Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 978
Hei, en kompis har fått sin vive nå, vi har prøvd noen spill demoer å noen som må betales for.

Ancient VR coaster - Ikke bruk penger på dette. Terning -1

Budget Cuts Demo - Da dette er gratis er det verdt å prøve, kommer nokk til å bli kjøpt når det er ferdig. Terning 5

Elite Dangerous - Du flyr i rommet, kan besøke planeter og soler, oppgradere skip og våpen. Ble kjøpt lenge før vive men dette var fantastiskt i VR. Terning 5 (kansje 6 må prøves litt til)

The Lab - Free to play, gøy mini-games verdt å laste ned. Terning 4

The Last Sniper VR - Du er en soldat i ww2 å skal drepe fienden med Rifle, Maskin Gevær. Vanskelig å sikte da ting langt borte kan bli litt blurry å vanskelig å sikte siden du ikke har en rifle i handa. Terning 4

Pool Nation VR - Spiller billjard på en pub, men avslappene atmosfære. Meget gøy å spille vis du bare vil slappe av. Terning 5

Project CARS - Racing spill. Har G25 med stol å da er dette spillet ganske bra, eneste minus er at alt foran panseret er litt blurry. Terning 4

QuiVr Alpha - Demo spill men et meget bra bue spill, kommer til å bli kjøpt når det er ute. Terning 5

Smell of Death Demo - Demo spill der du skal drepe monster av forskjellige varianter, sverd og pistoler. Har ikke fått prøvd det så mye da vi springer på vegger når det er et monster bak oss. Terning 5 ( den klarer å skremme oss derfor 5 )

Surgeon Sim. Meet the medic - Tror ikke spillet er helt klart da jeg ikke klarer å fullføre, men ellers kommer dette spillet til å bli meget bra, mye bedre med vive en mus og tastatur. Terning 4-5

Trials on Tatooine - Lite demo av star wars, der du skal reparere skipet å slå noen laser kuler. Terning 3 ( litt kort )

Noen som har tips til spill som bør prøves ? Lignene Budget Cuts da du kan "bevege" deg på en måte, di fleste spill er en plass som du kan bevege den inni men kan ikke gå til ny plass.

Ellers vil jeg gi Vive terning 6, ja du ser pixler, det blir blurry ut fra senter men dette er ting jeg glemmer helt etter 2min i et spill.

Har også vurdert vorpx, er det noen som har prøvd vorpx å kan si om det verdt 300kr eller ikke ?
Sist endret av Sup3rn0va123; 11. august 2016 kl. 17:27. Grunn: Skrive leif
Job Simulator
Raw Data
Fantastic Contraption
Vacate the Room
Fancy Skiing
Unseen Diplomacy

Også anbefaler jeg Simple VR Player for 3D og 360° videoer,
og Big Screen Beta som virtuell desktop.

Åja, og last ned ReVive / LibreVR.
Oculus Store has også noen morsomme smågreier som du kan kjøre da.
Sist endret av Neptunia; 11. august 2016 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
H3vr virker jo ganske artig, våpen simulering som er rimelig bra lagd. Kommer oppdateringer fortløpende også hvis jeg ikke tar feil!
Og hvis du sliter med blur så prøv å skru opp targetrender settingen i Steam config fila.
Du kan skru supersampling der så langt som grafikkortet ditt makter.
Du kan også prøve å ta av paddingen.
Får bedre FOV da, og mange føler at det hjelper.
Lag et snitt i et par sovebriller og klistre på isteden siden det blir mye tynnere.
Har hatt vive en stund nå, kan anbefale disse spillene

selfietennis. Litt dyrt, 140 kr på steam, men vært vær eneste krone. Pass på at du har nok plass når du spiller dette spillet da det er fort gjort å slå spakene inn i både vegger å tak. http://store.steampowered.com/app/392190/

The Brookhaven Experiment. Dette spillet kommer garantert til å skremme vannet av deg, koster 140 kr på steam å helt klart vært å kjøpe http://store.steampowered.com/app/440630/

Holopoint. Bue spill hvor du skal skyte på div bokser å dodge skudd som kommer i mot deg, spillet føles mer ut som en treningsøkt da du blir meget sliten etter å ha spillt en runde. 100 kr på steam. http://store.steampowered.com/app/457960/?l=norwegian