverre..
Eneste sjangse blir TG Crew da. Siden det er økonomisk billigere :P

Blir økonomien bedre framover, så blir det kanskje TG-deltager på meg...
Og mest sannsynlig TS-rekka ^^,
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Forrige gang hadde vi jo en hyggelig sammenkomst, der vi ble sultne nok til å navigere oss mot kebab. Vet ikke om jeg blir å oppsøke nFF-ere igjen og overraske dem med at jeg vet hvem de er, men det er helt klart en mulighet.

Hmm, kanskje noen som lager plakat igjen? Rasterbation anyone? Opprettholde den gamle gode logoen.

Til syrebrilleløp trengs det syrebriller. Og før noen som ikke har snøring spør i stedet for å søke: Syrebriller lages ved å klippe til foliesaken på en LCD, og feste den til et par skibriller. Det er pøkkvanskelig å se noe, og å ramle over folk som sover i gangen er plutselig lett som en lek. De kalles syrebriller fordi det blir morsomme farger rundt omkring, og man kan føle seg som om man er på syretripp (se rusmiddelseksjonen for nærmere informasjon.). Effekten forsterkes om man legger til søvnløshet, adrenalin, koffein og sukker, samt agerer og hoier og skriker.

Så dette trenger vi to par av. Minst.

nFF-rekke er det vel... bakkus (?) som har ordnet med tidligere.

Ellers er det selvfølgelig masse muligheter for konkurranser, allsang av nFF-sangen, og alskens andre snurrerier.

TG09 ble litt fattig på nFF-saker, så la oss håpe TG10 blir bedre. Og å håpe er selvfølgelig ikke nok, så skriv ned, idéer; gjerne de sære.

Edit: Deadlock Radium: Hvorfor ikke gå på treff om det er eneste mål? Selv om vi selvfølelig ikke sier nei takk.
Blackkoz: Hehe, økonomisk billigere ;) Crew ftw!
Sist endret av Jonta; 24. november 2009 kl. 22:20.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Laner og spiser babb?

De gamle historiene om syrebrilleløp høres også festelig ut.
Aldri vært på TG selv, though.
Vis hele sitatet...
delta i kreative compoer, spille, spise babb, syrebrilleløp, lage rasterbations. mulighetene er uendelige!
Jeg drar på TG10, og er keen på babb og nFF rekke, dog jeg most likely kommer til å sitte med vennene mine.
Om jeg tar med noen venner, så er det vel mulighet for dem å sitte på nFF-rekka, om det blir da, sånn at de får se hvor awesome nFF er?

Edit:
Jonta: Selvfølgelig skal jeg LAN'e, MASSE! Jeg skal ikke bare sitte og stirre på folkene herfra, men jeg følte at jeg bare bare måtte komme med noe teit der
Sist endret av Deadlock Radium; 24. november 2009 kl. 22:26.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
nFF-rekke er det vel... bakkus (?) som har ordnet med tidligere.
Vis hele sitatet...
Egentlig mest afen og Nichotin som har dillet med dette, selv om jeg gjorde et forsøk litt for seint dette året.
Er desverre heller tvilsomt om jeg kommer meg til Hamar neste år.
Sitat av bakkus Vis innlegg
Egentlig mest afen og Nichotin som har dillet med dette, selv om jeg gjorde et forsøk litt for seint dette året.
Er desverre heller tvilsomt om jeg kommer meg til Hamar neste år.
Vis hele sitatet...
voldern arrangerte vel også dette et år, uten store komplikasjoner.
Jeg og en kompis som ikke er nFF'er har hvertfall tenkt oss nedover.
Jeg og han jeg bor sammen med (VLK på forumet) har lyst. Siden VLK er banned, lurte jeg på om DERE også banner han fra rekka?
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Jeg og han jeg bor sammen med (VLK på forumet) har lyst. Siden VLK er banned, lurte jeg på om DERE også banner han fra rekka?
Vis hele sitatet...
haha lol han blir jo ikke bannet fra rekken.

Desuten er jo ikke dette en offisiel rekke.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
De som lurer på det med ikke-medlemmer på rekka, eller folk som har ferie:
Err, hva skal seateren gjøre? Ekskludere dem fra noe sosialt i virkeligheten? Særlig på førstnevnte gir dette lite mening, men hey, flott at dere spør hvertfall, i stedet for å ta det for gitt at de ikke får lov.
Det har i hvertfall alle de åra jeg vært med vært tillat med venner på nFF-rekka, og ser ingen grunn til at det ikke skulle være det.
Har kanskje tenk meg til TG10 men, er bare 14 år så. vet ikke helt ennå.
Hvordan er det med soveplass på lanet da?
( jaja, vet man ikke skal sove på lan!!!)
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Muligheter for soving på tribunene eller i sovetelt. Også muligheter for å leie hotellrom, men det er i mine øyne bortkastede penger. Tribunene pleier som regel å bli stappfulle av folk, men det tar ikke så veldig lang tid å finne en soveplass til en. Så med mindre du må sove med kompisen eller dama så går det nok helt fint.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tribunene var ikke stappfulle i år, hvertfall ikke etter det jeg så, og jeg kom meg rundt omkring. Du _bør_ sove under TG. Det var egne soveseksjoner rundt omkring. Anbefales vel ikke å sove på plassen sin, selv om mange gjør dette.

Crew har tre egne sovesaler. De er ganske win.
Slenger meg nok på i år, lengtet etter tg!
Blir nok som Crew.
Tribunene fylte seg FORT opp i år.

Men man finner alltids en plass nede på gulvet, selv om dette er litt mer bråkete osv. men det funka for meg... ålreit wake up call når de fyrte opp anlegget på morran og

Når det kommer til det med soving, syns jeg de som TRENGER det burde gjøre det... var med en som etterhvert begynte å hallusinere og surre rundt, også all WHININGA til folk som ikke har sovi... geez!!

Jeg vurderer TG, veier litt for og imot siden det eneste jeg har er skolelaptop nå som skjermen min er død og den stasjonære nærmer seg dinosaur-status.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Jeg har en skjerm jeg gjerne skulle blitt kvitt, men har ikke hjerte til å kaste den. Ikke verdens beste, men den funker.
Vis hele sitatet...
syrebriller (med mindre det er en CRT da)
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
syrebriller (med mindre det er en CRT da)
Vis hele sitatet...
Ingenting i veien for det. Er en lcd så.
Jeg vurderer å dra på TG 2009; hadde vært gøy! Må bare finne en kompis som gidder å være med! Hehe, det kan bli vanskelig. Hva er egentlig babb; blir nevnt flere ganger i tråden?
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Jeg vurderer å dra på TG 2009; hadde vært gøy! Må bare finne en kompis som gidder å være med! Hehe, det kan bli vanskelig. Hva er egentlig babb; blir nevnt flere ganger i tråden?
Vis hele sitatet...
Babb er en gruppe mennesker fra nFF som spiser/griller utenfor.
Feks. hamburder, kebab o.l.
Babb = kebab, eller utemat om jeg ikke tar så altfor feil

EDIT: Slått av Feint
Sist endret av Deadlock Radium; 26. november 2009 kl. 21:02.
slapp av gutter, jeg har snakket med bislett kebab og de har stilt seg positivt til min ide om å stille på TG2010 , så hvis dette går i boks så blir det jackpot !!
Babb høres da kult ut! Hvem fra Blærete Blærum er det som tar turen ned da?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg kommer! Blir 4. året mitt på rad nå.
Kebab med folk herifra er alltids hyggelig var med i 09, og ganske artig når vi går sammen rundt 10 nerder, for å finne en kebabsjappe og må bruke en GPS (på en mobil?) for å finne/peile oss fram! epic ^^
Jeg blir gjerne med å finne på noe annet sprell også... syrebriller, mekke plakat/rasterbation, etc.
Jeg joiner, sammen med elirdir, lolsannn og orkpappa.
Joiner viss jeg finner kompis som blir med.
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Jeg kommer! Blir 4. året mitt på rad nå.
Kebab med folk herifra er alltids hyggelig var med i 09, og ganske artig når vi går sammen rundt 10 nerder, for å finne en kebabsjappe og må bruke en GPS (på en mobil?) for å finne/peile oss fram! epic ^^
Jeg blir gjerne med å finne på noe annet sprell også... syrebriller, mekke plakat/rasterbation, etc.
Vis hele sitatet...

en slik jeg husker det var det 3 eller 4 og vi brukte 1881?!?! for og finne ut hvor det var.
Jeg har enda ikke helt bestemt meg om jeg skal være med neste år, men har veldig lyst. Får se om studielånet strekker til.
Var koselig med babb i år, selvom jeg egentlig bare kjenner Raymond av de som var med. Alltid kjekt å ha GPS på telefonen når man ikke vet opp ned på Hamar.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet ikke om det er noe TG10 tråd enda, men dette var det jeg fant når jeg søkte!
Høres bra ut med nff-rekke da

Men skal ikke bestillingen åpne 01.12. egentlig? Har vel alltid åpna starten av desember?
Jeg finner ikke ut hvor jeg bestiller lenger, for det står absoulutt ingenting om TG10 på partyticket? :S

Noen som kan vise meg veien? =)
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av ChrisMafak Vis innlegg
Vet ikke om det er noe TG10 tråd enda, men dette var det jeg fant når jeg søkte!
Høres bra ut med nff-rekke da

Men skal ikke bestillingen åpne 01.12. egentlig? Har vel alltid åpna starten av desember?
Jeg finner ikke ut hvor jeg bestiller lenger, for det står absoulutt ingenting om TG10 på partyticket? :S

Noen som kan vise meg veien? =)
Vis hele sitatet...
all informasjon om dette kommer på www.gathering.org
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg kommer sammen med yitih og to-tre andre ^^ første gang for meg hadde vært kult å sitt på nff-rekka
Ingen informasjon på billettsalget enda?
At køen til PTN gjelder allikevel
Sitat av mikkello Vis innlegg
At køen til PTN gjelder allikevel
Vis hele sitatet...
Javel? kilder?
Sitat av mikkello Vis innlegg
At køen til PTN gjelder allikevel
Vis hele sitatet...
Gjelder alikevel?

Hei!
Beklager veldig at det ikke er kommet informasjon på gathering.org. Per dags dato er det ikke avgjort, men det planlegges å komme med detaljene i løpet av denne helgen. Skjønner godt at dere er frustrerte!

Dersom det blir PTN så er det visstnok sannsynlig at lotteriet ikke blir restartet. Dette fordi det har rett og slett ingenting å si når en person joinet lotteriet. Så dere som er der fra før kan bare fortsette å være der, og dere som har ventet med å joine - dere kan godt bare joine for å være sikker.

Igjen, beklager at det har vært tynt med informasjon. Men vi har ikke håndfast info angående dette, og kan derfor ikke gå ut med noe vi ikke har.
Vis hele sitatet...
Det står jo at det sannsynligvis ikke blir restartet om det blir PTN.

Så egentlig har du ikke noe nytt å komme med, ettersom dette er nevnt før.


Edit: Leste nå post nummer 15, der det står at PTN er kontaktet (men ikke valgt?). PS: Du henviste til post nummer 10.
Sist endret av Grimdoc; 22. desember 2009 kl. 00:28.
Køen blir ikke resatt..
Er 0 vits i å gjøre det, da hvor man står i køen ikke har noe å si....

Uansett, TTT, og man kan nok ikke forvente noe billettsalg før etter nyttår en gang, selv om d står at det skal åpne på julaften :P
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Køen blir ikke resatt..
Er 0 vits i å gjøre det, da hvor man står i køen ikke har noe å si....

Uansett, TTT, og man kan nok ikke forvente noe billettsalg før etter nyttår en gang, selv om d står at det skal åpne på julaften :P
Vis hele sitatet...
dersom det blir PTN er det ingen vits, noe som ikke er sikkert