Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 534
Disse er morfinsulfat og sånn jeg skjønte det er de ca 64mg løseslig i 1ml vann. Uansett så trakk jeg opp så jeg fikk ca 100mg i en sprøyte og filtrerte så det ikke var noe partikler eller tåkete vann.

Har skutt morfin en gang før ca og fikk samme opplevelse da, dog ikke like intens da dosen var lavere.

Uansett det jeg lurer på er hva den stikking/prikking følelsen jeg får i kroppen og hodet, spesielt i overekstremitetene. og om det er noen måte å unngå det. Kan ikke si det frister særlig å gjøre det igjen. Ser det er folk som har IV'a dolcontin 100vis av ganger osv her inne - får ikke dere slik stikking/prikking? syntes det var litt skummelt/ubehagelig.

Får altså ikke dette på oxy piller f.eks. eller andre opioider jeg har skutt.

Spørsmålet er om noen vet hva dette er, hvorfor det skjer, om det er noen måte å mitigere det etc etc.

Takk for meg.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kalles pins and needles på engelsk. Det er histamisreaksjon fra morfin.
Fjerner du skallet først?