Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5196
Vel jeg er kun ute etter å spre videoene mine så folk kan titte og eventuelt laste ned videoer eller se på dem.

Jeg har drivi å laga potet kanoner i 1,5 år og har kommet fram til en fin patent på å lage en og en ganske sikker måte å skyte bensinbomber med kanonen.

Last ned videoer her www.themonkeybase.com (hjemmesia mi)

eller se videoene på youtube kanalen min : http://www.youtube.com/MushiYoshi

Kos dere Hilsen TheBuG
Har sett på disse videoene dine mange ganger.
Utrolig mye flott du har laget!
der er du! ventet på att du skulle dukke opp her!
du har noen enormt bra videoer og bra byggde kanoner!

er egentelig alt jeg har og si annet enn att du har gjort ett enormt bra arbeidet med og lage de bombene dine sammen med kanonene! vil si du har de beste videoene på youtube.

BTW jeg som kjøpte den tanken av deg for en tid tilbake.
Tror jeg har vært borti videoene dine før
Utrolig bra utført, ser skikkelig profft ut!
Very Important Pyrotechnician
Jaja, takk skal du ha! Nå ryker det en tusenlapp på rørdeler her
Hadde lenge tenkt å lage en potetkanon, men alt av oppskrifter var basert på PVC og lim, og det er ikke akkurat så vanlig her til lands. Eller så var det bare jallamekk, men dette virker jo skikkelig gjennomført!
Bare et lite spørsmål, du har ikke hatt noen problemer med at de hvite PP rørene ryker?
Sist endret av Snøfokk; 31. januar 2009 kl. 00:52.
bruk skikkelig lim ikke noe jalla, har hatt noen uhell med billig lim. Det som skjer er at den ikke holder og blir dårlig og til slutt ryker når du fyrer av ett skudd....
btw kjenner en fyr som satt ved middags bordet å laga ei lita potetkanon, akkuratt da han var ferdig med å motere og sette i tenneren kom konen og barna hjem og de spurte hva han gjorde på, han forklarte og trykte på tenneren og det smalt noe jæveligt, da var det dampen av limen som gikk av :P
Sitat av Snøfokk Vis innlegg
Bare et lite spørsmål, du har ikke hatt noen problemer med at de hvite PP rørene ryker?
Vis hele sitatet...
jeg har brukt disse røra uten problemer, men det var rett før jeg gikk over til stål så jeg fikk ikke skutt så mye. men PP-rør er seige og tåler en god del, nesten som mortar'er
Driit feet kanon, ikke for å gå offtopic, men jeg og en kompis lagde en sånn kanon, bare at den skjøt 300 meter med poteter.
Virkelig fine potetkanoner! Har sett en del av filmene dine før, som at du skyter bensinbomber med High-Speed kamera. Har laget meg noen potetkanoner selv, men de er ikke på langt nær så bra som dine. Flott jobbet!
dette var veldig bra
Skikkelig spudgun som skuter allslags godsaker her jo
Har også sett noen av videoene dine før. Har ikke så mye mer å si uten om velkommen
My Small Size Potato Cannon.

Size : Small, 1,5m long

Dimmension :
Combustion chamber is 11cm wide and 55 cm long, 70 cm with all the pipe parts.
The Barrel is 50 mm wide

Distance and speed : 200 meters and 600 km/h.

Combustion Potato Cannon.

Fuel : Hairspray and propane/butane.

Ammo : Potatoes
Vis hele sitatet...
Kan jeg få oppskriften?
Min første spudgun var en malings boks med et enderør som kun var 2 cm i diameter, satt fast med lim:P malings boksen var vel ca 25 cm i diameter.
bunnen på malings boksen gikk første gangen den ble testet
de der var sinnsykt bra hvor langt sånn ca går den største du hadde? og hvordan fikk du det til med bensinbombene?
Lagd en del potetkanoner selv den ene hadde jeg et rør på ca 3cm i diameter og den skøyt jeg igjennom garasjeveggen med, med skrutrekker...
Hadde vært morro å sett noen tegninger
HøyRisiko Psykopat
Sitat av mac 11 Vis innlegg
bruk skikkelig lim ikke noe jalla, har hatt noen uhell med billig lim. Det som skjer er at den ikke holder og blir dårlig og til slutt ryker når du fyrer av ett skudd....
btw kjenner en fyr som satt ved middags bordet å laga ei lita potetkanon, akkuratt da han var ferdig med å motere og sette i tenneren kom konen og barna hjem og de spurte hva han gjorde på, han forklarte og trykte på tenneren og det smalt noe jæveligt, da var det dampen av limen som gikk av :P
Vis hele sitatet...
haha skjedd akkuratt det samme med meg :P
men eg brant meg ganske kraftig på armen.
bra, men fikk bare en psyyyk ide nå. en potetkanon som skyter bomber og masse annent av eksplosiver(tenker mest på svart krutt i en flaske, med lunte som eksplosjonen inne i potet kanonen starter
Hva er vitsen med det når man bare kan lage et shell og en mortar?
har sett de før, helt enorm!

Så den taubanesaken nå, haha fett! Tipper det var litt av et rush. Men hvordan i f kom dere dere ned igjen? Ser jo ut som du heger midt over dalen når den stopper >.<
Satt å så litt på internett siden din , lo meg i hel av bilde der du har spiker pistolen intil hodet , hahahha

Hmmm hadde kanskje snart vært en en tanke å fått et spud/kanon forum også her snart heller hva ?, kan tenke meg at det er noen som ville likt det

du har hvertfall flest kp pr inlegg nå men du har virkelig fortjent de også