Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1011
Hva vil jeg merke da?

Kan det være farlig fysisk med så lite mengder?
Jeg er ingen fagperson på området, har heller ingen erfaring med blanding av rivotril og alkohol. På generelt grunnlag vil jeg si at det er risiko forbudet med det meste i livet. Når det gjelder rivotril og alkohol tenker jeg det vil være forhøyet risiko dersom det foreligger underliggende sykdom. Jeg tenker at det i dette tilfellet er snakk om relativt små mengder og at risikoen er minimal. Kan det være at ½ rivotril og 33cl 4.5% alkohol er like farlig som 5 stk. 33cl 4.5% alkohol?
Ikke farlig.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Er fare for at du vil ha mer
Trådstarter
16 0
Men hva vil jeg merke av komboen? I forhold til å ta KUN rivotril eller KUN alkohol?
Forsterket effekt av begge deler
Det farligste er vel att man kan risikere å bli Roy Ronny,som liker å være på krimmærn.
du vil vel merke rivotrilen, men 33cl 4,5% er jo ingenting.
Høres ut som det er første gang du prøver å ruse deg, i så tilfelle vil du føle deg svært bra etter en halv Rivotril. Det eneste som er farlig fysisk - er at dette ikke blir ett engangstilfelle. Uansett, prøv å være bevisst på hva du sier og gjør etter inntak.
Sitat av Sånngårdet Vis innlegg
Hva vil jeg merke da?

Kan det være farlig fysisk med så lite mengder?
Vis hele sitatet...
Du skal ta en halv øl og en halv rivotril? Det blir nok å gå bra. Men effekten forsterker hverandre. Men siden det er såpass lite vil det ikke ha så mye å si. Eneste problemet med rivvo er at har du først tatt en halv, så er det veldig vanskelig å ikke ta mere. Kos deg heller med rivvoen du, å drit i alkoholen.