Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1504
Hei!
Jeg lurer på om det er noen her som har prøvd ut Packwoods vape, mer spesifikt Packwoods x Runtz. Det står at de er "live resin", betyr det at innholdet er ordentlig cannabisekstrakt? Finner relativt lite informasjon på nettet.
Takk på forhånd
Live resin er en form for cannabiskonsentrat produsert ved bruk av fersk frossen materiale i motsetning til tørkede og herdede knopper. Denne ekstraksjonsmetoden frigjør cannabinoider mens terpenene beholdes og lar ekstraktoren fange smaken til den levende planten istedenfor smaken av tørkede og cura buds.

Har ikke prøvd den vapen du snakker om.
Sitat av Pastell Vis innlegg
Hei!
Jeg lurer på om det er noen her som har prøvd ut Packwoods vape, mer spesifikt Packwoods x Runtz. Det står at de er "live resin", betyr det at innholdet er ordentlig cannabisekstrakt? Finner relativt lite informasjon på nettet.
Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Har sett mange av dem komme ut nå. Mange jeg kjenner som har disse sier at de er top.
Prøvde den nå! Veldig bra
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Topp vare. Kjenner flere som distribuerer de og har sett tilbakemeldingene. Virkelig bra!
Anonym bruker
"Ydmyket Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Topp vare. Kjenner flere som distribuerer de og har sett tilbakemeldingene. Virkelig bra!
Vis hele sitatet...
Top vare? At du liker effekten sier ingenting om varen egentlig.

Jeg kunne slengt sammen hundrevis av disse for noen tusenlapper og folk ville gitt gode tilbakemeldinger, selv om jeg svindlet dem ved å selge noe syntetisk piss.

På generelt grunnlag anbefaler jeg at folk holder seg borte fra vapes med mindre du selv lager dem. Det er risikosport på ekstremt nivå, og du risikerer i værste fall å dø, så hold deg til skikkelig cannabis og hasj om du har mulighet.
Dette burde være absolutt siste valg om du liker helsa di.

Ja, det finnes gode vapes som er satt sammen i Norge med olje fra marokkansk hasj , men mesteparten i Norge er laget av syntetiske/semi-syntetiske cannabinoider og andre skitne saker.
Hvad for en side kan man kjøpe den på? Ser de ikke selger online på deres egen side
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Top vare? At du liker effekten sier ingenting om varen egentlig.

Jeg kunne slengt sammen hundrevis av disse for noen tusenlapper og folk ville gitt gode tilbakemeldinger, selv om jeg svindlet dem ved å selge noe syntetisk piss.

På generelt grunnlag anbefaler jeg at folk holder seg borte fra vapes med mindre du selv lager dem. Det er risikosport på ekstremt nivå, og du risikerer i værste fall å dø, så hold deg til skikkelig cannabis og hasj om du har mulighet.
Dette burde være absolutt siste valg om du liker helsa di.

Ja, det finnes gode vapes som er satt sammen i Norge med olje fra marokkansk hasj , men mesteparten i Norge er laget av syntetiske/semi-syntetiske cannabinoider og andre skitne saker.
Vis hele sitatet...
Disse Pakcwoods er ikke noe hjemmelagde greier fra en mørk kjeller i Norge, bare så det er sagt Har også vært skeptisk til å bruke olje før, men da muligheten bød seg slo jeg til nå. Hadde aldri kjøpt fra noen jeg ikke stolte på, eller som var selvlaget.
Sitat av Pastell Vis innlegg
Disse Pakcwoods er ikke noe hjemmelagde greier fra en mørk kjeller i Norge, bare så det er sagt Har også vært skeptisk til å bruke olje før, men da muligheten bød seg slo jeg til nå. Hadde aldri kjøpt fra noen jeg ikke stolte på, eller som var selvlaget.
Vis hele sitatet...
Hvad betalte du? kan du skaffe mer?